Vil du være med til at gøre Alm. Brand Group til kundernes foretrukne valg ved at skabe ensartede, effektive og skalerbare processer? Er du passioneret omkring at sikre kvalitet, transparens og løbende forbedringer ved hjælp af vores BPM-værktøj, Procesbanken? Så har vi jobbet til dig!
Hos Alm. Brand Group søger vi en Process Consultant, der brænder for at drive, implementere og videreudvikle vores Procesbank. Du vil spille en central rolle i at sikre, at vores organisation arbejder med et fælles proces-sprog og et solidt fundament for dokumentation og compliance.
Din mission vil være: At skabe struktur og transparens i vores proceslandskab.
Som ansvarlig for vores Procesbank bliver du nøglepersonen, der samler trådene og sikrer, at vores processer er veldokumenterede, organiserede og agile. Dit mål bliver at skabe et fuldt transparent proceslandskab, hvor alle processer er tydelige, og hvor ejerskab og effektivitet er i fokus.
Dine ansvarsområder vil blandt andet inkludere:
Vi leder efter dig, der:
Du bliver en del af et erfarent team med fem dygtige konsulenter, der arbejder med projektledelse, forandringsledelse og processtyring. Vi hjælper organisationen med at optimere processer og skabe værdi for både kunder og medarbejdere. I teamet lægger vi vægt på samarbejde, vidensdeling og en fælles ambition om at gøre en forskel.
Hos Alm. Brand Group får du mulighed for at præge en central funktion i organisationen og være med på en spændende transformationsrejse. Vi tilbyder en arbejdsplads med højt engagement, masser af udviklingsmuligheder og en kultur, der værdsætter både faglighed og trivsel.
Er du vores nye kollega og klar til at sætte dit præg på vores proceslandskab? Så send os din ansøgning og CV snarest muligt. Vær opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og lukker processen, når vi har fundet vores nye kollega.
Vi glæder os til at høre fra dig! Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Emil Johansen, Chef for Kundeoplevelser & Procesoptimering, på mail: emjo@abgroup.dk.
Vi er mange om at lykkes sammen. Vi er i Alm. Brand Group afhængige af mange fagligheder. Kerneopgaverne ligger i at sikre kunderne den bedste forsikringsløsning og den bedste behandling. For at lykkes med det har vi brug for ildsjæle i IT, finans, regnskab, underwriting, produktudvikling, kommunikation, strategi, governance, jura, projektledelse og mange andre uundværlige fagområder.
Faktisk er vi mere end 2000 medarbejdere fordelt over hele landet. Og vi lykkes, fordi vi gør det sammen!
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner, som præger hele vores organisation. Vores dedikation til kvalitet og innovation skaber en dynamisk og inspirerende arbejdskultur for alle medarbejdere.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside