Er du klar til at sætte dit præg på den digitale fremtid i Alm. Brand Group? Vil du være med til at sikre, at vores medarbejdere har de bedste værktøjer til samarbejde og innovation? Og brænder du for at arbejde med SharePoint, Microsoft 365 og automatisering i en organisation, der er på en spændende rejse? Så er det måske dig, vi leder efter!
Som Specialist/System Administrator i Alm. Brand Group bliver du en nøgleperson i vores digitale udvikling. Vi er et mindre specialiseret team, der arbejder tæt sammen om at optimere og udvikle vores Microsoft 365-platform og støtte vores brugere i at få mest muligt ud af værktøjerne.
Du vil få en central rolle i at bygge bro mellem IT og forretningen, hvor du arbejder tæt sammen med kolleger fra hele organisationen for at udvikle og implementere IT-løsninger, der understøtter deres behov. Automatisering er en vigtig del af vores digitale strategi, og du vil være med til at identificere og realisere muligheder for at effektivisere vores processer gennem de mange værktøjer i Microsoft 365 og Power Platform.
Dine primære opgaver vil inkludere:
Du får dermed en bred rolle, hvor du både arbejder hands-on med tekniske løsninger og fungerer som rådgiver og sparringspartner for resten af organisationen.
For at få succes i rollen forestiller vi os, at du:
Som person er du nysgerrig, løsningsorienteret og trives med at finde IT-løsninger, der gør hverdagen nemmere for dine kolleger. Du er proaktiv og kan lide at arbejde i tæt dialog med forretningen, hvor du evner at omsætte deres behov til konkrete og værdiskabende løsninger. Derudover er du en stærk kommunikator, der kan formidle tekniske løsninger på en letforståelig måde til både tekniske og ikke-tekniske kolleger.
Vi tilbyder en fuldtidsstilling med mulighed for hjemmearbejde op til 2 dage, når du er kommet godt ind i dine opgaver. Din arbejdsplads vil ellers være på på Midtermolen 7 på Østerbro i København, hvor vi har en fantastisk kantineordning og et godt kontormiljø.
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med fast månedsløn, pension, sundheds- og tandforsikring samt en række gode medarbejderfordele.
Bliv en del af Alm. Brand Group, hvor vi sammen skaber fremtidens digitale løsninger og sætter fokus på samarbejde og automatisering!
Hvis du kan se dig selv i rollen, vil vi meget gerne høre fra dig. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende, og lukker for ansøgere, når vi har fundet vores kandidat. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Aske Jørgensen på asjo@abgroup.dk.
Vi er mange om at lykkes sammen. Vi er i Alm. Brand Group afhængige af mange fagligheder. Kerneopgaverne ligger i at sikre kunderne den bedste forsikringsløsning og den bedste behandling. For at lykkes med det har vi brug for ildsjæle i IT, finans, regnskab, underwriting, produktudvikling, kommunikation, strategi, governance, jura, projektledelse og mange andre uundværlige fagområder.
Faktisk er vi mere end 2000 medarbejdere fordelt over hele landet. Og vi lykkes, fordi vi gør det sammen!
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner, som præger hele vores organisation. Vores dedikation til kvalitet og innovation skaber en dynamisk og inspirerende arbejdskultur for alle medarbejdere.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside