Stilling

Maintenance Technician til soft services

Lokation

Gadstrup, Lille Skensved og Taastrup

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Ønsker du at arbejde inden for Facility Management, hvor vores kunder tæller nogle af verdens største og mest anerkendte virksomheder? Vil du bidrage til at opretholde vores høje serviceniveau og være med til at udvikle vores services yderligere? Så er denne stilling måske noget for dig!

Vi søger en ny kollega til vores team, der servicerer en global kunde med tre centre i Danmark (Gadstrup, Lille Skensved og Taastrup).

Vi forestiller os, at du har erfaring med håndværksmæssig styring og opsyn. Du trives med mangeartede dag-til-dag opgaver, hvor ingen dage er helt ens. FM-teamet har ansvaret for drift og vedligehold af bygninger samt udendørsområder.

Du bliver en del af et lille, erfarent team, der i fællesskab sikrer en stabil og optimal drift. Med ansvar, engagement og fokus på sikkerhed og kvalitet arbejder vi målrettet på at levere den bedste Facility Management-løsning til vores kunde.

Om jobbet

Som Maintenance Technician vil du få et bredt spænd af opgaver, hvor der til tider kan opstå akutte situationer, som kræver hurtig handling. Der stilles høje krav til både planlægning og dokumentation, og derfor er en struktureret tilgang til udførelse og opfølgning afgørende.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Overholdelse af sikkerhed og procedurer – både egne og leverandørers opgaver
  • Opgavestyring og selvstændig udførelse af opgaver
  • Leverandørhåndtering, inkl. induktioner, HSE-træning og registrering
  • Håndtering af PPM og reaktive WO’er fra ticketsystem
  • Indkøb og fakturatjek
  • Ad hoc-opgaver

Faglige kvalifikationer

  • Du er en alsidig og fleksibel person – måske med håndværksmæssig baggrund eller erfaring som vicevært, handyman eller lignende
  • Du har et højt drive, lyst til at lære nyt og dele din viden
  • Du har fokus på at sætte kunden i centrum
  • Du forstår vigtigheden af at kommunikere med både kolleger og kunder og ser dokumentation som en naturlig del af arbejdet
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale (da lokationen har mange nationaliteter)
  • Du kan opnå sikkerhedsgodkendelse efter baggrundstjek ved politiet
  • Du har kørekort B (krav)

Personlige kvalifikationer

  • Du er pålidelig, selvstændig og vedholdende
  • Du tager ejerskab for dine opgaver – både planlægning og udførelse
  • Du er en holdspiller, der trives i et samarbejdsorienteret miljø

Hvad vi tilbyder

  • At blive en del af et lille team med fokus på kommunikation, åbenhed, trivsel og gensidig respekt
  • En stilling med stor selvstændighed, ansvar og udviklingsmuligheder
  • Ansættelse under Industriens overenskomst med løn efter kvalifikationer
  • Sundhedssikring og personaleforening

Arbejdstid

37 timer ugentligt i dagtimerne. Mødetid kl. 07.00 eller 08.00.

Ansøgning

Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.

Ansøgere skal kunne opnå sikkerhedsgodkendelse.

Indkaldelse til samtale sker løbende, og ansøgninger behandles med fuld diskretion. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Facilities Manager – Bonnie Nygaard, tlf. 23 48 26 22

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.