People & Culture Coordinator

Brøndby

Vi udvider People & Culture (P&C) teamet i Link Logistics og søger en kollega med en positiv og løsningsorienteret indstilling, skarp sans for detaljen og lyst til at løfte de operationelle og systemmæssige aspekter af P&C.

Sætter du en ære i at sikre at P&C maskinrummet kører som smurt? Har du interesse i og erfaring med optimering af P&C-operationelle processer? Ønsker du at blive en del af et inkluderende og fagligt stærkt team med masser af spændende opgaver? Så læs videre og lær os at kende.

Link Logistics er en hurtigt voksende international logistikvirksomhed, der leverer omfattende transportløsninger over hele verden. Med kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Holland, Polen og USA er vores mål at blive den foretrukne logistikpartner ved at tilbyde fleksible og bæredygtige løsninger. Vores succes er baseret på en kombination af højkvalitets personlig service og engagerede medarbejdere, som er løsningsorienterede og stolte af altid at finde en vej frem. Vi holder af vores kunder og af verden omkring os, og vi passer godt på vores medarbejdere ved at skabe et positivt og venligt arbejdsmiljø.

Dine nye spændende arbejdsopgaver:

Du vil indgå i et tæt samarbejde med teamet og håndtere P&C operationelle, administrative og koordinerende opgaver primært for Danmark og Norge. Derudover vil du, sammen med en kollega, håndtere løninput og udføre diverse ad hoc-opgaver relateret til snitfladerne ml. P&C og løn.

Du kommer til at løse opgaver såsom:

  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, tillæg, hjælpe ved opsigelser, herunder sikring af det juridiske grundlag. Varetagelse af processerne ved til- og fratrædelser samt stillings- og organisationsændringer.
  • Administrering af P&C mailboks og besvarelse af spørgsmål om fx ansættelsesvilkår, overenskomster, ferielov, medarbejderforsikringer, pension og lønrelaterede spørgsmål. Hertil sygdom, barsel samt refusionsøgning.
  • Sikre korrekt medarbejderstamdata i diverse P&C-relaterede systemer, udtræk af P&C nøgletal og rapporter til organisationen.
  • Support til organisationen med udgangspunkt i vores interne P&C-årshjul.
  • Assistance til HR Business Partnerne med daglig koordinering og projekter.
  • Udvikling og dokumentation af interne processer.

Vi sørger naturligvis for en grundig introduktion og oplæring. Alt, vi forventer, er, at du møder op med en åben og positiv tilgang og er motiveret for at løfte ovenstående opgaver hos os.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med en samarbejdsorienteret og positiv kultur, hvor vi støtter hinanden og fejrer vores fælles succeser.
  • Hos os bliver du ikke kun en del af et team, men også af et stærkt fællesskab, der løfter i flok. Vi sætter pris på en åben og nysgerrig tilgang til forbedringer – vi ved, at der altid kan findes smartere måder at gøre tingene på, og vi opfordrer dig til at være en aktiv del af vores fælles udvikling.

For at få succes i rollen forestiller vi os, at du:

  • Minimum har 3 års erfaring med operationelle P&C/HR-opgaver.
  • Har erfaring med overenskomster, fx DI Transport- og Logistikoverenskomsten (ATL), har kendskab til arbejdsret og interesse for at udvide din viden.
  • Er rutineret bruger af MS Office, særligt Excel.
  • Har en god systemforståelse, ikke bange for at lære nye systemer at kende og bidrager til optimering af de operationelle processer. Pt. bruger vi: VismaHR, VismaLøn, Planday, Addo Sign m.m.
  • Har erfaring med at udtrække og analysere på P&C data/nøgletal
  • Arbejder struktureret, er detaljeorienteret og effektiv, men med et højt drive.
  • Kommunikerer professionelt på dansk, og håndterer medarbejder- og lederspørgsmål på engelsk (vi taler dog dansk i hverdagen).

Søg stillingen og blev del af en P&C afdeling i rivende udvikling

Lyder det spændende? Det håber vi! Vi behandler ansøgninger løbende, indtil vi finder den rette kandidat, så vi opfordrer dig til at sende dit CV og ansøgning hurtigst muligt via knappen ‘Ansøg’.

Har du spørgsmål til stillingen eller opgaverne, er du velkommen til at kontakte People & Culture Manager-Operations and Projects, Marie Stegman Holm, på mst@linklog.com eller Senior HR Business Partner Britta Andresen på tlf. 2485 2320.

Vi værdsætter mangfoldighed og inklusion. Alle kvalificerede kandidater, uanset baggrund, køn eller etnicitet, opfordres til at ansøge. Vi ved, at forskellige perspektiver styrker vores organisation og fremmer innovation.


Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

We don't just move boxes

We think outside of them

Let us do the heavy lifting, so you can focus on business

Founded in 2002, our company was started with a clear vision: to make your logistics as simple, effective and responsible as possible.

We do this by taking the weight of logistics off your shoulders, and linking you to ideal carriers and transportation options around the world.

Today, our market leading offering and exceptional service have transformed international logistics for high value B2B and B2C companies everywhere – setting new standards for the sector by helping improve businesses, people and work towards greener solutions.

The most precious item we handle is your trust.

Pioneering: We’re curious by nature and have an innovative mindset. We stay proactive and always one step ahead.

Solution-oriented: We never say no – always finding a way and quick to act on problems that need solving.

Responsible: We care for the environment, so we make decisions that are not only best for our customers, but also for the world around us.

Friendly: We take care of and stand up for each other. We enjoy a happy workplace, working hard together yet still finding time to have fun.