Stilling

Lead Receptionist

Lokation

Ballerup

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Ønsker du at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder? Så er dette job måske noget for dig.

Vi søger en imødekommende Lead Receptionist til at lede og drive receptionen for vores kunde i Ballerup. Dermed sikre et velfungerende og positivt arbejdsmiljø for vores kundes medarbejder og deres gæster.

Funktionen er både en ledende og en praktisk funktion, hvor en del af dit gode lederskab er at gå forrest og sikre det høje niveau af service og hospitality.

Dit team kommer til at bestå af 5 medarbejder fordelt på 2 lokationer, og du kommer til at få det fulde ledelsesmæssige ansvar, men vi står selvfølgelig altid klar til at hjælpe og supporterer dig, hvor end der er behov.

De primære opgaver i stillingen er….

  • Sikre en høj tilfredshed, samtid med altid have fokus på hvordan vi kan forberede os.
  • Sikre at alle faciliteter, fungere gnidningsfrit og derigennem sikre et positivt og imødekommende arbejdsmiljø.
  • Opbygge og opretholde gode relationer mellem kolleger, kundens medarbejdere og øvrige interessenter.

Arbejdsopgaverne er mangfoldige og trækker på forskellige kvalifikationer og kompetencer. Arbejdes-kulturen er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og samtidig kunne håndtere forandringer, da vores afdeling i større eller mindre grad er involveret i alle opgaver indenfor Facility Services. Du vil komme til at arbejde i et team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer samt viden til at sikre optimale løsninger og service.

For at kunne lykkes i stillingen, forestiller vi os, at…

  • Du tidligere har været ansvarlig for at drive en reception enten på kontor eller i hotelbranchen. Det er en fordel, hvis du også har erfaring med ledelse.
  • Du møder mennesker med et smil, og du er god til at være proaktiv i form af initiativer, der sikrer, at dagene ikke bliver for ensformige.
  • Du er flydende på både dansk og engelsk (skrift og mundtligt).
  • Du er stærk i Office-parken og har generelt en god systemforståelse.

Som person er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og forstår værdien af en god kundeoplevelse. Med udgangspunkt i stillingens arbejdsopgaver er det nødvendigt, at du har detaljesans og kan arbejde struktureret i en hverdag fyldt med mange forskellige opgaver. Det er derfor også vigtigt, at du er god til at håndtere forandringer og kan se nye metoder til opgaveløsning. Slutteligt ser vi gerne, at du tager initiativ, er pligtopfyldende, energisk og imødekommende

Vi tilbyder:

  • En alsidig stilling i en international virksomhed
  • At blive en del af en velfungerende CBRE-afdeling baseret ude hos kunden, der består af 11 personer.
  • Gode karrieremuligheder
  • En aktiv personaleforening
  • Løn i forhold til kvalifikationer, herunder pensionsordning samt ulykkesforsikring og sundhedssikring

Arbejdssted: Ballerup
Ugentlig arbejdstid: 37 timer (fuldtid)
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Bliv vores nye medarbejder:

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV.

Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt.

Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Contract Manager Christian Toft-Andersen på mail via: Christian.ToftAndersen@cbre.com.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.