PakkeShop Konsulent til Midt- og Vestjylland (Herning)

Herning

Har du lyst til at blive en del af et team på 9 konsulenter, der hver dag supporterer mere end 1.750 PakkeShops med et stærkt og anerkendt koncept? Bor du i Herningområdet og brænder du for at træne og udvikle mennesker, samtidig med at du selv strukturerer og planlægger din arbejdsdag? Så er det måske dig, vi søger som vores nye PakkeShop Konsulent i Midt- og Vestjylland.

Udvikling af forreste linje

Som PakkeShop Konsulent er du vores primære kontaktperson ude i butikkerne. Du hjælper med praktiske spørgsmål, tekniske udfordringer og oplæring i vores løsninger. Du motiveres af at lære fra dig og sikrer, at vores samarbejdspartnere repræsenterer os på bedste vis.

Dine vigtigste ansvarsområder bliver:

  • Oplæring af butikspersonale i PakkeShops
  • Opsætning og nedtagning af shop-in-shop materialer
  • Service- og opstartsbesøg hos samarbejdspartnere
  • Identifikation og etablering af nye PakkeShops

Hvem er du?

Du er socialt anlagt, skaber hurtigt tillid og trives i en hverdag med mange kontaktpunkter. Du motiveres af at hjælpe andre og har en naturlig sans for detaljen, der sikrer, at vores PakkeShops altid fremstår skarpe.
Måske har du en baggrund inden for detail og ønsker at prøve noget andet med mere frihed i hverdagen, andre arbejdstider og fri i weekenden.

Vi ser gerne, at du:

  • Har erfaring med kundehåndtering, fx fra detailhandel eller lignende
  • Trives med en hverdag, hvor din bil er dit kontor
  • Er selvkørende og struktureret i din planlægning
  • Har en løsningsorienteret tilgang til udfordringer

Det er et must at:

  • Du har kørekort (B), da din bil er dit daglige kontor
  • Bor i eller tæt på Herning, da det er udgangspunktet for din arbejdsdag

Sådan bliver din hverdag

Du bliver en del af et stærkt team af kørende PakkeShop Konsulenter, som du møder fysisk en gang om måneden i Kolding – og hver fredag tjekker I ind på teams. Din daglige leder er også på landevejen, men står altid til rådighed sammen med dine kolleger.
Du får stillet en flot GLS-bil til rådighed, som bliver dit kørende kontor, og du starter og slutter arbejdsdagen på din hjemmeadresse.

Stemningen hos os

Som GLS PakkeShop Konsulent får du frihed under ansvar – og ja, det betyder, at du selv planlægger din arbejdsdag, men ikke står alene med det hele. Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor der er plads til både selvstændighed, faglig sparring og gode grin med kollegaerne. Det er et job med højt tempo, stor fleksibilitet og god energi – hver dag.

Andreas Brandt Dalby-Andersen, PakkeShop Konsulent.

Hos os er der fokus på tillid og samarbejde. Vi hjælper hinanden, og der er altid plads til gode idéer – og til grin.

Jan Abildgaard, Manager PakkeShop Vest.

Vi tilbyder

Hos GLS bliver du en del af en virksomhed med et unikt fællesskab og en åben kultur, hvor dine input både forventes og værdsættes. Vi prioriterer trivsel, arbejdsglæde og et stærkt sammenhold.

Du kan bl.a. se frem til:

• Grundig onboarding og introduktionsforløb
• Sundhedsforsikring fra første dag
• En aktiv personaleforening med arrangementer for dig og din familie

Vil du med på holdet?
Send dit motiverede CV og besvar de 5 screeningsspørgsmål senest d. 3. september 2025. Vi behandler ansøgninger løbende og lukker processen, når vi har fundet den rette kandidat.

Ønsket opstart: 1. oktober 2025 eller efter anden aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jan Abildgaard, Manager Parcelshop West, på telefon: 25 24 10 36. Det vil også være Jan, som vil blive din daglige leder.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”

”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”

Nitharshan Karthigaseu, IT Project Manager

Hos GLS kommer du ikke i en kasse

GLS - Træd ind i fremtiden

Træd ind i fremtiden

Vi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden.  Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.

GLS - Bliv en del af en unik kultur

Bliv en del af en unik kultur

Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.

GLS - Udfold dit potentiale

Udfold dit potentiale

Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.

GLS - Din trivsel er vores succes

Din trivsel er vores succes

Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.

Mød Henriette, Assistant Head of Operations South

Mød flere af vores medarbejdere Se vores medarbejderfordele

Rekrutteringsprocessen

”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”

Rikke Gosmand, HR Advisor
Læs mere om vores onboarding
GLS - Din karriere hos GLS

Din karriere hos GLS

Det er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.

GLS - Ledelse hos GLS

Ledelse hos GLS

Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.

Lande

40

Medarbejdere

22000

Mio. pakker om året

870

GLS - Bliv en del af teamet