Vil du være med til at skabe en problemfri digital rejse for tusindvis af kunder?
Kunne du tænke dig at arbejde i et engageret team, hvor vi arbejder sammen om de bedste løsninger?
Bliver du motiveret af at omsætte forretningsbehov til tekniske løsninger, der skaber værdi for vores kunder?
Du får en central rolle i udviklingen af Android-løsninger. I Team Loyalty arbejder vi tæt sammen for at levere brugervenlige funktioner og sikre høj tilfredshed med DSB's fordelsprogrammer.
Du bliver en del af Team Loyalty, hvor vi har fokus på at gøre hverdagen lettere for vores kunder gennem forbedrede digitale løsninger.
Vi arbejder med mobiludvikling, UX, test og backendudvikling indenfor login og kundedata/loyalitet. Vi sørger for, at alle systemer hænger logisk sammen.
Vores kerneopgave er at sikre høj brug og kundetilfredshed med DSB's fordelsprogrammer, der er tilgængeligt via DSB's app og webshop.
Som Android-udvikler er du med til at skabe en god kundeoplevelse i DSB's app.
Customer ART er organiseret som en del af DSB's agile setup og består af flere teams, der samarbejder for at levere en personlig og relevant kundeoplevelse.
Vi har fokus på tværfaglighed og på at udvikle løsninger, der forbedrer hverdagen for vores kunder.
Det bedste ved at komme til DSB er, at vi er mange der samarbejder - på tværs af faggrupper - om at skabe den bedst mulige kundeoplevelse som har betydning for mange tusind rejsende hver eneste dag. Folk er virkelig dygtige og dedikerede.
Du bliver én af to Android-udviklere, der deler ansvaret for udvikling på Android-platformen i teamet. I sikrer sammen med de øvrige kollegaer, at vores løsninger lever op til brugernes behov og forventninger.
Du får også et tæt samarbejde med iOS- og Android-udviklere fra vores andre teams med henblik på at skabe en ensartet og problemfri digital oplevelse for vores kunder.
En typisk arbejdsdag starter med et standup-møde, hvor I koordinerer dagens opgaver og afstemmer fremdriften i teamet. Herefter kan du dykke ned i kodebasen og arbejde på at udvikle nye features eller optimere eksisterende funktionalitet.
Dine primære opgaver er at
Vi søger dig, der trives med at arbejde i teams og sætter pris på godt samarbejde.
Du er nysgerrig og åben og motiveres af at levere løsninger, der bidrager til gode kundeoplevelser.
Vi leder efter dig, som har
Vi går særligt efter kandidater, som også har kendskab til nogle af følgende værktøjer
Nævn gerne de værktøjer, du har arbejdet med, i dit cv.
Læs mere om personalegoder og DSB som arbejdsplads.
Ansøgningsfristen er d. 18. august 2025
Vi afholder samtaler løbende, så skynd dig at søge via linket til vores karriereportal, hvor du bedes besvare vores spørgsmål og uploade CV og evt. eksamenspapirer.
Vi modtager ikke traditionelle ansøgninger til dette job.
Spørgsmål? Ring til Jakob Strunge Christensen 24686133.
Hvis du går hele vejen, kan du forvente to samtaler, den sidste med adfærdstest, logisk test og muligvis case. Vi anvender digital referenceindhentning efter aftale med dig.
Arbejdssted: Telegade 2, 2630 Taastrup
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Bliv en del af et bredt og tværfagligt fællesskab med højt til loftet, rum til forskellighed og plads til at vokse. Et arbejdsliv hos os kan tage dig i mange retninger. Vi er en alsidig arbejdsplads, der værdsætter forskelligartede profiler, hjælper dem og giver dem plads til at lykkes. Derfor tilbyder vi attraktive vilkår, hvor du får indflydelse og medbestemmelse, samt en kultur, hvor der er plads til initiativ og nytænkning. Vi har fokus på, at du kan vokse personligt og fagligt. Vi tror nemlig på, at vores medarbejdere kan gøre den største forskel, når de får lov til at udvikle sig.
- Maja Kamstrup Nielsen, Advanced Data Analyst
6500+
Vi er på kontorerne, i værkstederne, i klargøringshallerne, på stationerne og selvfølgelig i togene.
88
Vi har højt til loftet og beskæftiger 88 forskellige nationaliteter med et væld af baggrunde og fagligheder.
0,5 mio
Vi bringer Danmark frem og faciliterer 500.000 rejser – hver eneste dag.