I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.
Er du optaget af, hvordan HR bidrager optimalt ved at være en integreret del af den kommercielle organisation? Besidder du et kommercielt mindset, og forstår at sætte dine kommercielle kompetencer i spil til gavn for organisationen og dermed vores kunder?
Så har du chancen nu, da vi søger en Senior HR Business Partner til at støtte vores strategiske retning for vores kommercielle områder.
AP Pension er i færd med den største transformation i virksomhedens historie, og vi har ikke haft et bedre afsæt end der hvor vi står lige nu. Vi har netop taget hul på anden del af vores strategiperiode, som går på at accelerere strategien. Derfor leder vi nu efter en Senior HR Business Partner til vores kommercielle områder, hvis rolle bliver at være helt tæt på eksekveringen af vores strategi, da du bl.a. vil fungere som HR Business Partner for vores CCO.
HR består af 4 funktioner/områder (HR Business Partnere, HR Jura, HR Proces & Data og HR Organisationsudvikling) som arbejder tæt sammen om opgaverne, og tager ansvar for at sikre den optimale eksekvering. Vi støtter hinanden og lægger vægt på hybridkompetencer for at kunne supplere hinanden og minimere sårbarheden i organisationen. Du bliver en del af vores HR Business partner team, som ud over dig består af 3 andre dygtige HR Business partnere med høj faglighed.
Du bliver bindeled mellem HR og de kommercielle forretningsområder, og vil drive opgaver inden for hele HR paletten.
Dine typiske opgaver vil være:
For at kunne bidrage optimalt skal HR opleves som en integreret del af organisationen, i denne rolle den kommercielle del. Det kræver derfor en kompetent kommercielt tænkende Senior HR Business Partner, som er fortrolig med markedet, den kommercielle kultur, salgs- og marketingstrategien, og dybt inde i de forskellige funktioner – de forskellige salgsprocesser og salgsmetoder – og dermed være fuldstændig vidende om hvilke mål, krav og personprofiler, der kan skabe succes.
Din succes vil være afhængig af din evne til at samarbejde tæt med virksomhedens ledelse, og stillingen kræver, at du er en betroet rådgiver for vores CCO, direktører og ledere.
Vi forventer derfor, at du:
Vi holder samtaler løbende og lukker processen, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Jacob Hørdum
Underdirektør for HR og Facility Management
Telefon: 30655214
E-mail: JHR@appension.dk
Ansøgningsfrist: 21. august 2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.
Janni Bové Schou,
Chief Operating Officer