Stilling

CBRE TSP søger en Serviceleder til vores team i Aarhus med fokus på industri

Lokation

Aarhus C

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Vi søger dig, der brænder for service og kunderelationer og samtidig møder dagen med et smil.

Om CBRE Teknisk Servicepartner

Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1200 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk Servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.

Bliver du nysgerrig? – så læs mere om os her: www.cbre-tekniskservicepartner.dk

Som serviceleder ved CBRE vil du få en nøglerolle: inden for serviceforretningen med egne ansvarsområder og et medarbejderteam samt blive en del af et servicehold, hvor team spirit er i højsædet. Du skal sikre tætte relationer med vores eksisterende kunder.

Dine arbejdsopgaver indebærer blandt andet følgende:

  • Du vil have ansvaret for den daglige ledelse og koordinering af serviceteamet.
  • Det vil være din opgave at sikre, at opgaver udføres effektivt og inden for de aftalte tidsrammer og dermed holde dig løbende ajour.
  • Dine opgaver vil variere meget fra dag til dag, med et fokus på; ledelse, salg, kundepleje og tilbudsgivning.
  • Afholde møder med kunder og leverandører, herunder forhandling og indkøb

Dine kvalifikationer:

  • Du er uddannet elektriker, elinstallatør eller maskinmester.
  • Du har erfaring med ledelse, enten via direkte ledelse eller i form af projektledelse.
  • Du er god til at bevare overblikket og skabe ro.
  • Du vil være med til at udvikle og drive teamet fremad.
  • Du har erfaring med el-tekniske løsninger indenfor industri

Hvad garanterer vi dig?

Selvfølgelig en grundig introduktion og overdragelse!

  • En hverdag med stor teknologisk spændvidde og faglige udfordringer.
  • Stor opbakning og faglig sparring fra både kollegaer og ledelse.
  • Selvstændighed og ansvar for din hverdag.
  • Et arbejdsmiljø med god balance mellem arbejde og fritid.
  • En stærk servicekultur, hvor glade medarbejdere er kernen i vores forretning.

Skal du med på holdet?

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage dit CV. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.

Vi indkalder til samtaler i august.

Du kan sende din ansøgning via "Ansøg".

Vi glæder os til at høre fra dig!

Arbejdskulturen i CBRE Teknisk Servicepartner er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Vi prioriterer det sociale og dét at have glade medarbejdere, hvor der er frihed under ansvar og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og håndtere forandringer, da afdelingen i større eller mindre grad er involveret i alle virksomhedens kunder. Du vil komme til at arbejde i et stort team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer og viden til, at sikre optimale løsninger og service.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.