Stilling
Lokation
Aarhus C
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Fuldtid
Vi søger dig, der brænder for service og kunderelationer og samtidig møder dagen med et smil.
Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1200 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk Servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.
Bliver du nysgerrig? – så læs mere om os her: www.cbre-tekniskservicepartner.dk
Som serviceleder ved CBRE vil du få en nøglerolle: inden for serviceforretningen med egne ansvarsområder og et medarbejderteam samt blive en del af et servicehold, hvor team spirit er i højsædet. Du skal sikre tætte relationer med vores eksisterende kunder.
Selvfølgelig en grundig introduktion og overdragelse!
Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage dit CV. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.
Vi indkalder til samtaler i august.
Du kan sende din ansøgning via "Ansøg".
Vi glæder os til at høre fra dig!
Arbejdskulturen i CBRE Teknisk Servicepartner er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Vi prioriterer det sociale og dét at have glade medarbejdere, hvor der er frihed under ansvar og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og håndtere forandringer, da afdelingen i større eller mindre grad er involveret i alle virksomhedens kunder. Du vil komme til at arbejde i et stort team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer og viden til, at sikre optimale løsninger og service.
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.