Stilling

Salgskoordinator

Lokation

København S

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Er det dig, kollegaerne peger på, når et materiale skal være fuldkomment? – vores kommende salgskoordinator spiller nemlig en central rolle i at hjælpe vores sælgere med at omdanne idéer til professionelt salgsmateriale. Det betyder, at du skal gribe muligheden hos os, for at udvikle dine færdigheder inden for tilbudsskrivning og koordinering af komplekse tilbudsprocesser, mens du samarbejder med dygtige kolleger på tværs af afdelinger.

Din hverdag hos os kan typisk indeholde:

  • Udarbejdelse af tekst og grafisk materiale til tilbud og udbud.
  • Koordinering med kolleger for at indsamle nødvendige oplysninger og sikre rettidig indsendelse.
  • Samarbejde med salgs- og marketingteams for at skræddersy tilbud til kundernes behov.
  • Research af kunder og branchetendenser for at forfine vores tilbud.
  • Vedligeholdelse af et omfattende tilbudsbibliotek med opdateret indhold.
  • Være vores Business unit Directors forlængede arm, med diverse opgaver

Hvem bliver du en del af:

Et engageret men uformelt team med en travl hverdag. Vi er gode til, at hjælpe hinanden, blandet andet med at prioritere, definere og finde de bedste løsninger for vores kunder hver dag. Humor er ikke et ord hos os, det er en fast del af en travl hverdag – vi elsker udvikling og sparring , det er nemlig det der giver plads til ansvar, initiativ og nye idéer.

Om dig kan man sige:

At du med din struktureret og ansvarsbevidste evner, har et skarpt øje for detaljer? Også når du har mange opgaver og tiden er knap. Du går naturligt til opgaverne fordi du som person er meget supporterende og støttende og så har du måske sans for at optimere processer?

Du trives aller bedst i en koordinerende rolle – og helst med flere projekter ad gangen. Du har nemlig erfaret fra tidligere, at formår at bevare overblikket, selv når det går stærkt.

Dine kommunikationsevner er i top, både på dansk og engelsk og du er fortrolig med MS Office.

Måske har du erfaring fra salgsprocesser eller Facility Management? – det kan være en fordel, men vigtigst for os er, dine evne til at samarbejde og bidrage til teamets succes.

Hvad kan du forvente:

  • En hverdag hvor du får ansvar og stor grad af tillid.
  • At blive en del af en stor international virksomhed.
  • Gode karrieremuligheder og en aktiv personaleforening.
  • Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer.

Det praktiske:

Arbejdssted: København S

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Er du klar til at tage del i vores rejse?

Vi ser frem til at høre fra dig! Send meget gerne dit CV og en kort ansøgning.

Alle ansøgninger skal gå igennem vores rekrutterings portal.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.