Ikon: Pin

Glyngøre og mulighed for hjemmearbejde

HR Business Partner

Brænder du for HR, og trives du med at være hands-on og tæt på forretningen? Så har vi jobbet til dig

Hos SKOV går det stærkt, og vi vokser! Derfor udvider vi nu vores HR-team. Vi søger en HR Business Partner, der brænder for at arbejde operationelt og samtidig være en aktiv sparringspartner for ledere og teams i en global og dynamisk virksomhed. Vi supporter en global organisation på over 500 medarbejdere, hvoraf godt 325 arbejder fra vores hovedkontor i Glyngøre, knap 30 har base i Aarhus, og resten er fordelt globalt. Dit job vil komme til primært at være i Glyngøre.

Om jobbet

Du bliver en del af et lille, stærkt HR-team, bestående en HR Manager, HR Partner og en studentermedhjælper. I teamet løfter vi i flok og tager selv ansvar for både udviklingsopgaver og HR-administration. Med tilgangen af endnu en HR-medarbejder, vil vi begynde at introducere HR Business Partnering i virksomheden. Din hverdag bliver alsidig og du kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen i dine ansvarsområder. Vi har netop fået godkendt en ambitiøs 3-årig HR-strategi, og vi har behov for flere hænder til at føre den ud i livet.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Sparring og coaching af ledere i egne forretningsområder
  • Rekruttering fra A-Z, inkl. udarbejdelse af kontrakter
  • Employer branding
  • Generel HR-support til egne forretningsområder
  • Udrulning af årlige HR-processer (fx People Review, medarbejdersamtaler m.m.)
  • Deltagelse i, eller drive, HR-projekter på tværs af organisationen
  • Processejer og driver for udvalgte HR-processer
  • HR-administration i egne forretningsområde
  • Bidrage til at integrere SKOVs værdier i dagligdagen

Hvem er du?

Du er en HR-professionel, der trives med at være tæt på driften og har lyst til at tage ejerskab for både udviklings- og driftsopgaver. Du evner at arbejde selvstændigt, men sætter også pris på et tæt samarbejde i et lille team, hvor sparring og ideudveksling er i centrum.

Vi forestiller os, at du har:

  • Erfaring som HR Business Partner
  • Bred erfaring med HR-discipliner og solid erfaring med rekruttering og dansk ansættelsesret
  • Forståelse for HR-administration og processer
  • En relevant videregående uddannelse
  • Flydende i dansk og engelsk (skrift og tale)

Hvorfor SKOV?

Hos SKOV får du mulighed for at være en del af en vækstorienteret og international virksomhed, med lokal forankring. Vi sætter barren højt – og gør det med god energi og samarbejde. Du bliver en del af et uformelt miljø, hvor du har stor indflydelse og kort vej til beslutninger, og kan være med til at udvikle både dig selv og dine omgivelser.

Interesseret?

Send din ansøgning og CV snarest muligt. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Global HR Manager, Claus Riisgaard på tlf. 2938 2932. Vi holder dog sommerferie i uge 29, 30 og 31.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Muligt

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

About SKOV

SKOV is a global enterprise that contributes to efficient and sustainable global food production, now and in the future!

We provide global climate solutions, farm management, and digital value chain services for animal production. This is to help producers optimize production and minimize resource consumption while animal welfare remains a top priority.

Having been present in the market since 1966, we have become one of the world’s leading ventilation and farm management systems suppliers.

SKOV operates across 6 continents in over 80 countries and has sales offices in 20 countries. Apart from the HQ in Denmark, there are subsidiary companies in Thailand, China, Russia, and the United States.

  • Operates in 80 countries
  • 20 sales offices
  • Headquarters in Denmark
  • 4 subsidiary companies
  • 90% export
  • 450 employees
  • 50 different nationalities

Vision

SKOV is to be the largest and most acknowledged partner providing climate solutions, farm management, and digital value chain services for animal production worldwide.

We are relentlessly ambitious to create better climate and farm management solutions and servicing for our customers, distributors, and cooperation partners worldwide.


We want to be more than just a workplace

It has to make sense to go to work every day. A positive working environment is of paramount importance to be happy at work. And we thrive when having good colleagues. When working at SKOV, you can expect good and obliging colleagues that make you feel welcome. A positive working environment is also the foundation of rewarding cooperation between committed and passionate colleagues sharing knowledge and ideas.

SKOV embraces flexible working arrangements that are a natural part of today’s work life as they can help balance work and your private life.

An enterprising staff social club enables you to expand your network and meet colleagues across the company during events - everything from indoor climbing to outings with your family and stand-up paddling. The list of activities is long, but new ideas are always welcome and will be accommodated whenever possible. Going to work should also be fun!

Job opportunities

As an innovative and knowledge-intensive business, we can offer a wide range of jobs, such as highly sophisticated technical jobs, positions in a logistics center that ships goods to six continents, sales, service, production-related jobs, finance, and more. SKOV could be a good match if you want your workday to be challenging and inspiring and you thrive in international cooperative relationships.