Stilling
Lokation
Horsens
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Fuldtid
Interesserer du dig for teknik, service & opsøgende salg? – og er tværfaglige samarbejde med kunder og en tæt dialog med egen organisation en selvfølge for dig? Så har vi en spændende mulighed hvor du kan prøve kræfter med selvstændige udfordringer!
Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1200 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk Servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.
Bliver du nysgerrig? – så læs mere om os her: www.cbre-tekniskservicepartner.dk.
Som serviceleder får du en nøgleposition: hvor du både leder og motiverer et dygtigt team – blandt andet igennem effektiv kommunikation, planlægning og opfølgning. Du formår at sætte dig i kundernes sted og sikre, at de altid oplever pålidelighed og service i verdensklasse.
Du får ansvaret for i samarbejde med dine kolleger i Horsens at udvikle forretningen yderligere. Afdelingen består i dag af 3 serviceledere. Vi beskæftiger os primært med service indenfor industri. Du får en rolle, hvor du både arbejder med ledelse, kunder og planlægning. Du får stor mulighed for at præge din egen jobfunktion og bidrage til afdelingens positive udvikling.
Med din tillidsvækkende og samarbejdsorienteret profil, formår du helt naturligt at skabe og vedligeholde stærke relationer internt og eksternt. Du er komfortabel med at tag beslutninger og lade dig ikke påvirke i presset situationer.
Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage dit CV. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Ansøg på traditionel vis via ”ansøg knappen” eller hurtigt (uden CV og ansøgning) via dette link: Ansøg hurtigt!
Vi indkalder til samtale i start august.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.