Stilling

Afdelingsleder til vores ventilationsafdeling

Lokation

Greve

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Du får en rolle, hvor du både arbejder med ledelse, kunder og planlægning. Du får stor mulighed for at præge din egen jobfunktion og bidrage til afdelingens positive udvikling.

Afdelingen og dit ansvar

Som afdelingsleder i Greve bliver du en del af en afdeling på 110 kollegaer

Dit ansvar bliver at sikre høj kundetilfredshed samt en optimal ledelse og drift af din afdeling. Du får brug for din sunde fornuft, lederegenskaber og et godt købmandskab. Du får ansvar for følgende:

  • Sammen med den øvrige ledelse, lægger du planerne for afdelingen – og du sørger for de bliver en realitet.
  • Uddelegere opgaver, lede, koordinere og gå handlingsorienteret til projekter og opgaver.
  • Projektledelse af opgaver hos enkelte kunder.
  • At dine kollegaer altid oplever kompetent sparring og understøttelse af deres udvikling – for du ved, at det baner vejen for fastholdelse af medarbejdere.
  • Tiltrækning af kommende kollegaer.
  • At sikre effektiv drift, udvikling, kundepleje og salg - herunder mersalg.
  • Fokus på KPI’er og driftsmål – med et holistisk perspektiv

Om CBRE Teknisk Servicepartner

Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1200 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk Servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.

Bliver du nysgerrig? – så læs mere om os her: www.cbre-tekniskservicepartner.dk

Som afdelingsleder får du en nøgleposition: hvor du med dit engagement og din motivation for at styrke din forretning, både leder og motiverer dit dygtige team –du ved, at igennem effektiv kommunikation, planlægning og opfølgning skabes de gode resultater.

Kundekontakt fylder meget i hverdagen hos CBRE og med dit kommercielle mindset og tekniske baggrund, er du god til at navigere i markedet, både her og nu men også langsigtet. Igennem kundemøder og tæt samarbejde med nye og potentielle kunder drives du af, at finder løsningerne.

Er du vores kommende kollega? – så kan du garanteret genkende nedenstående:

Med din tillidsvækkende og samarbejdsorienteret profil, formår du helt naturligt at skabe og vedligeholde stærke relationer internt og eksternt. Din erfaring med en lignende rolle f.eks. som service- eller projektleder med et teknisk afsæt inden for el – og derefter viderebygning, har klædt dig godt på når du er i dialog med kunderne, eller igennem din ledelse bidrager til vækst og udvikling af vores i forvejen stærke team.

Din økonomiske indsigt, der viser sig i din strategiske og kommercielle arbejdstilgang bekræfter din forretningsforståelse.

Du er udadvendt af natur og trives derfor med en stor kontaktflade. Du er god til at stille målrettede spørgsmål, som kan afdække kundens behov og ønsker, og derudfra præsentere ideer og løsninger, som kan skabe værdi hos kunden. Du er ydmyg, nysgerrig, empatisk og har stor menneskelig forståelse og indsigt.

Du har måske allerede erfaring fra en lignende rolle, eller måske kunne det være det næste naturlige skridt for dig.

Skal du med på holdet?

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.

Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt.

Hvis du kan se mulighederne i at arbejde for CBRE Teknisk servicepartner, kan du kontakte: Thor Wrisberg på tlf.: 23911822 og få en uforpligtende snak.

Du kan sende din ansøgning via "Ansøg".

Vi glæder os til at høre fra dig!

Arbejds­kulturen i CBRE Teknisk Servicepartner er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Vi prioriterer det sociale og dét at have glade medarbejdere, hvor der er frihed under ansvar og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og håndtere forandringer, da afdelingen i større eller mindre grad er involveret i alle virksomhedens kunder. Du vil komme til at arbejde i et stort team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer og viden til, at sikre optimale løsninger og service.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.