Stilling

Serviceelektriker

Lokation

Greve

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

CBRE Teknisk servicepartner søger en serviceelektriker til København

Vi mangler en dygtig elektriker til service og installation af el-tekniske anlæg hos vores kunder med udgangspunkt fra Greve.

Vi er inde i en positiv udvikling, og søger en dygtig og engageret servicemontør/-tekniker, der vil indgå i et godt team.

CBRE Teknisk servicepartner er en landsdækkende virksomhed med flere end 1200 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.

Bliver du nysgerrig? – så kan du læse meget mere her: www.cbre-tekniskservicepartner.dk.

Din dagligdag indeholder blandt andet:

  • Serviceopgaver, herunder eftersyn, reparation og ny installation hos vores faste erhvervskunder og butikker.
  • Har fokus på at lave brugbare løsninger i samarbejde med kunden

Om dig kan man sige:

Du trives med en varieret hverdag, hvor du kommer til at spille en stor rolle i forhold til løsning af serviceopgaver samt små projektopgaver hos nye og nuværende erhvervskunder.

Du er serviceminded, fleksibel og synes, at det er spændende at samarbejde med kunder og kollegaer på tværs af vores kompetencer, ligesom at du forstår værdien af god kundeservice.

Samtidig kan du se dig selv i en virksomhed, som kendetegnes ved engagement, ansvarlighed, frihed, respekt og humor.

  • Du er uddannet elektriker
  • Du har erfaring med service og installationsarbejde hos erhvervskunder – og det motiverer dig.
  • Du sætter en ære i at levere et ordentligt stykke arbejde – hver gang.
  • Du trives med selvstændigt at løse serviceopgaver i samarbejde med kunden
  • Er klar på at tænke ud af boksen og komme med løsningsforslag og ideer til kunden
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner samt flair for teamwork og kundeservice
  • Serviceminded, struktureret, selvstændig, fleksibel og tillidsvækkende
  • Fortrolig med brug af PC/tablet.

Det kan vi til gengæld garantere dig:

  • En varieret hverdag med stor teknologisk spændvidde, faglige udfordringer og gode udviklings- samt uddannelsesmuligheder
  • Stor opbakning og faglig sparring fra både kollegaer og ledelse
  • Et værdibaseret arbejdsmiljø med god balance mellem arbejde og fritid
  • En stærk servicekultur, hvor glade medarbejdere er kernen i vores forretning
  • Sundhedsforsikring
  • Pensionsordning
  • Egen servicevogn/med hjem
  • Gode kollegaer

Skal du med på holdet?

Hos CBRE Teknisk Servicepartner får du en arbejdsplads, hvor fleksibilitet og balance mellem arbejdsliv og familieliv er i stort fokus. Du vil blive en del af et stærkt tværfagligt team, der arbejder ud fra vores kerneværdier RISE: Respekt, Integritet, Service og Excellence. Vi skaber et dynamisk arbejdsmiljø, der fremmer disse værdier i alle aspekter af vores arbejde.

Den succes vi har i dag kommer af det sociale sammenhold vi har. Du vil opleve regelmæssige sociale events, herunder en årlig julefrokost og arrangementer, der kombinerer faglighed med sociale aktiviteter.

Ansøgning:

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning og CV. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.

Vi indkalder løbende til samtale og afslutter processen når vores kommende kollega er fundet – hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt.

Vi er engagerede i mangfoldighed og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, oprindelse, hudfarve og lign. til at søge stillingen.

Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte service manager Kim Erik Hansen – Tlf. 41741506 og få en uforpligtende snak om din fremtid.

Du er også velkommen til at sende en ansøgning via "Ansøg". Vi indkalder løbende til samtale.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.