Drømmer du om en karriere, hvor passion for kvalitet og innovation går hånd i hånd? Bliv en del af en spændende rejse i Danpo, hvor vi sammen sætte nye standarder inden for fjerkræindustrien.
Du ved, hvordan det er: maskinen stopper – og alt går i stå.
Men hvor andre går i panik, begynder du først rigtigt at tænke. Du kan finde fejlen og få tingene i gang igen.
Hos Danpo i Farre bliver du en del af et teknikerteam, hvor vi hjælper hinanden, løser opgaverne med høj faglighed – og har det sjovt imens.
Du bliver en del af vedligeholdsteamet, der har styr på både produktionslinjer og forsyningsanlæg. Du arbejder fredag 17.30-6.30 og lørdag 17.00-5.00, og herefter har du fri hele ugen. Hver uge.
På de to vagter har du, sammen med din faste makker, ansvaret for:
Du elsker at få noget til at virke – og du trives, når det går stærkt.
Vi forestiller os, at du:
Send din ansøgning hurtigst muligt her på siden. Vi holder løbende samtaler og ansætter, så snart den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teknisk Chef, Henrik Nielsen på henrik.nielsen@danpo.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
”Det er jo slagtersprog, der bliver talt her. Men i en 2024-version, hvor man er godt tilpas i det, selvom man ikke er slagtertypen.”
- Nicolas Cabald, projektleder… en vigtig del af vores mission om bedre dyrevelfærd. Vi arbejder nemlig hver dag på at gøre det nemmere for forbrugeren at vælge det rigtige.
Og selvom vi er et stort maskineri, kan du sagtens sætte dit præg. For uanset om du har forstand på kød og maskiner eller kører produktionen fra din skærm, så gælder én ting:
Din ide kan blive til konkrete forandringer – fra den ene dag til den anden.
Det er ikke kun kyllingerne, der skal have det godt. Det skal du og dine kolleger også. Derfor kan du fx gå lige fra fabrikken og ud på padelbanen. Eller tage familien med til vores årlige familiedag, som får Vorbasse Marked til at ligne en vejfest.
”Har du argumenterne i orden, kan du nemt lave forandringer. Jeg har fx fået lov at ændre systemet for vores varemodtagelse.”
Melanie, Customer Quality Leadevalueringer på Jobindex
4 of 5 stars