Vil du hjælpe vores kunder, når de har mest brug for det? Elsker du at tale med mennesker, og trives du med at skabe tryghed og gode kundeoplevelser? Vil du være en del af et nyoprettet team, hvor vi tager imod kundernes henvendelser, når de skal anmelde skader – eller har spørgsmål til deres skader?
Hos Alm. Brand Group får du et udviklende job, en arbejdsplads med fokus på faglig og personlig udvikling, og vigtigst af alt: Du får mulighed for at gøre en forskel for kunderne.
Som skadesupporter i skadefronten bliver du kundernes første kontaktpunkt, når de har behov for hjælp til deres forsikringssager. Din vigtigste opgave er at guide og støtte kunderne gennem skadeprocessen og sikre, at de føler sig trygge og velinformerede. Du bliver en del af et engageret team, hvor vi arbejder tæt sammen om at levere den bedst mulige service.
Dine opgaver vil blandt andet bestå af:
Du kan forvente en hverdag, hvor ingen dage er ens, og hvor kundernes behov er i centrum. Vi sørger for, at du får den nødvendige oplæring og løbende træning, så du er klædt på til at lykkes i rollen.
Hos os måler vi både performance og kvalitet i arbejdet, så vi sikrer, at vi leverer den bedst mulige service til vores kunder. Du vil opleve et miljø, hvor vi løbende arbejder med forbedring og udvikling, både individuelt og som team. Vi har KPI´er der understøtter kvalitet og kundeoplevelse, samt henvisninger til samarbejdspartnere.
Vi søger dig, der brænder for at give kunderne en god oplevelse og trives i en rolle, hvor du er i tæt dialog med mennesker. Erfaring med kundekontakt er en fordel, men ikke et krav – vi lægger mere vægt på din indstilling og lyst til at lære.
Du er:
Hos Alm. Brand Group lægger vi vægt på at skabe en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig – både fagligt og personligt. Vi tilbyder:
Ansøgningsfristen er den 20. juli, og vi indkalder til samtaler løbende. Opstart er planlagt til midt august. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder for Taskforce Front, Jeppe Daniel Landsmann Hansen, på 40 42 95 36.
Send dit CV og en kort motiveret ansøgning via vores ansøgningsportal. Vi glæder os til at høre fra dig!
I mødet med kunden vil du være med til at gøre en stor forskel for den enkelte og for Alm. Brand Group som forsikringsselskab. Du vil oparbejde viden om betingelser, analytiske metoder til at vurdere skader og forstå, hvad den gode kundeoplevelse indebærer. Du er omgivet af gode kolleger, hvor grin og sparring er vægtet højt. Og hvor fælles mål og teamspirit fylder ekstra meget, når der er travlt.
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner og stræber altid efter at levere den bedste service til vores kunder. Vi arbejder dedikeret og målrettet for at sikre effektiv håndtering af skader, skabe tryghed og give gode kundeoplevelser.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside