Er du glad for dyr og har du en veterinærfaglig baggrund, måske som veterinærsygeplejerske? Og vil du være en del af et fantastisk team på vores lokation i Søften?
Så er du måske den vi søger.
Du vil primært arbejde med skadebehandling på dyr og hjælpe hundeejerne i de situationer, hvor deres hund bliver syg. Vi hjælper også hinanden på tværs i teamet og du vil her få mulighed for at få kendskab til andre skadesområder fx indbo og privatansvar.
Du vil både håndtere din egen portefølje af skader og sammen med teamet sikre håndtering af indgående opkald fra kunder. Her vil du også møde sager uden for dit eget skadesområde og dermed opbygge bred erfaring. Sammen gør vi os umage for at give kunden den bedst tænkelige modtagelse, når de ringer ind til os. Derfor er vidensdeling og sparring på tværs i teamet i fokus.
Vi vægter frihed under ansvar, godt kollegaskab, ordentlighed og en tillidsfuld relation imellem os meget højt. Det betyder at alle hjælpes ad og løfter i samlet flok mod et fælles mål. Du bidrager bl.a. ved at tilrettelægge og prioritere dine egne opgaver og sager.
Vi arbejder løbende på at digitalisere og optimere vores processer, og vi vil tage godt imod løbende input og forbedringsforslag. Som virksomhed klæder vi dig godt på til jobbet og sørger for en grunding introduktion og tilbyder uddannelse og videreudvikling af de evner, du allerede har oparbejdet.
Dit team består af i alt 23 medarbejdere, hvoraf de 11 primært behandler skader på indbo, dyr og privatansvar.
Som skadebehandler er du ambitiøs og handlingsorienteret. Du udstråler faglighed og empati og leverer en verdens bedste kundeoplevelse!
Som medarbejder skal du være kvalitetsbevidst og du skal have flair for skadebehandling og god kundedialog. Derudover forventes det, at:
Du er den venlige og tillidsfulde stemme vores kunder får i røret, når de har spørgsmål til deres skade. Ligesom dine kollegaer leverer du gode kundeoplevelser hver gang. Det vil sige, at du fortæller om dækning, rådgiver om forløbet og sørger for at kunden får en god oplevelse. Du leverer kvalitet, både i din skadebehandling og i din kommunikation.
Skaderne bliver behandlet igennem telefonen eller over mail – afhængig af skadens kompleksitet og kundens ønske.
Din arbejdsplads er på vores kontor i Søften. Du har mulighed for at blive en del af vores ordning med distancearbejde, hvilket betyder at du kan arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen.
Du skal dog forvente at skulle møde fysisk på vores kontor hver dag de første 6 måneder.
Vi sørger for en god opstart, hvor du får en individuel introduktion, så du følger dig tryg og velkommen. Vi lægger desuden stor vægt på et godt arbejdsmiljø og det sociale i teamet, også når vi arbejder på distancen.
Vi har åbent på telefonen imellem 9-15, og vi er altid bemandet i dette tidsrum.
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke inkl. pension og tandforsikring, medarbejderrabatter og en lang række andre medarbejderfordele.
Har vi vækket din nysgerrighed og vil du gerne vide mere, så er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lise Bruun Nielsen tlf. 4186 2114 (dog ikke uge 28 og 29, grundet ferie).
Vi læser ansøgningerne, så snart de lander i indbakken, og vi kalder løbende kandidater til samtale. 2. samtaler forventes afholdt i uge 30 og 31.
Opstart 1. september 2025.
Vi glæder os til at høre fra dig!
I mødet med kunden vil du være med til at gøre en stor forskel for den enkelte og for Alm. Brand Group som forsikringsselskab. Du vil oparbejde viden om betingelser, analytiske metoder til at vurdere skader og forstå, hvad den gode kundeoplevelse indebærer. Du er omgivet af gode kolleger, hvor grin og sparring er vægtet højt. Og hvor fælles mål og teamspirit fylder ekstra meget, når der er travlt.
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner og stræber altid efter at levere den bedste service til vores kunder. Vi arbejder dedikeret og målrettet for at sikre effektiv håndtering af skader, skabe tryghed og give gode kundeoplevelser.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside