Ønsker du en hverdag med opgaver inden for teknik, kommunikation og salg? Og vil du være en del af et dygtigt og engageret team, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i et lærerigt og ungt miljø? Så er det dig, vi skal bruge i Waoos Tekniske Support.
Vi er i en rivende udvikling og søger derfor medarbejdere med stærke kommunikative evner, interesse for kunden og flair for IT. Du behøver ikke nødvendigvis have erhvervserfaring inden for IT. Men er du familiens ”kloge hoved”, når der skal styr på elektronikken, så er det dig vi søger.
Waoo er en del af Fibia og leverer internet og TV i hele landet, og vi forbinder Danmark med fremtiden. Med over 300.000 kunder er vi allerede en af landets største leverandører af fibernet.
I din stilling vil du indgå i et velfungerende team i Teknisk Support med 50 engagerede kolleger. Teamet bestående af fastansatte og studentermedhjælpere, og vi arbejder tæt sammen i en sjov og travl hverdag. Vi arbejder målrettet på at kunderne får høj faglig teknisk hjælp og samtidig føler sig som en del af Waoo-familien, 15.000 anmeldelser og 4,7 på Trustpilot taler sit eget og tydelige sprog.
Vi er i alt ca. 120 medarbejdere i afdelingen Salg og Service, som består af følgende teams; Kundeservice, Teknisk Support, Drift, Privat-salg samt Uddannelse & Udvikling.
Vi sætter samarbejdet, et godt arbejdsklima, godt humør og en uformel tone højt. Hos os hersker en stemning af støtte og opmuntring, og du bliver flankeret af kolleger, der deler dine ambitioner om at lykkes og udvikles både som individ og team.
Teknisk Support er tilgængelig for vores kunder 365 dage om året, og du kan forvente at få tildelt vagter inden for hele åbningstiden. Vi er mange dygtige Tekniske kundekonsulenter, så alle vagter fordeles naturligvis ligeligt og fair. På nuværende tidspunkt er åbningstiderne fra kl. 7:00-21:00 på hverdage samt i weekender og på helligdage fra kl. 10:00-17:00.
Der er tale om fuldtidsstillinger og der ydes tillæg på vagter efter kl. 16.00 og i weekender/helligdage. Du har 5 ugentlige arbejdsdage, så når du har weekendvagter eller helligdagsvagter, kompenseres der med en anden fridag. Vi tildeler så vidt muligt et fast vagtrul, men det er nødvendigt med en vis fleksibilitet.
Du er en person med gåpåmod, et ønske om at arbejde med teknik, rådgivning og kundeservice samt en lyst til at udvikle både dine egne kompetencer og Waoos evne til at give kunden en god oplevelse.
Vi lægger stor vægt på, at du er dynamisk, engageret, udadvendt, tager medansvar for både egne såvel som afdelingens mål og at du har veludviklede tekniske kompetencer.
Du er god til at kommunikere positivt - også i de vanskelige samtaler - og du er dygtig til at formidle dine budskaber især telefonisk, men også på skrift.
Du har en god teknisk forståelse, især når det kommer til internet, streaming og WiFi, og derfor kan det være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med elektronik eller i kundeservicebranchen generelt. Du har en metodisk tilgang til arbejdsopgaver og er logisk i din fejlsøgning, ligesom du er udpræget serviceminded og gerne går "the extra mile" for at hjælpe kunden.
Din stilling i Waoos Teknisk Support er placeret på Fibias hovedlokation i Haslev, der ligger tæt på motorvejen og derudover er nabo til Haslev Station, hvor du finder gode bus- og togforbindelser.
Hos os får du en alsidig og spændende stilling med både personlige og faglige udfordringer i et miljø med fart på. Vi sørger for et grundigt oplæringsforløb, der forbereder dig på din rolle og det ansvar, du løbende bliver tildelt, og derudover træder du ind på en arbejdsplads med højt til loftet, plads til udfoldelse og rum til udvikling. Du indgår i et samarbejde med dygtige kolleger, der gerne træder til med en hjælpende hånd, og du har god mulighed for tværfagligt samarbejde i teamet.
Har du spørgsmål, som ikke er afklaret i stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte teamleder Mikkel Sander (msa@fibia.dk).
Synes du, at stillingen hos os lyder spændende, så send os en motiveret ansøgning sammen med en beskrivelse af dig selv, dine tekniske kompetencer samt dit CV og minimum 2 referencer, som vi kan kontakte, hvis vi tænker du skal være vores nye kollega. Hvis din ansøgning/CV matcher vores forventninger vil du først blive kontaktet telefonisk inden en evt. invitation til samtale på Energivej 33 i Haslev.
Samtaler og ansættelser foregår løbende. Bemærk at vi pga. ferieafvikling vil være særlig opmærksomme på tidlige ansøgninger. Ansættelse hurtigst muligt.
Ansøgningsfristen er den 9. juli.
Ansøgninger, som sendes via e-mail eller lignende, kommer ikke i betragtning til stillingen.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid