Brøndby og mulighed for hjemmearbejde

Dygtig projektleder inden for tilbuds- og ordreprojektledelse - tæt på produktion, kunder og leverandører

lagerareal med person der kører gaffeltruck

Vi styrker vores afdeling for Intern Salg Ventil og tilbyder et nyt spændende job blandt vores salgskoordinatorer for at sikre, at vores kundeprojekter tilbydes og afvikles effektivt, til tiden, i h.t. til processer og med et højt kvalitetsniveau.

Identificerer du dig med ord som afvikling af kundeprojekter, udarbejdelse af tilbud, leverandørkontakt, monitorering og rapportering, og motiveres du af at have ansvar som projektleder og arbejde sammen med interne specialister og erfarne sælgere? Så er du måske vores nye projektleder.

Om dig

Du er en forretningsorienteret person med flair for tekniske produkter til industrien, trives ved at have og tage ansvar, og du har et godt kendskab til projektledelse af kundeordrer/tilbudsprojekter - og så sikrer du den rette løsning. Du er omgængelig samt udadvendt, og du bidrager til et sundt arbejdsmiljø med din positive tilgang.

Omstillingsparathed er et nøgleord for denne stilling, da der er mange facetter i jobbet, både teknisk, kommercielt og projektledelsesmæssigt, og samtidig skal du være en del af/engagere dig i det øvrige team af Salgskoordinatorer.

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og at du har minimum 3 års erhvervserfaring indenfor projektledelse og salgskoordinering for at få succes i stillingen. Hvilken uddannelse som projektledelse du har, er ikke vigtig, mere at du har projektledelseserfaring og den grundlæggende uddannelse på plads.

Din rolle

Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har mulighed for at præge rollen. Du bliver ansvarlig for flere vigtige områder, hvorfor det er essentielt, at du stortrives primært som projektleder og sekundært som salgskoordinator – både internt i KLINGER mellem de forskellige funktioner samt eksternt i forbindelse med kontakten til kunderne.

Du kommer til at referere til teamlederen for produktteam Valves.

Dine ansvars- og fokusområder vil være:

Primær funktion som Projektleder

  • Kundeprojektafvikling – sikre overblik, fremdrift, koordinering mellem KLINGER-afdelinger, leverandører og kunder
  • Tovholder på og drift af kundeprojekter på både tilbudsniveau og ved ordreeksekvering
  • Monitorering og rapportering – udarbejdelse af tidsplaner (in- og eksterne), checklister, Cash Flow analyser og Projekt Status Rapporter til både in- og eksternt brug
  • Være i direkte dialog med kunders og leverandørers projektledere og/eller projektorganisation, i udlandet såvel som indenlands
  • Afholde nødvendige statusmøder, in- og eksternt
  • Salgskoordinatorfunktion for kundeprojekter – se nedenfor

Sekundær funktion som Salgskoordinator

  • Kundekontakt og salg - elektronisk og telefonisk betjening af kunder, herunder afklaring af tvivlsspørgsmål
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordrehåndtering - klargøring af ordrer til ordrebehandling samt eksekvering, klargøring af dokumentationspakker i forbindelse med ordre, indtastning af ordrer
  • Opfølgning på ordrer i samarbejde med Indkøb og Produktion
  • Reklamationer – administrativ håndtering af disse
  • Leverandørkontakt i forbindelse med udarbejdelse af tilbud.

Du skal forvente op til ca. 20 dages rejseaktivitet pr. år i ind- og udland.

Vi forventer, at du har

  • erfaring med eksekvering af tekniske kundeprojekter til industrien
  • erfaring med tekniske produkter - ikke nødvendigvis ventiler
  • erfaring med de fleste opgaver i en professionel salgsorganisation
  • erfaring med ERP-systemer
  • erfaring med Office-pakken, specielt Excel
  • erfaring med engelsk i skrift og tale, også til brug ved rejse til udenlandske leverandører.

Hvad vi tilbyder

Vi har fokus på din trivsel og tilbyder sundhedsfremmende initiativer, en attraktiv sundhedsforsikring, pensionsordning samt feriefridage.

Derudover tilbyder vi en høj grad af frihed under ansvar, to ugentlige hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider i det omfang arbejdet tillader det.

Vi skaber tid til fredagsmorgenmad, fredagsbar, fødselsdagsmiddage, receptioner og andre sociale aktiviteter. Der er mulighed for at deltage i en lækker frokostordning, som du enten kan nyde i vores kantine eller på vores tagterrasse.

Ansøgning

Send os dit CV og din ansøgning, hvori du skriver, hvordan du med dine personlige og faglige kompetencer kan bidrage til KLINGER Denmark, og hvorfor du er motiveret for stillingen hos os.

Der er ansøgningsfrist den 10. august, men vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge hurtigt.

Som led i vores rekrutteringsproces vil du blive bedt om at udfylde en personprofil, hvis du går videre til anden samtale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Team Leder Ventil Maria Zelazo, mobil 21 53 90 81 eller HR Ansvarlig Stig Vinther, mobil 23 30 29 49.

Jobbet kan kun søges via QuickApply på Jobindex. Ansøgninger, der sendes direkte, vil ikke blive behandlet grundet GDPR-reglerne.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Muligt

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid


4 of 5 stars

27 af FIRMA´ medarbejdere har evalueret FIRMA på Jobindex

lagerareal med produkt i midten facade af klinger bygning

Et sundt arbejdsmiljø bygget på stærke værdier

Du kan se frem til at blive en del af en kultur, der er bygget på familiære værdier, tillid, loyalitet samt respekt. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel omgangstone, hvilket kommer til udtryk gennem det daglige arbejde, hvor der er et tæt samarbejde og en god dialog medarbejderne imellem og på tværs af afdelingerne.

Gennem vores flade struktur har vi skabt et positivt arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på vores medarbejderes psykiske samt fysiske velbefindende og på åben kommunikation samt gennemsigtighed.

Vi har fokus på din trivsel og din work life balance, og vi tilbyder sundhedsfremmende initiativer, herunder årlige sundhedstjek, en attraktiv sundhedsforsikring, pensionsordning, attraktive barselsvilkår, feriefridage og meget mere. Derudover tilbyder vi en høj grad af frihed under ansvar, mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider i det omfang arbejdet tillader det.

checkmark cirkel
2 ugentlige hjemmearbejdsdage
checkmark cirkel
Fleksible arbejdstider
checkmark cirkel
Fredagsmorgenmad
checkmark cirkel
Fredagsbar
checkmark cirkel
Fødselsdagsmiddage
checkmark cirkel
Receptioner
checkmark cirkel
Sociale aktiviteter
checkmark cirkel
Medarbejdergoder
checkmark cirkel
Firmabetalte arrangementer
checkmark cirkel
Lækker frokostordning
banner med forskellige produkter

KLINGER DENMARK A/S – en familieejet international virksomhed

Vi er det danske datterselskab af KLINGER-koncernen og vores produktportefølje indeholder ventiler, pakninger og tætninger samt kompensatorer og instrumenteringer. I Danmark beskæftiger vi 70 medarbejdere indenfor salg, marketing, IT, HR, økonomi, indkøb, lager samt produktion. Vi er en international familieejet koncern, som globalt set består af 18 produktionsvirksomheder, eksport til 80 lande og vi beskæftiger 2.600 medarbejdere på globalt plan.

Det er vores mission at udvikle, producere samt levere pålidelige løsninger til vores kunder, så vi kan hjælpe dem til at styrke deres drift. For at leve op til det ansvar er vores forretning funderet i stærke værdier, der sikrer vores ageren overfor vores kunder, samarbejdspartnere, medarbejdere og det samfund, vi lever i.

fakta ikon med to personer

2.400 ANSATTE

Vores globale arbejdsstyrke udgør 2.400 personer over hele verden. I Danmark er vi 55 ansatte.

fakta ikon med euro tegn

€520 MIO

KLINGER koncernen har en omsætning på ca. €520 millioner.

fakta ikon med jorden

2.400 ANSATTE

Vi består af 18 produktionsvirksomheder, som eksporterer til 80 lande globalt.