Smilende AP medarbejder

En arbejdsplads med overskud til alle

I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.

Forretningsudvikler med fokus på rådgivningsløsninger til pensions- og formuerådgivning

Motiveres du af at arbejde i krydsfeltet mellem forretning og IT og finder du glæde i at skabe værdi for vores kunder og være en del af et dynamisk arbejdsmiljø? Så har vi jobbet til dig.

Som forretningsudvikler i afdelingen Rådgivning og nærpension får du ikke bare en opgave – du får mandat og ansvar.

Vi leder efter en engageret forretningsudvikler, som sammen med et professionelt og motiveret team, arbejder med at videreudvikle vores state-of-the-art rådgivningsværktøj til pensions- og formuerådgivning. Du har frihed til at udforske og identificere behov, som du omsætter til konkrete krav og involverer dig i alle faser fra analyse og design til implementering og drift.

Vi forventer, at du bringer dine idéer, din erfaring og din nysgerrighed i spil for at skabe værdi, som både vi og vores kunder er stolte af. Du får en central rolle i et tværfagligt Scrum-team bestående af en Product Owner, 4 forretningsudviklere (inklusive dig) og 5 testere, hvor du arbejder tæt sammen med både forretning, IT og eksterne partnere – herunder vores IT-leverandør Keylane.

Dine ansvarsområder

  • Identificere og analysere forretnings- og kundebehov og omsætte dem til konkrete krav

  • Gennemføre analyseopgaver og facilitere behovs- og krav-workshops

  • Tage ejerskab for samt drive mellemstore og mindre udviklingsopgaver

  • Varetage eller deltage i gennemførelsen af udviklingsopgaver

  • Sammen med teamet sikre en stabil drift og løbende forbedringer i tæt dialog med vores kunder

  • Bidrage til optimering af metoder, processer og arbejdsgange i og omkring teamet

Din profil

For at klare dig godt i denne rolle vil det være gavnligt, at dine personlige styrker går i retning af, at du er analytisk stærk og formår at se sammenhænge på tværs af forretningen. Dine resultater er vigtige for dig, og du påtager dig ansvar for at fuldføre opgaverne. Som holdspiller trives du i et miljø med mange snitflader og har evnen til at navigere i en hverdag præget af mange og varierende interessenter.

Du har et stærkt fokus på kundernes behov og evner at opbygge positive samarbejdsrelationer gennem klar og konstruktiv kommunikation. Derudover er du fleksibel og tilpasser dig hurtigt nye situationer og opgaver. Endelig har du en god forståelse for at drive og koordinere udviklingsopgaver og sikrer fremdrift i både små og større projekter.

Din erfaring og baggrund

  • 3-5 års relevant erfaring fra fx finanssektoren, konsulenthus eller lignende

  • Forretnings- eller IT-udvikling med fokus på behovsafdækning og kravspecificering

  • Projektudvikling og agile metoder som forretningsanalytiker eller projektleder

  • Erfaring med rådgivningsløsninger til pensionssektoren er en fordel

  • Du har en relevant videregående uddannelse – eller solid erfaring, der matcher

  • Certificeringer inden for agil udvikling en fordel

Vi tilbyder

Du bliver en del af en ambitiøs engageret afdeling og virksomhed, hvor du får mulighed for at præge både løsninger og arbejdsgange. Vi arbejder agilt og tæt sammen med forretning og kunder for at skabe en rådgivningsløsning, der gør en reel forskel for vores egne og vores partneres kunder.

Desuden tilbyder vi:

  • Et motiverende arbejdsmiljø i vores nye domicil, der giver mulighed for mange arbejdsformer

  • En arbejdsplads med fokus på trivsel, arbejdsglæde og en uformel omgangstone

  • Attraktive ansættelsesvilkår såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring

  • Et nyt domicil beliggende ved vandkanten og tæt på Orientkaj Metro Station, samt gode parkeringsmuligheder

Vi ser frem til at høre fra dig.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtaler og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.

Om AP Pension
I AP Pension arbejder vi hver dag for at skabe overskud til vores kunder – både økonomisk og menneskeligt. Vores kultur er drevet af kvalitet, kundenærhed og effektivitet, så vores kunder altid er i trygge hænder. Vi værner om en inkluderende kultur, hvor du kontinuerligt kan udvikle dig og bringe dine færdigheder i spil. Din udvikling tager afsæt i vores kulturprincipper - superiør, kundenær og effektiv - hvor vi sammen får tingene til at ske og sørger for, at kunderne er i trygge hænder.

Hos AP Pension ønsker vi at skabe en arbejdsplads med lige muligheder for alle, hvor nye samarbejdsformer og perspektiver bidrager til de bedste løsninger for vores kunder. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere uanset alder, kønsidentitet, race, oprindelse, religion, etnicitet eller handicap til at søge stillingen.

Kan du se dig selv i vores værdier, og ønsker du at bidrage til at skabe overskud til vores kunder, så kom og vær en del af AP Pension.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte

Claus Byskov
Afdelingschef for Rådgivning og nærpension
Mobil: 5362 6672

E-mail: CLB@appension.dk

Ansøgningsfrist: Løbende

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

6 styrker ved at være kunde i AP Pension

I AP Pension tror vi på, at overskud skaber ringe i vandet, når vi deler det med hinanden.

Læs mere om karriereveje i AP Pension
Medarbejdere holder internt møde

Trivsel og fællesskab

I AP Pension er sociale tiltag med til at løfte trivsel og fællesskab

  • Rabataftale til Pure Gym
  • Sundhedskomité
  • Sociale tiltag
  • Personaleforening
  • Fysioterapi
To medarbejder smiler til hinanden

Fleksibel arbejdsplads

I AP Pension bestræber vi os på at være en fleksibel arbejdsplads for dig som medarbejder

  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Betalte fridage ved barn syg
  • Attraktiv barselsordning
  • Mulighed for ledsager ved sygdom
  • Fleksibilitet ved ændringer i dit liv
Stående medarbejder har en snak ude på gangen

Stærk overenskomst

I AP Pension har vi forhandlet en stærk overenskomst på plads, det betyder gode personalegoder for dig som medarbejder

  • Mellem 6-13 AP-dage om året
  • Mulighed for tilkøb af ferie
  • 17-19% arbejdsgiverbetalt pension
  • Attraktiv kantine
  • Gruppe-, sundheds- og tandforsikring

En tryg og fair ansættelsesproces

Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.

quote icon

Vi investerer tid og engagement med kandidaten - og det er vigtigt for mig, at vi møder den enkelte i øjenhøjde. Derfor gør vi alt for, at du som kandidat føler dig hørt og set, så vi sikrer det rette match for begge parter.

Janni Bové Schou,
Chief Operating Officer

Portræt af Janni Bové Schou
4 af 5 stjerner

75 af AP Pensions medarbejdere har vurderet AP Pension på Jobindex

Ønsker du at læse mere om AP Pension?

Besøg vores virksomhedsprofil og læs mere om AP Pension som en arbejdsplads


AP Pensions logo

AP Pension

Sundkrogsgade 29

2150 Nordhavn

AP Pension

Axel Kiers Vej 11

8270 Højbjerg

LinkedIn

Følg os her