Stilling
Lokation
Højbjerg
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Fuldtid
Vi søger en struktureret og servicemindet Technical Lead til at lede vores team af onsite teknikere og sikre et gnidningsfrit samarbejde med kunderne.
Som en del af CBRE vil du opleve en kultur, hvor service og personlig udvikling er centrale elementer i alt, hvad vi gør. I CBRE Global Workplace Solutions arbejder vi med nogle af verdens største og mest anerkendte virksomheder. Motiveres du af at opretholde et højt serviceniveau og bidrage til fortsat udvikling? Så er dette jobbet for dig!
I denne rolle bliver du et centralt omdrejningspunkt for beslutninger vedrørende kundens behov og sikrer, at disse bliver løst korrekt og rettidigt. Du vil referere til vores Contract Manager, Sussi Clemens, som har det overordnede ansvar, men du bliver CBRE’s ansigt udadtil og kundens primære kontaktperson. Det er dig, kunden har tillid til, og som de opsøger for sparring, vidensdeling, løsningsforslag og generel knowhow.
Som vores nye Technical Lead har du det daglige ansvar for drift og koordinering af både interne og eksterne håndværkere. Udover at sikre den daglige drift er det også en vigtig del af din rolle at udarbejde dokumentation, herunder budgetter, investerings- og vedligeholdelsesplaner, samt at sikre, at disse overholdes.
Du vil desuden få en bred vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for alt fra daglige tekniske behov til planlagt vedligeholdelse og ad hoc-opgaver.
Arbejdssted: Aarhus Syd
Ugentlig arbejdstid: 37 timer
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Da en del kommunikation og rapportering foregår på engelsk, bedes du sende dit CV på engelsk. Vi indkalder løbende til samtale og lukker processen, når den rette kandidat er fundet, så vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.
Ønsker du yderligere information eller har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Contract Manager, Sussi Clemens, på mail: Sussi.clemens@cbre.com eller tlf.: 2095 1847.
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.