Stilling

Technical Lead til at drive velfungerende team

Lokation

Højbjerg

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Vi søger en struktureret og servicemindet Technical Lead til at lede vores team af onsite teknikere og sikre et gnidningsfrit samarbejde med kunderne.

Som en del af CBRE vil du opleve en kultur, hvor service og personlig udvikling er centrale elementer i alt, hvad vi gør. I CBRE Global Workplace Solutions arbejder vi med nogle af verdens største og mest anerkendte virksomheder. Motiveres du af at opretholde et højt serviceniveau og bidrage til fortsat udvikling? Så er dette jobbet for dig!

Hvad indebærer rollen som Technical Lead hos CBRE?

I denne rolle bliver du et centralt omdrejningspunkt for beslutninger vedrørende kundens behov og sikrer, at disse bliver løst korrekt og rettidigt. Du vil referere til vores Contract Manager, Sussi Clemens, som har det overordnede ansvar, men du bliver CBRE’s ansigt udadtil og kundens primære kontaktperson. Det er dig, kunden har tillid til, og som de opsøger for sparring, vidensdeling, løsningsforslag og generel knowhow.

Som vores nye Technical Lead har du det daglige ansvar for drift og koordinering af både interne og eksterne håndværkere. Udover at sikre den daglige drift er det også en vigtig del af din rolle at udarbejde dokumentation, herunder budgetter, investerings- og vedligeholdelsesplaner, samt at sikre, at disse overholdes.

Du vil desuden få en bred vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for alt fra daglige tekniske behov til planlagt vedligeholdelse og ad hoc-opgaver.

Dine kvalifikationer og kompetencer:

  • Du har naturligt fokus på dokumentation af udførte opgaver og services samt udarbejdelse af tilbud og rapporter til kunden.
  • Ideelt set har du en god forståelse for Facility Management og en solid teknisk baggrund, som du dagligt anvender, især i forbindelse med drift og vedligeholdelse af varmecentraler med flis- og oliefyr.
  • Du kan kommunikere klart på engelsk og dansk, både skriftligt og mundtligt.
  • Du er god til at skabe overblik og holde styr på flere deadlines.

Udover en arbejdsplads med fokus på trivsel og professionalisme, får du:

  • En alsidig stilling i en international virksomhed
  • Gode karrieremuligheder
  • En aktiv personaleforening
  • Løn i forhold til kvalifikationer, herunder pensionsordning, ulykkesforsikring og sundhedssikring

Arbejdssted: Aarhus Syd
Ugentlig arbejdstid: 37 timer
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Bliv vores nye medarbejder:

Da en del kommunikation og rapportering foregår på engelsk, bedes du sende dit CV på engelsk. Vi indkalder løbende til samtale og lukker processen, når den rette kandidat er fundet, så vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt. Alle ansøgninger skal ske via vores e-rekrutteringsportal.

Ønsker du yderligere information eller har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Contract Manager, Sussi Clemens, på mail: Sussi.clemens@cbre.com eller tlf.: 2095 1847.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.