Vil du sikre, at DSB’s hovedkontor fungerer optimalt og skabe trygge rammer for de 1500 medarbejderne, der arbejder fra kontoret? Trives du i et job med stor alsidighed i opgaverne og mange samarbejdspartnere?
Forestil dig at være bindeleddet, der får hverdagen til at glide for mange mennesker – både ansatte, gæster og samarbejdspartnere.
Vi ser frem til at byde dig velkommen i afdelingen ”GIS & Soft FM”, hvor vi er 20 engagerede medarbejdere.
Vores mål er at skabe innovative og bæredygtige løsninger, der sikrer effektiv drift og et sundt arbejdsmiljø for alle medarbejdere.
I teamet er vi ansvarlige for
Vi samarbejder tæt sammen med resten af DSB, Banedanmark og selvfølgelig vores FM-leverandører og samarbejdspartnere, som i dag blandt andet er Coor (arealpleje, rengøring), ISS (togrengøring, kantiner) og ATP (udlejer).
Du bliver en del af et team hvor der er en god stemning, højt engagement og en atmosfære, der bærer præg af tillid og respekt.
Vi hjælper gerne hinanden og tilgår altid opgaver med en positiv indgangsvinkel.
Samtidig får du mange forskellige opgaver og frihed til at udføre opgaverne, som du mener, de skal udføres.
Du bliver Site Manager på hovedkontoret i Telegade, Høje Taastrup, hvor du sikrer, at DSB's medarbejdere har optimale og trygge arbejdsvilkår. Du har fokus på kontraktstyring, da reception og intern service er outsourcet.
Du får driftsansvaret for et stort hus på 28.000 m2, så der dukker løbende nye spændende opgaver op, du skal håndtere.
Du får ansvar for at koordinere, planlægge og følge driftsopgaver helt til dørs.
Dine primære opgaver
Du kan starte arbejdsdagen med en rundtur i bygningerne for at sikre, at alt fungerer – fra mødelokaler til fællesområder. Måske følger du op på en vedligeholdelsesopgave eller en opgave relateret til vinterberedskabet.
Efter frokost kan du have et møde med leverandøren af receptionsservice for at sikre, at kontraktens krav efterleves.
Senere arbejder du videre med planlægningen af en større intern flytning, hvor du koordinerer med flere afdelinger og følger op på adgange og sikkerhedsprocedurer.
Vi leder efter en person, der har erfaring med koordinering af driftsopgaver indenfor ejendomsservice eller Facility Management.
Derudover forventer vi, at du har godt kendskab til FM-ydelser som rengøring og vedligehold og at du har erfaring med kontraktstyring og leverandørsamarbejde.
Vi lægger vægt på at du
Som person er du struktureret og trives i en hverdag, hvor opgaverne varierer, og hvor det er vigtigt at sikre, at opgaver bliver fulgt helt til dørs.
Læs mere om personalegoder og DSB som arbejdsplads.
Ansøgningsfristen er d. 30. juni 2025.
Vi gennemfører samtaler løbende, så vi opfordrer dig til hurtigst muligt at uploade ansøgning (evt. som en kort video), CV og evt. eksamenspapirer.
Ring til Mikkel Helbech Hansen på tlf. 24 68 88 52.
Hvis du går hele vejen, kan du forvente to samtaler, den sidste med adfærdstest, evt. logisk test og muligvis case. Vi anvender digital referenceindhentning efter aftale med dig.
Arbejdssted: Telegade 2, 2630 Taastrup
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Bliv en del af et bredt og tværfagligt fællesskab med højt til loftet, rum til forskellighed og plads til at vokse. Et arbejdsliv hos os kan tage dig i mange retninger. Vi er en alsidig arbejdsplads, der værdsætter forskelligartede profiler, hjælper dem og giver dem plads til at lykkes. Derfor tilbyder vi attraktive vilkår, hvor du får indflydelse og medbestemmelse, samt en kultur, hvor der er plads til initiativ og nytænkning. Vi har fokus på, at du kan vokse personligt og fagligt. Vi tror nemlig på, at vores medarbejdere kan gøre den største forskel, når de får lov til at udvikle sig.
- Maja Kamstrup Nielsen, Advanced Data Analyst
6500+
Vi er på kontorerne, i værkstederne, i klargøringshallerne, på stationerne og selvfølgelig i togene.
88
Vi har højt til loftet og beskæftiger 88 forskellige nationaliteter med et væld af baggrunde og fagligheder.
0,5 mio
Vi bringer Danmark frem og faciliterer 500.000 rejser – hver eneste dag.