Kolding
Birkemosevej 9B
Har du lyst til at være en del af et engageret team, der koordinerer optimale ekspresløsninger for de mange kunder, der benytter Danmarks førende udbyder af ekspres-, kurer- og distributionskørsel? Trives du i en travl og afvekslende hverdag, hvor tid og overblik er afgørende – og kan du lide at tage ansvar?
Så er det måske dig, der skal være vores nye disponent. Sammen med 10 passionerede kolleger løser du hver dag et stort logistikpuslespil i en spændende virksomhed i vækst.
Som disponent i GLS Express A/S Kolding håndterer du mange forskellige opgaver. Vi er løsningsorienterede af natur, tilpasser os hurtigt de indkomne opgaver – og holder fast i det gode købmandskab.
Du indgår i et team med stor kontaktflade til kolleger, kunder og chauffører, når du koordinerer bilernes ture rundt på de danske og europæiske veje. Det sker via både mail og telefon. Vi har tillid til, at du selvstændigt løser dine opgaver og finder gode, lønsomme og – ikke mindst – hurtige løsninger.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen og ligger primært inden for kontorets åbningstid: kl. 06:45–18:00. Du indgår desuden i en telefonvagtordning sammen med dine kolleger.
Hos GLS Express har vi oplevet stor vækst de seneste år. Din hverdag vil derfor være præget af fart over feltet – og du går hjem med følelsen af at have gjort en forskel.
Noget af det første, du vil lægge mærke til, er vores stærke teamånd. Vi kommunikerer klart og direkte, især når tempoet er højt – men du kan altid regne med et kærligt skulderklap, faglig sparring og hjælp fra dine kolleger.
Din arbejdsplads bliver på kontoret i Birkemosevej 9B, Kolding, hvor du sidder sammen med afdelingens Supervisor, Team Leads, disponentkolleger og vores kvalitetsafdeling.
Det er afgørende, at du trives i en travl hverdag og har evnen til at bevare overblikket og fleksibiliteten selv i hektiske situationer – og du formår at sammensætte den optimale løsning hver gang.
Derudover er du en teamplayer til fingerspidserne, da vi arbejder sammen som et hold. En sund portion humor, fleksibilitet og evnen til at trives i et uformelt arbejdsmiljø med respekt for hinanden vægtes højt.
Vi forestiller os, at du har erfaring som disponent, kørselsleder, speditør eller lignende – men det er ikke et krav.
Derudover besiider du:
Vi klæder dig naturligvis godt på til jobbet med vores professionelle introduktions- og onboardingforløb, hvor vi bl.a. har fokus på at etablere et solidt internt netværk.
Hos GLS Express bliver du en del af et unikt fællesskab med en åben kultur, hvor der er plads til både ansvar og initiativ. Vi understøtter din faglige udvikling gennem GLS Academy og specialiserede kurser.
Glæd dig desuden til:
Så bliver vi rigtig glade, hvis du sender dit CV samt svarer på de 5 screeningspørgsmål i ansøgningsprocessen senest 11. juli 2025.
Ønsket opstart: 1. august 2025 – eller efter aftale.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Hans Henrik Petersen, Supervisor, på tlf. 25 24 11 99. Det vil også være Hans Henrik, som du vil referere til i hverdagen.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”
Nitharshan Karthigaseu, IT Project ManagerVi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden. Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.
Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR AdvisorDet er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året