Kolding og mulighed for hjemmearbejde
Kokmose 3
Vil du være med til at gøre en reel forskel for dine kolleger og deres IT-oplevelse? Trives du i en rolle, hvor du kombinerer teknisk support med god service og tæt kontakt til brugerne? Så er denne stilling noget for dig! Som IT Supporter bliver du en vigtig del af et team, der sikrer, at dine kolleger får den bedste hjælp til deres IT-løsninger – og du får en central rolle i en organisation i vækst.
Sammen med dine kolleger i IT Service Desk supporterer du de danske GLS-depoter ved at løse tekniske udfordringer og sikre, at systemer og udstyr fungerer optimalt i hverdagen. Vi har en bred systemplatform med bl.a. Microsoft, Linux, Android, iOS, scannerudstyr og kameraovervågningsudstyr. Du kan derfor se frem til en meget varieret hverdag, hvor du både kan udfolde din viden, blive udfordret og lære nyt.
Vi forventer, at du har omkring 3 års erfaring med IT-support, samt erfaring med MS Itune og Autopilot. Du trives i en udadvendt rolle, hvor du dagligt er i kontakt med mange kolleger og hjælper dem med deres IT-udfordringer. Du motiveres af at gøre en forskel – både ved at løse problemer og ved at skabe gode relationer, samtidig med at du også har den nødvendige tålmodighed, til at vejlede brugerne. Fordi du har mange bolde i luften, skal du være god til at prioritere dine opgaver rigtigt og du skal trives med faste processer, samtidig med er du også omstillingsparat, når uforudsete problemer opstår.
IT Service Desk understøtter den danske GLS-forretning med IT-hardware og support, dette omfatter: kontor- og depotpersonaleog 11 danske GLS-depoter samt vores lokation på Bornholm. Vi har i alt omkring 1.200 ansatte.
Dit primære arbejdssted vil være på vores depot i Kolding, Kokmose 3, 6000 Kolding, men du vil også have arbejdsopgaver på vores andre kontorer i resten af landet. Du får gode og dygtige kolleger samt 2 IT-support elever i et stærkt og velfungerende IT Service Desk team, som er kendetegnet ved godt humør, hjælpsomhed og lyst til at levere resultater. Din arbejdstid ligger typisk mellem kl. 08.00 og 16.00, men kan i perioder variere mellem kl. 06.00 og 20.00 på hverdage.
Hos GLS har du indflydelse på egne opgaver og fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejdsdage, men du er aldrig alene. Du kan glæde dig til at blive en del af en velfungerende afdeling med andre IT-folk, som udgør en del af en IT-afdeling med 75 medarbejdere fordelt i forskellige teams. Der er en åben og uformel omgangstone på tværs af afdelingen, og en stor lyst til at lære nyt samt hjælpe hinanden, når der er brug for det. Og ikke mindst vægtes arbejdsglæde højt.
I GLS kommer du ind i en virksomhed med et unikt fællesskab og en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Dine input er forventede såvel som værdsatte, og du vil opleve en høj grad af medbestemmelse og ansvar i et arbejdsmiljø med fokus på trivsel. Hos GLS er der desuden rig mulighed for at udfolde dit potentiale, når vi understøtter din udvikling med GLS Academy og specialiserede uddannelser.
Send os dit CV og besvar ansøgningsspørgsmålene senest d. 4. juli 2025. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Johan Lindshauge, IT Service Desk Team Lead på telefon: 2524 1113.
Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Samtaler forventes afholdt i ugerne 26-28.
Forventet opstart vil være den 1. august 2025 eller efter anden aftale.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
”Vi står aldrig stille. Vi arbejder konstant med live data, og opgaverne er aldrig helt de samme.”
Elvir Fejzic, Software DeveloperIT ledsager hver eneste pakke på sin vej, og uanset om det er pakkeruter eller vores app, ligger der avancerede IT-systemer bag. IT-afdelingen hos GLS er et moderne softwarehus, hvor vi arbejder med de nyeste teknologier.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vores fællesskab er helt unikt og rækker ud over både afdelingen og arbejdet. Du får mere end 60 kolleger i IT med forskellige nationaliteter, og vi bruger hinanden på tværs af funktioner, når vi udvikler fremtidens standard for pakkedistribution.
Vi ser hver eneste medarbejder og tror på fortsat udvikling. Vi hjælper hinanden med at blive dygtigere og tilbyder blandt andet specialiserede IT-uddannelser, der klæder dig godt på med nye kompetencer.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR AdvisorDet er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året