Padborg

Planner

Har du god talforståelse og gode analytiske evner? Har du erfaring med planlægning fra en produktionsvirksomhed eller handelsvirksomhed og vil du gerne være en del af en afdeling i udvikling? Så har du nu mulighed for at spille dig på holdet som Planner på vores distributionscenter i Padborg.

Velkommen til

Hos hummel ønsker vi at være en udfordrende, progressiv og innovativ virksomhed, der tiltrækker og fastholder de skarpeste hjerner og kreative talenter fra hele verden. Vi er et brand med en unik historie og kultur – som vi elsker og er stolte af.

hummel Distribution Center er 21.000 m2 og udstyret med et Autostore anlæg med 97.000 kasser og 100 Blackline robotter. Vi servicerer 35 lande og alle kundetyper – e-commerce, wholesale og retail.

På vores distributionscenter i Padborg, er der i alt ca. 25 medarbejdere i administrationen og ca. 120 lagermedarbejdere fordelt på daghold, aftenhold, nathold og weekendhold. Som Planner bliver du en del af et lille engageret team, der udover dig består af 2 medarbejdere. Du refererer til Manager Transport and Planning.

Dine arbejdsopgaver

Som Planner på vores distributionscenter sikrer du et godt vareflow, så kundeordrerne leveres til tiden. Dit primære ansvarsområde bliver inbound, hvor du koordinerer og holder overblik over kapacitet og ankomstdato for indkomne leverancer. Ligeledes bliver en del af dit ansvarsområde også Outbound, hvor fokus er på vores salgsordrer. Du får en bred kontaktflade – både til eksterne samarbejdspartnere, internt på hDC samt vores kollegaer i resten af hummel.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Udvikling af processerne via forbedringsforslag/LEAN
  • Overvågning af vores lagerniveau og omkostninger forbundet med vores container-leverancer
  • Koordinere inbound-flow med transportører og lager
  • Prioritere og frigive salgsordrer
  • Sikre overholdelse af vores KPI i hhv. Inbound og Outbound
  • Sikre korrekt data i systemer
  • Lagerreguleringer
  • Arbejde med PowerBI
  • Deltage i udvikling af vores planning opgaver/værktøjer

Vores nye holdspiller

Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i opgaveløsningen. Du har god talforståelse og trives i en rolle, hvor du kan bruge dine analytiske evner og sans for detaljer. Du har et godt overblik og arbejder struktureret og systematisk.

Herudover kan du nikke genkendende til følgende:

  • Har et godt humør og bidrager til den gode stemning
  • Gode samarbejdsevner og kender vigtigheden af at informere og være i dialog på tværs af organisationen
  • Nysgerrig og udfordrer gerne status quo
  • Selvkørende og tager initiativ til at løse eventuelle udfordringer
  • Taler og skriver dansk og engelsk. Kan du tysk er det et ekstra plus men ikke et krav.

Hos hummel

Hos hummel gør vi os umage for at være en god arbejdsplads. Vi har en åben, ærlig og god tone og vi går altid efter den næste sejr og spiller derfor oftest i angreb. Men vi er samtidig ét sammenhængende hold, som spiller hinanden gode og har det sjovt.

Dit nye arbejdssted bliver på vores Distributions Center på Skandinavienvej 7 i Padborg. Vi er her ca. 160 kollegaer, der arbejder i administrationen - og på lageret på enten daghold, aftenhold, nathold eller weekendhold. Vi har forskellige funktioner, men vi ser os som et hold uanset, om vi arbejder i administrationen eller på lageret. For os er det vigtigt, at alle bidrager til det gode samarbejde og sammenhold på tværs af funktioner – og nu glæder vi os alle til at spille dig på holdet.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling med ansvar og plads til initiativ
  • En arbejdsplads, hvor udvikling og relationer er i fokus
  • Et godt sammenhold i et godt og uformelt arbejdsmiljø
  • Masser af faglige udfordringer i hverdagen, samt balance mellem arbejdsliv og privatliv

Har du lyst til at blive en del af vores hold?

Der er ansøgningsfrist den 2. juli 2025, men melder den rigtige spiller sig til holdet før, så er vi klar til at rykke videre i processen. Det betyder, at stillingsopslaget i enkelte tilfælde vil blive fjernet før den annoncerede ansøgningsfrist. På grund af sommerferien kan processen også blive forlænget.

Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning via nedenstående link allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

hummel chevron

ONE INCLUSIVE TEAM

At hummel, there’s room for everyone – and we are always trying to strike the perfect balance between being a playful, inclusive, and bold workplace.

Playful, because we’re a team of curious, committed, and creative minds that come together to execute winning strategies.

Inclusive, because we rally behind each other and operate as a united team, leaving no player behind.

Bold, because we are not afraid of standing up and speaking out.

We firmly believe that fostering a positive and inclusive culture provides each player of the team with a deep sense of identity and belonging. This commitment ensures that the unique hummel DNA is experienced on the field every single day.

Our people are our most valuable assets, and it’s crucial that every team member feels motivated, happy, and a part of the hummel family from day one.

hummel at a glance

270

Teamplayers at HQ in Aarhus

150

Teamplayers in retail

160

Teamplayers at hDC in Padborg

1380

Teamplayers in hummel globally

colleague at table smiling
colleague at clothes
colleague at table smiling

BEING A PART OF HUMMEL

At hummel, we strive to be a challenging, progressive, and innovative organization that attract and retain the sharpest and most creative talents from all over the world. Our employees are not just valuable assets but also the cornerstone of our success. Thus, we are committed to going above and beyond to support their growth, development, and well-being.

As a fast-growing company, we are dedicated to providing exceptional opportunities for personal and professional growth. We place great value in creating a positive environment that upholds strong social values and encourages connections across our entire organization. That’s why, we take pleasure in organizing social events and trips that bring together employees from various teams and departments, enabling us to build relationships and foster a sense of camaraderie.

colleague at clothes

ONE UNITED TEAM

Every day, we push each other to become the best versions of ourselves. However, we are not competitors. Instead, we are teammates who uplift and encourage one another through friendly challenges, fostering a stronger collective.

Laughter permeates our daily work life, as we firmly believe it strengthens our bond as a cohesive team.

When orchestrating company events that bring us together, our objectives are two-fold. Firstly, we strive to cultivate an atmosphere that nurtures ongoing learning, directly applicable to our daily tasks. Additionally, we endeavor to create occasions for establishing collections with our fellow team members, fostering strong relationships along the way.

people examining clothes
truck at storage area
people examining clothes