IT Kundeservice Specialist med smil i stemmen - Kolding

Kolding

Kokmose 3

Elsker du at hjælpe andre mennesker, er du empatisk, og har du lyst til at være vores stemme udadtil? Så er det måske dig, vi leder efter til vores IT-afdeling. Her får du mulighed for at udfolde din tekniske kunnen, når du dagligt hjælper vores kunder.

I vores IT-afdeling er vi drevet af at levere teknisk support og vejledning i topklasse til kunder, pakkeshops og eksterne partnere. Vi sætter en ære i at hjælpe vores brugere med at få mest muligt ud af vores IT-løsninger og skabe værdi i hverdagen. Samtidig arbejder vi tæt sammen med salgs- og IT-teams for at integrere kundernes behov og feedback i vores produktudvikling og services.

Du smiler både gennem telefon og mail

Du er lidt af en menneskekender, og din situationsfornemmelse er i top. Du er også hurtig på tasterne og trives i et miljø, hvor tempoet er højt. Du taler og skriver flydende dansk, og dit engelsk er gerne på middelniveau. Erfaring med IT-support eller lignende kundevendt rolle er en stor fordel.

Ingen dage er ens, men i løbet af en arbejdsdag kan du forvente at:

  • Yde teknisk support og vejledning til vores kunder, pakkeshops og eksterne partnere
  • Håndtere og løse tekniske henvendelser effektivt og professionelt, både via telefon og kundeserviceplatform
  • Samarbejde med salgs- og IT-afdelingen for at integrere kundernes behov i produktforbedringer og nye initiativer
  • Bidrage til at optimere metoder og arbejdsgange, så vi arbejder smart og effektivt
  • Vigtigst af alt: Sikre den gode kundeoplevelse hver gang

Sådan kommer din hverdag til at se ud

Du bliver en del af et stærkt team, som spiller hinanden gode og løfter i flok. Teamwork, fleksibilitet og stabilitet er nøgleord i GLS’ IT Kundeservice. Vi løser opgaverne, mens vi har kunden i røret, og vi sætter en stor ære i at yde den bedste kundeservice uanset opgave.

Vi arbejder fokuseret og deler vores viden på tværs af teamet. Vi udviser positiv respekt for hinanden, og der er altid plads til god humor og et godt grin.

Vi tilbyder

I GLS kommer du ind i en virksomhed med et unikt fællesskab og en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Dine input er forventede såvel som værdsatte, og du vil opleve en høj grad af medbestemmelse og ansvar i et arbejdsmiljø med fokus på trivsel. Hos GLS er der rig mulighed for at udfolde dit potentiale, når vi understøtter din udvikling med GLS Academy og specialiserede uddannelser.

Glæd dig desuden til:

  • Grundig onboarding og introduktion til både rollen og virksomheden
  • Omfattende sundhedsforsikring for dig og dine børn
  • Lækker frokostordning
  • En aktiv personaleforening med sociale arrangementer for hele familien
  • Et arbejdsmiljø med høj trivsel, humor og stærkt sammenhold

Arbejdssted og -tid

Dit arbejdssted er Kokmose 3, 6000 Kolding. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, og arbejdstiden ligger mandag-torsdag i tidsrummet 8.00-16.00, fredag i tidsrummet 8.00-15.30.

Vil du levere IT kundeservice i verdensklasse sammen med os?

Så bliver vi rigtig glade, hvis du sender os dit motiverede CV og besvarer ansøgningsspørgsmålene, gerne inden den 13. juni 2025, ellers senest mandag d. 30. juni 2025.

Det forventes at 1. samtaler afholdes i uge 25 og 2. samtaler i uge 26. Vi lukker stillingsopslaget, når vi har fundet den rette person.

Forventet opstart: 1. august 2025 eller efter anden aftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Camilla Holst, PA, Director IT & Commercial Services, på mail: camilla.holst@gls-denmark.com.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

”Vi står aldrig stille. Vi arbejder konstant med live data, og opgaverne er aldrig helt de samme.”

”Vi står aldrig stille. Vi arbejder konstant med live data, og opgaverne er aldrig helt de samme.”

Elvir Fejzic, Software Developer

I IT udvikler vi fremtidens standard for pakkedistribution

GLS - Innovative teknologier

Arbejd med innovative teknologier

IT ledsager hver eneste pakke på sin vej, og uanset om det er pakkeruter eller vores app, ligger der avancerede IT-systemer bag. IT-afdelingen hos GLS er et moderne softwarehus, hvor vi arbejder med de nyeste teknologier.

GLS - Vores kultur

Bliv en del af en unik kultur

Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.

GLS - Styrken i diversitet

Oplev styrken i diversitet

Vores fællesskab er helt unikt og rækker ud over både afdelingen og arbejdet. Du får mere end 60 kolleger i IT med forskellige nationaliteter, og vi bruger hinanden på tværs af funktioner, når vi udvikler fremtidens standard for pakkedistribution.

GLS - Vi udfolder dit potentiale

Udfold dit potentiale

Vi ser hver eneste medarbejder og tror på fortsat udvikling. Vi hjælper hinanden med at blive dygtigere og tilbyder blandt andet specialiserede IT-uddannelser, der klæder dig godt på med nye kompetencer.

Mød Morten, Software Development Manager hos GLS Denmark

Mød flere af vores medarbejdere Se vores medarbejderfordele

Rekrutteringsprocessen

”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”

Rikke Gosmand, HR Advisor
Læs mere om vores onboarding
GLS - Din karriere hos GLS

Din karriere hos GLS

Det er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.

GLS - Ledelse hos GLS

Ledelse hos GLS

Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.

Lande

40

Medarbejdere

22000

Mio. pakker om året

870

GLS - Bliv en del af teamet