Drømmer du om en karriere, hvor passion for kvalitet og innovation går hånd i hånd? Bliv en del af en spændende rejse i Danpo, hvor vi sammen sætte nye standarder inden for fjerkræindustrien.
Er du klar til at få pulsen op, smøge ærmerne op og tage del i en arbejdsplads med fart over feltet, godt teamwork og højt humør? Så er det måske dig, vi leder efter!
Hos Danpo i Farre søger vi en ny kollega til Linje 4 – daghold, hvor du får en vigtig rolle i et stærkt team. Her handler det om samarbejde, ansvar og en fælles mission: at levere lækre kyllingeprodukter i topkvalitet til danskerne.
Dagholdet kører mellem kl. 04:00 og 18:30, hvor du arbejder 3-4 dage om ugen (mandag til fredag) efter fast arbejdsplan.
Vi leder efter dig, som ikke er bange for at tage fat og som trives med at holde tempoet oppe. Du arbejder struktureret, bidrager til fællesskabet – og så har du et smil på læben, selv når det går stærkt.
Vi forestiller os, at du:
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt – vi indkalder til samtaler løbende.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.
Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores team!
”Det er jo slagtersprog, der bliver talt her. Men i en 2024-version, hvor man er godt tilpas i det, selvom man ikke er slagtertypen.”
- Nicolas Cabald, projektleder… en vigtig del af vores mission om bedre dyrevelfærd. Vi arbejder nemlig hver dag på at gøre det nemmere for forbrugeren at vælge det rigtige.
Og selvom vi er et stort maskineri, kan du sagtens sætte dit præg. For uanset om du har forstand på kød og maskiner eller kører produktionen fra din skærm, så gælder én ting:
Din ide kan blive til konkrete forandringer – fra den ene dag til den anden.
Det er ikke kun kyllingerne, der skal have det godt. Det skal du og dine kolleger også. Derfor kan du fx gå lige fra fabrikken og ud på padelbanen. Eller tage familien med til vores årlige familiedag, som får Vorbasse Marked til at ligne en vejfest.
”Har du argumenterne i orden, kan du nemt lave forandringer. Jeg har fx fået lov at ændre systemet for vores varemodtagelse.”
Melanie, Customer Quality Leadevalueringer på Jobindex
4 of 5 stars