Smilende AP medarbejder

En arbejdsplads med overskud til alle

I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.

Leder for Salgssupport hos AP Pension – Strategisk fokus på strukturerer og salgsunderstøttelse

Er du en erfaren leder med god strategisk indsigt og evne til at forbedre processer og skabe forandringer? Syntes du, det er spændende at arbejde med teams, udvikle effektive procedurer og sørge for, at både ledelse og salg får den støtte, der er nødvendig for at koncentrere sig om deres primære opgaver? Så er du måske den leder, vi søger hos AP.

Om jobbet

Som leder af en nyetableret forretningsenhed ”Salgssupport” vil du spille en central rolle i at optimere og effektivisere arbejdet i vores salgsorganisation. Du vil være ansvarlig for at etablere nye funktioner og processer, der understøtter både ledelsen og kundevendte medarbejdere, så de kan fokusere på at skabe værdi for vores kunder.

Som leder får du ansvaret for at opbygge et stærkt team, der hver dag arbejder målrettet for at give kundevendte medarbejdere understøttelse og struktur. Du vil være med til at sikre, at vores salgsorganisation fungerer effektivt, samtidig med at du skaber et arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og leverer deres bedste.

Du vil indgå i et ledelsesteam bestående af tre øvrige ledere og referere til direktøren for Salg & rådgivning, og sammen vil I drive udviklingen af området og sikre, at alle processer understøtter AP Pensions overordnede mål.

Dine primære opgaver vil være at:

  • Lede og drive etableringen af Salgssupport, der skaber effektivitet og værdi for organisationen
  • Udvikle og implementere forretningsgange og processer, der sikrer en smidig og struktureret arbejdsdag
  • Sikre tæt samarbejde mellem ledelsen, salgsteamet og øvrige funktioner i organisationen
  • Optimere arbejdsprocesser i tæt samarbejde med afdelingen Kommerciel Udvikling
  • Sikre, at områdets øvrige medarbejdere får frigivet tid til deres kerneopgaver, så de kan fokusere på vækst og kunderelationer

Din profil

Vi søger en erfaren leder med erfaring i pensionsbranchen og en solid baggrund i at skabe strukturer og processer. Du har stor erfaring med at drive forandringer samt erfaring med at drive projekter og opgaver i forhold til både interne interessenter og eksterne deadlines.

Du trives i et miljø med højt tempo og korte deadlines, og du har evnen til at prioritere mellem flere opgaver og mål. Du er motiveret til at skabe resultater og skabe effektive, datadrevne løsninger for organisationen.

Vi forestiller os, at du besidder følgende færdigheder:

  • Erfaring med ledelse og samarbejde på tværs af en organisation, særligt med fokus på kunder og salg
  • Evnen til at drive, planlægge og lede større administrative opgaver og projekter
  • En strategisk tilgang til procesoptimering og udvikling af forretningsgange
  • Initiativrig og i stand til at finde løsninger og føre dem til resultat
  • En dygtig kommunikatør, der fremmer tillid og udvikler relationer både internt og eksternt
  • En leder, der tør udfordre status quo og kontinuerligt arbejder på at forbedre arbejdsmetoderne

Vi tilbyder

  • En lederrolle med indflydelse på AP’s fremtidige udvikling og arbejdsprocesser
  • En dynamisk arbejdsplads med høj grad af samarbejde og faglig sparring
  • Et uformelt og engageret arbejdsmiljø, hvor du kan påvirke både strategi og implementering
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde og en uformel omgangstone
  • Attraktive ansættelsesvilkår, såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring
  • Vi ligger tæt på offentlig transport. En kort gåtur fra Orientkaj

Er du klar til at tage ansvar for en central funktion og skabe værdi for både kunder og kollegaer? Så vil vi meget gerne høre fra dig!

Tiltrædelse hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

6 styrker ved at være kunde i AP Pension

I AP Pension tror vi på, at overskud skaber ringe i vandet, når vi deler det med hinanden.

Læs mere om karriereveje i AP Pension
Medarbejdere holder internt møde

Trivsel og fællesskab

I AP Pension er sociale tiltag med til at løfte trivsel og fællesskab

  • Rabataftale til Pure Gym
  • Sundhedskomité
  • Sociale tiltag
  • Personaleforening
  • Fysioterapi
To medarbejder smiler til hinanden

Fleksibel arbejdsplads

I AP Pension bestræber vi os på at være en fleksibel arbejdsplads for dig som medarbejder

  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Betalte fridage ved barn syg
  • Attraktiv barselsordning
  • Mulighed for ledsager ved sygdom
  • Fleksibilitet ved ændringer i dit liv
Stående medarbejder har en snak ude på gangen

Stærk overenskomst

I AP Pension har vi forhandlet en stærk overenskomst på plads, det betyder gode personalegoder for dig som medarbejder

  • Mellem 6-13 AP-dage om året
  • Mulighed for tilkøb af ferie
  • 17-19% arbejdsgiverbetalt pension
  • Attraktiv kantine
  • Gruppe-, sundheds- og tandforsikring

En tryg og fair ansættelsesproces

Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.

quote icon

Vi investerer tid og engagement med kandidaten - og det er vigtigt for mig, at vi møder den enkelte i øjenhøjde. Derfor gør vi alt for, at du som kandidat føler dig hørt og set, så vi sikrer det rette match for begge parter.

Janni Bové Schou,
Chief Strategy Officer

Portræt af Janni Bové Schou
4 af 5 stjerner

75 af AP Pensions medarbejdere har vurderet AP Pension på Jobindex

Ønsker du at læse mere om AP Pension?

Besøg vores virksomhedsprofil og læs mere om AP Pension som en arbejdsplads


AP Pensions logo

AP Pension

Sundkrogsgade 29

2150 Nordhavn

AP Pension

Axel Kiers Vej 11

8270 Højbjerg

LinkedIn

Følg os her