I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.
Er du en erfaren leder med god strategisk indsigt og evne til at forbedre processer og skabe forandringer? Syntes du, det er spændende at arbejde med teams, udvikle effektive procedurer og sørge for, at både ledelse og salg får den støtte, der er nødvendig for at koncentrere sig om deres primære opgaver? Så er du måske den leder, vi søger hos AP.
Om jobbet
Som leder af en nyetableret forretningsenhed ”Salgssupport” vil du spille en central rolle i at optimere og effektivisere arbejdet i vores salgsorganisation. Du vil være ansvarlig for at etablere nye funktioner og processer, der understøtter både ledelsen og kundevendte medarbejdere, så de kan fokusere på at skabe værdi for vores kunder.
Som leder får du ansvaret for at opbygge et stærkt team, der hver dag arbejder målrettet for at give kundevendte medarbejdere understøttelse og struktur. Du vil være med til at sikre, at vores salgsorganisation fungerer effektivt, samtidig med at du skaber et arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og leverer deres bedste.
Du vil indgå i et ledelsesteam bestående af tre øvrige ledere og referere til direktøren for Salg & rådgivning, og sammen vil I drive udviklingen af området og sikre, at alle processer understøtter AP Pensions overordnede mål.
Dine primære opgaver vil være at:
Din profil
Vi søger en erfaren leder med erfaring i pensionsbranchen og en solid baggrund i at skabe strukturer og processer. Du har stor erfaring med at drive forandringer samt erfaring med at drive projekter og opgaver i forhold til både interne interessenter og eksterne deadlines.
Du trives i et miljø med højt tempo og korte deadlines, og du har evnen til at prioritere mellem flere opgaver og mål. Du er motiveret til at skabe resultater og skabe effektive, datadrevne løsninger for organisationen.
Vi forestiller os, at du besidder følgende færdigheder:
Vi tilbyder
Er du klar til at tage ansvar for en central funktion og skabe værdi for både kunder og kollegaer? Så vil vi meget gerne høre fra dig!
Tiltrædelse hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.
Janni Bové Schou,
Chief Strategy Officer