Hinnerup
Sigma 7
Har du en passion for at hjælpe andre, er du empatisk, og brænder du for at være vores repræsentant udadtil? Så kunne det være dig, der skal hjælpe os med at levere kundeservice i verdensklasse. Du vil behandle alle henvendelser, uanset størrelse, med venlighed og forståelse.
Hos GLS kan du se frem til at arbejde i en virksomhed, der prioriterer tilgængelighed og personlig service – og gode kolleger, der understøtter din udvikling.
Som en del af et team på 9 dedikerede kolleger bliver din opgave at hjælpe vores kunder via telefon og mail. Du har lyst til at lære vores service og forretning godt at kende, for kundeservice i verdensklasse kræver et indgående kendskab til GLS. Du er lidt af en menneskekender, og din situationsfornemmelse er i top. Det er dig, kunderne og vores chauffører møder, når de har spørgsmål eller udfordringer, og du er også den, der finder løsningerne.
Du forstår, hvor store følelser der kan være i selv en lille pakke. Du kan tale med alle slags mennesker, tager hensyn til forskelligheder og så har du meget gerne erfaring med kundeservice via telefon og mail.
Derudover trækker vi på smilebåndet, hvis du:
Hos GLS kommer du ind i en virksomhed med et unikt fællesskab og en åben kultur, der hylder kreativitet, mangfoldighed og nye måder at tænke på. Dine input er forventede såvel som værdsatte, og du vil opleve en høj grad af medbestemmelse og ansvar i et arbejdsmiljø med stor fokus på trivsel og arbejdsglæde. Du bliver en del af et team, hvor der både er plads til grin og faglig sparring.
Du kan se frem til:
Dit arbejdssted vil være Sigma 7, 8382 Hinnerup. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, og arbejdstiden ligger mandag til fredag i tidsrummet kl. 07:00 – 17:00 efter gældende vagtplan. Vi er fleksible og gør hvad vi kan for at passe tider til, så de passer til privatlivet.
Så bliver vi rigtig glade, hvis du sender os dit motiverede CV og besvarer screeningsspørgsmålene senest d. 10. juni 2025.
Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rette person.
Forventet opstart: 1. august 2025 eller efter anden aftale.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Søren Amdi Skipper, Distribution & administration Manager på telefon 21 35 72 29. Det vil også være Søren, som du vil referere til i hverdagen.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”
Nitharshan Karthigaseu, IT Project ManagerVi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden. Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.
Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR AdvisorDet er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året