Smilende AP medarbejder

En arbejdsplads med overskud til alle

I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.

Nærpension søger en kunderådgiver til vores firmapensions-team med lyst til at gøre en forskel i en hastig vækstende virksomhed

Nærpension er en del af AP Pension og formidler forsikring og pension i samarbejde med 33 pengeinstitutter i hele Danmark. På vores vækstrejse har vi brug for en ny kunderådgiver, der kan bidrage til at sikre, at vores kundeservice er i top.

Vil du være med til at gøre en forskel i nærpension? Så har du chancen nu, for vi søger en engageret og dygtig kunderådgiver til vores administration og support på firmapensionsområdet.

Om jobbet

Du vil indgå i et energisk team, hvor alle er optaget af at yde god service til vores kunder. Vi har en fri og let omgangstone og et godt samarbejde i teamet, hvor vi hjælper hinanden. Hvis du trives med at have flere bolde i luften, har flair for pension og administration, så er det dig, vi søger.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Administration og support til vores pengeinstitutter
  • Henvendelser fra vores samarbejdende pengeinstitutter – både skriftligt og telefonisk
  • Sikre en god velkomst af nye Firmakunder – herunder hjælpe firmaerne med indbetalingsvejledning og den daglige håndtering af indbetalinger
  • Oprettelse af firmapensionsordninger og administration af disse
  • Skattekorrektioner
  • Løbende deltagelse i procesoptimeringer m.m.
  • Bindeled mellem AP Pension og pengeinstitutterne

Din profil

For at udføre dine opgaver godt i denne rolle, forestiller vi os, at du har godt kendskab til pensionsområdet og IDD5 certificeret. Du engagerer dig i jobbet med en proaktiv kundetilgang ligesom du trives med at arbejde i et team med fælles mål og er optaget af at samarbejde på tværs, både internt i nærpension og AP Pension samt eksternt.

Vi forestiller os, at du:

  • kan lide afvekslende opgaver som til tider spænder bredt
  • er struktureret og kvalitetsbevidst
  • er positiv, engageret og har et godt humør
  • har overblik og evner at prioritere dine arbejdsopgaver
  • er villig til at yde en ekstra indsats i perioder med spidsbelastning

Vi tilbyder

  • En udfordrende og spændende hverdag
  • Et motiverende arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde og en uformel omgangstone
  • Et dygtigt team af gode og engagerede kolleger
  • Stor berøringsflade både internt og eksternt
  • Attraktive ansættelsesvilkår, såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring
  • Vores nye og attraktive domicil ligger i vandkanten og tæt på Orientaj Metrostation. Desuden har vi gode parkeringsmuligheder

Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtale og lukker opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Camilla G. Malmross
Administrationschef
Telefon: 60254064

E-mail: cpg@appension.dk

Ansøgningsfrist: 25. maj 2025

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

6 styrker ved at være kunde i AP Pension

I AP Pension tror vi på, at overskud skaber ringe i vandet, når vi deler det med hinanden.

Læs mere om karriereveje i AP Pension
Medarbejdere holder internt møde

Trivsel og fællesskab

I AP Pension er sociale tiltag med til at løfte trivsel og fællesskab

  • Rabataftale til Pure Gym
  • Sundhedskomité
  • Sociale tiltag
  • Personaleforening
  • Fysioterapi
To medarbejder smiler til hinanden

Fleksibel arbejdsplads

I AP Pension bestræber vi os på at være en fleksibel arbejdsplads for dig som medarbejder

  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Betalte fridage ved barn syg
  • Attraktiv barselsordning
  • Mulighed for ledsager ved sygdom
  • Fleksibilitet ved ændringer i dit liv
Stående medarbejder har en snak ude på gangen

Stærk overenskomst

I AP Pension har vi forhandlet en stærk overenskomst på plads, det betyder gode personalegoder for dig som medarbejder

  • Mellem 6-13 AP-dage om året
  • Mulighed for tilkøb af ferie
  • 17-19% arbejdsgiverbetalt pension
  • Attraktiv kantine
  • Gruppe-, sundheds- og tandforsikring

En tryg og fair ansættelsesproces

Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.

quote icon

Vi investerer tid og engagement med kandidaten - og det er vigtigt for mig, at vi møder den enkelte i øjenhøjde. Derfor gør vi alt for, at du som kandidat føler dig hørt og set, så vi sikrer det rette match for begge parter.

Janni Bové Schou,
Chief Strategy Officer

Portræt af Janni Bové Schou
4 of 5 stars

75 af AP Pensions medarbejdere har vurderet AP Pension på Jobindex

Ønsker du at læse mere om AP Pension?

Besøg vores virksomhedsprofil og læs mere om AP Pension som en arbejdsplads


AP Pensions logo

AP Pension

Sundkrogsgade 29

2150 Nordhavn

AP Pension

Axel Kiers Vej 11

8270 Højbjerg

LinkedIn

Følg os her