Er du klar til at gøre en forskel og opbygge enestående erfaringer?
Får du et kick af at være den, der får puslespillet til at gå op, og er du ekstremt serviceminded? Vil du være en del af et ambitiøst team, der yder fokuseret M&A-rådgivning? Så kan vi tilbyde dig et alsidigt job i et internationalt miljø, da vi søger en kvalitetsbevidst assistent til vores Corporate Finance team i København.
Dine muligheder: Dit næste eventyr starter her
Du kommer til at være en del Strategy & Transactions, der lige nu består af over 200 medarbejdere. Dit primære ansvarsområde bliver at supportere vores Corporate Finance team i København, som yder rådgivning i forbindelse med køb og salg af virksomheder.
Teamet, der er ungt og dynamisk, vokser hastigt, og det bliver din opgave at sørge for, at hverdagen fungerer ved at håndtere hverdagens mange små administrative og praktiske opgaver, herunder:
- Oprette og administrere vores kundesager
- Planlægning af sociale arrangementer
- Mødebooking (internt og eksternt)
- Fakturering af afsluttede transaktioner
- Kontering af udlæg
- Velkomst af nye medarbejdere
- Print og indbinding
- Administrative ad hoc-opgaver
- Div. praktiske opgaver
Det vi søger
- Du er serviceminded og detaljeorienteret. Vi søger en, der kan arbejde selvstændigt og proaktivt.
- Du er en god teamplayer. Du har et højt energiniveau, et godt humør og evnen til at se, hvor der er behov for netop din hjælp.
- Vi forestiller os, at du holder sabbatår eller holder sabbatperiode fra dit studie.
- Det er en forudsætning, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Det vi kan tilbyde
- Sparring og oplæring i ovenstående opgaver af Corporate Finance teamet.
- Din horisont udvides ved at arbejde med integrerede teams over hele kloden og indgå i samarbejder med mennesker med vidt forskellige baggrunde – både fagligt og kulturelt.
- Dine kvaliteter afdækkes og udfoldes ved løbende investering i din personlige trivsel og karriereudvikling.
- Dine egne personlige mål udvikles og medvirker til at skabe en positiv effekt på vores teams, vores virksomhed, vores kunder og samfundet – således skaber vi bedre arbejdsforhold sammen.
- Sociale arrangementer med et dynamisk team.
Interesseret?
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig hurtigst muligt.
Rekrutteringsprocessen består af følgende steps:
- Ansøg: Du bedes du sende din ansøgning, CV og karakterbevis hurtigst muligt. Angiv gerne i ansøgningen, i hvor lang en periode du forventer at have mulighed for at arbejde fuldtid hos os.
- Samtale: Udvalgte kandidater vil løbende blive kaldt til samtale på vores kontor.
Ansøgningsfrist: 31. maj 2025.
Ved eventuelle spørgsmål, bedes du række ud til Maria Holst på +45 25 29 37 99.