Bliv en del af holdet bag spicy nuggets, hot wings og kyllingekebab – og vær med til at udvikle de produkter, vi endnu ikke har tænkt på!
Vil du være med til at drive hele udviklingsprocessen for nye kyllingeprodukter – fra de første idéer til produkterne lander hos forbrugeren? Har du flair for både funktionelle ingredienser, produktionsflows og kostpris – og brænder du for innovation og samarbejde?
Som produktudvikler i Danpo får du en spændende og varieret hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt med dine egne projekter og i tæt samarbejde med erfarne kolleger på tværs af salg, kvalitet, planlægning og produktion. Du får mulighed for at sætte dit præg på produkter, der bliver spist af tusindvis hver dag – og du bliver en nøglespiller i et område, hvor der er fart på.
Hos os får du mulighed for at arbejde tæt sammen med nogle af de største kunder inden for QSR, detail og eksport – og være med til at udvikle produkter, der skal ud på både det danske og internationale marked. Dine opgaver inkluderer blandt andet, at:
Du bliver en del af et stærkt og kompetent udviklingsteam, hvor faglig sparring, samarbejde og fælles målsætninger er i fokus. Din hverdag veksler mellem testkøkken, kontor og produktion, og du får stor frihed til at tage ansvar, drive egne projekter, og forme både produkter og processer – med mulighed for at bringe din faglighed i spil på flere niveauer.
Stillingen indebærer ca. 15 rejsedage om året – især til vores fabrik i Holland og ved kundebesøg i Europa.
Det er vigtigt for os at finde den rette person til jobbet. Derfor søger vi dig, der:
Til gengæld bliver du en del af et uformelt miljø med høj faglighed, humor og tæt samarbejde.
Send os din ansøgning snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende og besætter stillingen når vi har fundet den rette kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at Sales Director - Global QSR, Rasmus Vinther på rasmus.vinther@danpo.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig.
”Her kan man virkelig gøre en forskel. Ledelsen lytter, hvis du bringer idéer på banen, og så har du mulighed for at påvirke branchen til fx at prioritere mere dyrevelfærd.”
Anders Bekker, Salgschef, Detail… en del af en virksomhed, hvor CEO’en er på fornavn med eleverne, og idéer fra fabriksmedarbejderne kan ryge med på møderne i topledelsen.
Danpo er stor nok til at påvirke danskernes madvaner. Men også lille nok til, at det kan mærkes på bundlinjen, når du støtter op om et stort salg – eller lukker det selv.
Bonusser og mål er fælles i vores teams, fordi vi kun lykkes, når vi arbejder sammen. Her byder alle ind med noget forskelligt og får friheden til at arbejde, som det er optimalt for dem. Det er der brug for. For ambitionerne er høje – vi går nemlig benhårdt efter at omstille os fra et klassisk slagteri til at have dyrevelfærd og teknologisk udvikling i fokus.
”Diversitet er noget af det vigtigste for mig – både at vi i afdelingen har vidt forskellige kompetencer, erfaringer og baggrunde. Men også når jeg vælger ledere til vores team. De andre ledere skal ikke minde for meget om mig.”
Mohammed Mouneimne, Sales Director, Global Exportevalueringer på Jobindex
4 of 5 stars