Servicetekniker til industrikunde

Hasselager

Ønsker du at blive en del af CBRE Teknisk Servicepartner, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdelinger og tage det til nye højder?

Synes du, det er spændende at arbejde med vedligehold, renovering og nye løsninger inden for industrien? CBRE Teknisk Servicepartner søger en servicetekniker, der kan varetage vedligehold hos en af vores industrikunde ved Aarhus, som er en af vores store samarbejdspartnere.

Du får mulighed for at planlægge det daglige arbejde, hvor du i samarbejde med kolleger og kunden skal varetage det daglige vedligehold. Din base bliver hos kunden, og din dagligdag vil foregå i tæt samarbejde med kundens tekniske afdeling. Derfor bliver du en del af kundens team med reference til en af CBRE Teknisk Servicepartner serviceledere. Du får brug for din evne til at skabe og vedligeholde en god relation til kunden samt forstå kundens behov.

Hvad er arbejdsopgaverne?

Du får ansvaret for det daglige vedligehold, hvor du håndterer alt fra akutte nedbrud til planlagte opgaver, vedligehold og evt. projekter. Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Forebyggende vedligeholdelse hos en af vores faste industrikunder
  • El og mekanisk service og reparation af produktionsudstyr i industrien
  • Give inputs til at planlægge og koordinere vedligeholdelsesopgaver
  • At have fokus på at lave brugbare løsninger – selv under til tider hektiske forhold
  • At deltage i projekt/vedligeholdes møder med kunden
  • At være sparringspartner over for kunden og dine kolleger.

Det er kundens vedligeholdelseschef, der koordinerer og prioriterer de daglige opgaver, som du også selv deltager i.

Du kan skabe succes, hvis du trives med vedligehold og service hos kunden, så CBRE Teknisk Servicepartner opleves som en værdiskabende samarbejdspartner.

Hvem er du?

Vi forventer, at du har arbejdet med vedligehold, og du har en god forståelse for det el eller mekaniske område. Det er vigtigt, at du har gåpåmod og lysten til at videreudvikle dine kompetencer indenfor faget.

Derudover forventer vi, at du har erfaring med:

  • At gå som reparatør, vedligeholdelsestekniker eller lignende i en produktion
  • Fejlsøgning samt reparation på elinstallationer.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Er uddannet elektriker
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner samt flair for teamwork og kundeservice
  • Er serviceminded, selvstændig og tillidsvækkende
  • Kan skabe en god relation og tillid hos kunden, hvor du formår at lytte til deres behov og omsætte det til værdiskabende løsninger.

Vi tilbyder:

  • En hverdag med stor spændvidde, faglige udfordringer og gode udviklings- samt uddannelsesmuligheder
  • Stor opbakning og faglig sparring fra både kollegaer og ledelse
  • Et værdibaseret arbejdsmiljø med god balance mellem arbejde og fritid
  • En stærk servicekultur, hvor glade medarbejdere er kernen i vores forretning
  • Indflydelse på udviklingen af en dynamisk vækstvirksomhed med tværfagligt samarbejde på tværs af vores kompetencer inden for el, mekanik og automation.

Bliv vores nye medarbejder:

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV. Alle ansøgninger skal ske via ansøgningsknappen.

Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt.

Vi er engagerede i mangfoldighed og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, oprindelse, hudfarve og lign. til at søge stillingen.

Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores serviceleder Nicolai Tarp på tlf. 41 75 37 42 for en uforpligtende snak om din fremtid.

employee installing hardware
quote graphic Jeg har rigtig god frihed i mit arbejde. Hvis man tager det ansvar, der skal tages, så har man også den frihed, som følger med. Nu har jeg været i mange forskellige brancher, og jeg har aldrig oplevet det sammenhold, som vi har i CBRE.

Stephan Grønhøj, formand

employee setting up machinery
105
4 af 5 stjerner

evalueringer på Jobindex

Glade medarbejdere er kernen i vores forretning

Hos os får du frihed under ansvar, og du er med til at tilrettelægge din arbejdsdag. Vi ved at balance mellem arbejde og fritid er afgørende for din trivsel.

colleagues in a meeting
Landsdækkende netværk

Du får et netværk med mere end 1000 dygtige kollegaer fordelt over hele landet - både lærlinge, elektrikere, faglærte, ingeniører, specialister og backoffice personale.

two colleagues walking in a storage-like area
Karriere med fremtid

Vores kompetencer spænder bredt inden for el- teknik, mekanik og automation. Derfor kan du dygtiggøre dig indenfor forskellige fagområder. Vi tilbyder sidemandsoplæring, kurser og efteruddannelse.

colleague driving a van
Frihed under ansvar

Du bliver en del af et stærkt team, som går langt for at hjælpe hinanden og vores kunder. Vi har en flad organisation, der lægger op til både selvstændighed og frihed under ansvar.

colleague smiling while in a meeting with others
quote graphic Jeg kan godt lide kontakten med vores teknikere og serviceledere på landsplan. Det er fedt at mærke deres engagement og være en del af teamet, hvor vi siger tingene, som de er.

Jane Mosbech Mosevang, servicekoordinator

Vores værdier

Vi er drevet af en ‘vi kan, og vi vil’-tilgang. Hvis vi ikke ved, hvordan en opgave skal løses, finder vi ud af det -sammen eller hver for sig. For hos CBRE har vi både hænder og hoved skruet rigtigt på.

01

Respect

Vi opererer i alle dele af Danmark og i stort set hele verden. Vi er derfor vant til at arbejde med forskellige virksomheder, fagligheder og kulturer. Og uanset hvor vi kommer ud, møder vi vores omverden med tillid, åbenhed og respekt.

02

Integrity

Vi har med mennesker at gøre. Derfor tager vi ansvar. Vi gør tingene på en god og tryg måde, for vi har den faglighed, der skal til for at løse opgaven. Og vi står på mål for det, vi gør.

03

Service

Vi tilbyder skræddesyede løsninger. For hvert samarbejde er unikt. Og vi informerer vores kunder kontinuerligt om, hvor vi er med opgaven. Hos os er god kommunikation service. Og vi vil yde dét, kunden opfatter som service.

04

Excellence

Vores forpligtelse overfor vores kunder gennemsyrer alt. Vi leverer måske samme produkt som flere konkurrenter, men altid på et højere niveau. Vi plejer at sige, at vi først går, når kunden er tilfreds. Det er måske også derfor vores DNA rimer på “løsningsorienteret” og “ihærdig”.