Hasselager
Ønsker du at blive en del af CBRE Teknisk Servicepartner, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdelinger og tage det til nye højder?
Synes du, det er spændende at arbejde med vedligehold, renovering og nye løsninger inden for industrien? CBRE Teknisk Servicepartner søger en servicetekniker, der kan varetage vedligehold hos en af vores industrikunde ved Aarhus, som er en af vores store samarbejdspartnere.
Du får mulighed for at planlægge det daglige arbejde, hvor du i samarbejde med kolleger og kunden skal varetage det daglige vedligehold. Din base bliver hos kunden, og din dagligdag vil foregå i tæt samarbejde med kundens tekniske afdeling. Derfor bliver du en del af kundens team med reference til en af CBRE Teknisk Servicepartner serviceledere. Du får brug for din evne til at skabe og vedligeholde en god relation til kunden samt forstå kundens behov.
Du får ansvaret for det daglige vedligehold, hvor du håndterer alt fra akutte nedbrud til planlagte opgaver, vedligehold og evt. projekter. Dine arbejdsopgaver bliver:
Det er kundens vedligeholdelseschef, der koordinerer og prioriterer de daglige opgaver, som du også selv deltager i.
Du kan skabe succes, hvis du trives med vedligehold og service hos kunden, så CBRE Teknisk Servicepartner opleves som en værdiskabende samarbejdspartner.
Vi forventer, at du har arbejdet med vedligehold, og du har en god forståelse for det el eller mekaniske område. Det er vigtigt, at du har gåpåmod og lysten til at videreudvikle dine kompetencer indenfor faget.
Derudover forventer vi, at du har erfaring med:
Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV. Alle ansøgninger skal ske via ansøgningsknappen.
Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt.
Vi er engagerede i mangfoldighed og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, oprindelse, hudfarve og lign. til at søge stillingen.
Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores serviceleder Nicolai Tarp på tlf. 41 75 37 42 for en uforpligtende snak om din fremtid.
Stephan Grønhøj, formand
Hos os får du frihed under ansvar, og du er med til at tilrettelægge din arbejdsdag. Vi ved at balance mellem arbejde og fritid er afgørende for din trivsel.
Jane Mosbech Mosevang, servicekoordinator
Vi er drevet af en ‘vi kan, og vi vil’-tilgang. Hvis vi ikke ved, hvordan en opgave skal løses, finder vi ud af det -sammen eller hver for sig. For hos CBRE har vi både hænder og hoved skruet rigtigt på.
Vi opererer i alle dele af Danmark og i stort set hele verden. Vi er derfor vant til at arbejde med forskellige virksomheder, fagligheder og kulturer. Og uanset hvor vi kommer ud, møder vi vores omverden med tillid, åbenhed og respekt.
Vi har med mennesker at gøre. Derfor tager vi ansvar. Vi gør tingene på en god og tryg måde, for vi har den faglighed, der skal til for at løse opgaven. Og vi står på mål for det, vi gør.
Vi tilbyder skræddesyede løsninger. For hvert samarbejde er unikt. Og vi informerer vores kunder kontinuerligt om, hvor vi er med opgaven. Hos os er god kommunikation service. Og vi vil yde dét, kunden opfatter som service.
Vores forpligtelse overfor vores kunder gennemsyrer alt. Vi leverer måske samme produkt som flere konkurrenter, men altid på et højere niveau. Vi plejer at sige, at vi først går, når kunden er tilfreds. Det er måske også derfor vores DNA rimer på “løsningsorienteret” og “ihærdig”.