Bliv en del af et af branchens stærkeste hold – i en virksomhed, hvor mulighederne er uanede! Du får en afvekslende og udfordrende hverdag med stor frihed og selvstændig opgaveløsning. Du får base i Randers og et landsdækkende netværk af kollegaer, der sikrer dig stor opbakning og faglig sparring.
Din primære arbejdsopgave er at udføre service, fejlfinding, reparation og vedligeholdelse ved vores erhvervs- og industrikunder.
Du er positiv af natur og trives med at samarbejde med såvel kollegaer som kunder. Du synes, dit arbejdsfelt er spændende, og det er derfor naturligt for dig at holde dig ajour med udviklingen. Du er fleksibel i forhold til arbejdstid, kunder og opgaver, og du synes, at en varieret hverdag, som du selv har stor indflydelse på, er det helt rigtige for dig.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
Hvis du kan se udfordringerne og mulighederne i at arbejde for CBRE Teknisk Servicepartner, kan du kontakte afdelingsleder Nicolai Tarp på tlf. 4175 3742 og få en uforpligtende snak om din fremtid, eller send din ansøgning via "Ansøg".
Om CBRE Teknisk Servicepartner
Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1000 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer, herunder telecom. Hos CBRE Teknisk Servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt. Læs mere: www.cbre-tekniskservicepartner.dk
Stephan Grønhøj, formand
Hos os får du frihed under ansvar, og du er med til at tilrettelægge din arbejdsdag. Vi ved at balance mellem arbejde og fritid er afgørende for din trivsel.
Jane Mosbech Mosevang, servicekoordinator
Vi er drevet af en ‘vi kan, og vi vil’-tilgang. Hvis vi ikke ved, hvordan en opgave skal løses, finder vi ud af det -sammen eller hver for sig. For hos CBRE har vi både hænder og hoved skruet rigtigt på.
Vi opererer i alle dele af Danmark og i stort set hele verden. Vi er derfor vant til at arbejde med forskellige virksomheder, fagligheder og kulturer. Og uanset hvor vi kommer ud, møder vi vores omverden med tillid, åbenhed og respekt.
Vi har med mennesker at gøre. Derfor tager vi ansvar. Vi gør tingene på en god og tryg måde, for vi har den faglighed, der skal til for at løse opgaven. Og vi står på mål for det, vi gør.
Vi tilbyder skræddesyede løsninger. For hvert samarbejde er unikt. Og vi informerer vores kunder kontinuerligt om, hvor vi er med opgaven. Hos os er god kommunikation service. Og vi vil yde dét, kunden opfatter som service.
Vores forpligtelse overfor vores kunder gennemsyrer alt. Vi leverer måske samme produkt som flere konkurrenter, men altid på et højere niveau. Vi plejer at sige, at vi først går, når kunden er tilfreds. Det er måske også derfor vores DNA rimer på “løsningsorienteret” og “ihærdig”.