Piccoline - Transaction Tax Advisory (København)

Frederiksberg

Hvad hvis din nysgerrighed kunne hjælpe med at opbygge den verden, som vi alle forestiller os?

Får du et kick af at være den, der får puslespillet til at gå op, og er du ekstremt serviceminded? Vil du være en del af et ambitiøst team, der yder fokuseret skatterådgivning? Så kan vi tilbyde dig et alsidigt job i et internationalt miljø, da vi søger en kvalitetsbevidst blæksprutte til vores international transaction tax team.

Dine muligheder: Dit næste eventyr starter her

Du kommer til at være en del af Tax & Law, der i øjeblikket består af over 300 medarbejdere. Dit primære ansvarsområde bliver at supportere vores Transaction Tax Advisory-gruppe, som yder rådgivning til kapitalfonde og virksomheder i forbindelse med køb og salg af virksomheder. Transaction Tax Advisory-gruppen består af ca. 25 medarbejdere, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med i hverdagen.

Teamet, der er ungt og dynamisk, vokser hastigt, og det bliver din opgave at sørge for, at hverdagen fungerer ved at håndtere hverdagens mange vigtige praktiske opgaver, herunder:

  • Oprette og administrere vores kundesager
  • Planlægning af teamevents
  • Fakturering af afsluttede transaktioner
  • Mødebooking (internt og eksternt)
  • Kontering af udlæg
  • Praktiske opgaver, herunder bestilling af morgenmad, blomster og kontorforsyning
  • Velkomst af nye medarbejdere
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver

Det vi søger

  • Du er serviceminded. Du har et højt energiniveau og et godt humør. Vi søger en kollega, der ser muligheder og løsninger i stedet for udfordringer.
  • Du er en teamplayer. Du trives i et miljø, hvor der er plads til alle. Du er en god teamplayer og arbejder selvstændigt samt proaktivt.
  • Du er detaljeorienteret. Du har evnen til at se, hvor der er behov for netop din hjælp. Du stiller gode spørgsmål for at afsøge rammerne og for at skabe gode resultater.
  • Kvalifikationer:
    • Vi forestiller os, at du ønsker at tage en sabbatperiode fra dit studie, og/eller har erfaring fra en lignende stilling.
    • Det er en forudsætning at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Det vi tilbyder

  • Solid sparring og oplæring i ovenstående opgaver af Transaction Tax Advisory-gruppen og af vores andre assistenter i huset.
  • Vi investerer løbende i din personlige trivsel og karriereudvikling og hjælper dig på vej til at udvikle de færdigheder, der skal til for at imødekomme enhver udfordring.
  • En mangfoldig og inkluderende kultur, hvor du kommer til at indgå i samarbejder med mennesker med vidt forskellige baggrunde – både fagligt og kulturelt.
  • Eventuel videre ansættelse som studentermedarbejder, når du påbegynder dit studie.

Næste skridt?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, hører vi gerne fra dig snarest muligt.

  • Send os din ansøgning, CV og karakterbevis. Angiv gerne i ansøgningen, i hvor lang en periode du forventer at have mulighed for at arbejde fuldtid hos os.
  • Vi indkalder løbende kandidater til en fysisk samtale på vores kontor, og tillader os retten til at fjerne opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Forventet opstart den 1. juli 2024 med løbende overdragelse fra vores nuværende piccoline, som fratræder medio august 2024.

Hvis du har nogen spørgsmål til stillingen, bedes du række ud til Senior Consultant Emil Kjær på +45 25 29 44 14.

Ansøgningsfrist: 2. juni 2024

EY Nordic

+

ansatte

+

kontorer

EY Global

+

ansatte

+

kontorer