Forwarding Agent – Road, Scandinavia

Fredericia

Som Forwarding Agent bliver du én af vores skarpe hjerner bag vores transportoperationer til Sverige. Med base i Taulov og som en del af et team på 10, kommer du til at:

  • Disponere transporterne til og fra Sverige.
  • Have løbende dialog med kunderne i forbindelse med behandling af ordrer, igangsættelse af bookinger opfølgning på sendinger, afregning og udarbejdelse af priser (herunder ad hoc priser).
  • Sikre korrekt forventningsafstemning med kunden.
  • Samarbejde med forskellige partnere, leverandører, agenter og kolleger over hele verden.
  • Optimere og udvikle vores produkter; din kreativitet og idérigdom er i højsædet!
  • En hånd i månedsafslutningen for at holde skuden på rette kurs.

Hvem vi leder efter

Du går op i at finde de rigtige løsninger og optimere transporterne. Du er en drøm at arbejde sammen med og bidrager både til den gode stemning og til, at vi får løst opgaverne effektivt sammen. Du arbejder proaktivt, har styr på både detaljer og overblik, og så får du et kick af at overraske kunderne positivt, når du viser dem, at du er to skridt foran. Og fik vi sagt, at du har sans for at lave en god handel?

På papiret forestiller vi os, at du:

  • Har et par års erfaring med disponering af egne biler.
  • Eventuelt har erfaring med Sverige/Skandinavien (det er bestemt ikke et krav, men kan du lide at disponere dag-til-dag markeder eller har lyst til at prøve det, så er vi åbne).
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk (kan du et tredje sprog, så sig til!).

Hvad vi tilbyder

Du bliver en del af en åben arbejdsplads med fleksible rammer og godt kollegaskab. Derudover bliver du en del af et stort, lyst kontor og de sociale arrangementer som vi løbende planlægger sørger for, at vi bliver rystet godt sammen. Vi har tæt samarbejde med vores afdelinger i Norge, Sverige og Finland, så du får god mulighed for at udvide dit internationale netværk.

Nok om os. Nu vil vi gerne høre om dig! Vi behøver ikke en lang ansøgning, send blot dit CV med et par linjer om, hvorfor du finder stillingen interessant og hvorfor du mener, at det er dig, vi skal have med på holdet.

Vi modtager både ansøgninger på dansk og engelsk og har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Department Manager Scandinavia Karsten Jensen på karsten.jensen@leman.com, +45 7942 9940.

Vi glæder os til at høre fra dig!

What We Offer

  • Flexibility: We understand that life is unpredictable, which is why we offer flexible working arrangements, where possible, to help you achieve a healthy work-life balance. You'll have the freedom to structure your workday in a way that suits you best, whether that means working from home, adjusting your hours, or taking time off when you need it.
  • Sabbatical: Need a break from the daily grind? We offer sabbatical opportunities to take extended time off to recharge, explore your passions, and come back to work feeling refreshed and inspired.
  • Investment in Professional Development: We're committed to helping our people grow and reach their full potential.
  • Global Travel Opportunities: We're a global organization with offices around the world, which means that there are plenty of opportunities to travel and experience new cultures.
  • Social and Company Events: We believe that work should be enjoyable, which is why we organize regular social and company events to bring our people together.

Do you want to hear more of what it is like to work at LEMAN? Take a look for yourself here.

Transport, logistik & services

I LEMAN hjælper vi kunder over hele verden med deres transport- og logistikopgaver. Uanset opgavernes størrelse er vores tilgang den samme: At sammensætte den løsning, som tidsmæssigt og økonomisk bedst tjener kundens interesser. Det kræver erfaring, fleksibilitet og kreativitet.

Vores medarbejdere er vores vigtigste resource. Det er dem, som kender kunderne og deres forretning, som stiller de rigtige spørgsmål og som aldrig er bange for at tænke ud af boksen for at gøre det lidt bedre.

image of flagpoles

LEMAN er en speditionsvirksomhed med ambition om vækst. Vi arbejder konstant med et fokus på vores medarbejdere og vores organisation. Vi lægger vægt på professionel rekruttering, medarbejder- og lederudvikling og tilbyder attraktive ansættelses- og arbejdsvilkår.

Vi blev grundlagt i 1900 og har kontorer i Danmark, Norge, Sverige, Finland, UK, Kina og USA og har ca. 800 medarbejdere og en årlig omsætning på ca. DKK 2,0 milliarder.

Totalt disponeres over 85.000 m2 terminal- og logistikfaciliteter og et verdensomspændende agentnet med omkring 200 egne import- og eksportruter.

LEMAN gruppen har med Mission 2020 igangsat en vækststrategi, hvor vi ønsker at vokse både organisk samt gennem opkøb i de lande, hvor vi i forvejen er til stede. Virksomheden er i en forandringstid med stigende globaliseringsgrad og fornyelse i måden, hvorpå forretningen og organisationen drives.

"Hos LEMAN har jeg de bedste kollegaer! - og jeg arbejder dagligt med et bredt og internationalt netværk i en hurtigt ekspanderende virksomhed."

ANDERS MØRK, Forwarding Agent, Airfreight Export