Smilende AP medarbejder

En arbejdsplads med overskud til alle

I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.

AP søger en kombineret sagsbehandler og fagansvarlig indenfor tab af erhvervsevne

Vi er et team, som har ansvaret for at følge op på, at AP Pensions kunder får den korrekte udbetaling på deres TAE-forsikring hele vejen gennem udbetalingsperioden. Det gør vi ved, at vi med vores forskellige faglige baggrund arbejder tæt sammen om opfølgningen på kunderne med udgangspunkt i fælles sagsportefølje.

Teamet mangler en kombineret sagsbehandler og fagansvarlig, som kan bidrage i sagsbehandlingen, men som også kan arbejde på tværs med den anden fagansvarlig i Skade og sikre de faglige aspekter såvel som effektive processer.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Sagsbehandling ift. kunder der har fået udbetaling i længere tid og i den forbindelse tæt samarbejde med udredning, som organisatorisk hører til i samme team
  • Arbejde med faglige strukturer i hele skadeafdelingen samt udvikling af og opfølgning på de faglige værktøjer, som dine kollegaer skal bruge
  • Tæt samarbejde og koordinering med den anden fagansvarlige i Skade om alt det faglige, herunder ensretning af processer, formidling og implementering af ”best practice”
  • Mulighed for deltagelse i projekter på tværs af organisationen og for at indgå i et åbent og udviklende samarbejde med andre afdelinger i AP Pension

Din profil

  • Du har erfaring fra arbejde med tab af erhvervsevne og gerne mere generelt med personskade
  • Du trives med og evner at have ansvar for det faglige arbejde
  • Du evner balancen mellem at ramme det rigtige faglige niveau i sagerne samtidig med, at der sker løbende udvikling på området. For os er effektivitet et nøgleord
  • Du ser det som en naturlig del af opgaven som fagansvarlig, at der skal være styr på compliance. Du er fortrolig med forretningsgange, vejledninger m.m.
  • Du trives godt med at afprøve nye muligheder i sagsbehandlingen, ligesom du trives med at optimere sagsbehandlingen
  • Du arbejder med kundefokus og har forståelse for kundens situation, og sætter en ære i, at kunderne skal have en tryg og professionel oplevelse
  • Du motiveres af at sikre, at AP som kundeejet selskab udbetaler det korrekte beløb på et korrekt grundlag

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde og en uformel omgangstone
  • Du vil blive en del af et engageret team med 11 kollegaer
  • Du vil blive en del af et skadeområde, som fokuserer på et godt samarbejde på tværs af teams og hele sundhedsområdet
  • Attraktive ansættelsesvilkår såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring samt mulighed for hjemmearbejde
  • Som team arbejder vi tæt sammen og bruger hinandens forskellige kvalifikationer
  • Smukke og inspirerende rammer i vores nybyggede domicil i Nordhavn
  • Vi ligger tæt på offentlig transport. En kort gåtur fra Orientkaj Metrostation og med mulighed for at tilkøbe parkering

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi holder løbende samtaler og ser frem til at høre fra dig.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

6 styrker ved at være kunde i AP Pension

I AP Pension tror vi på, at overskud skaber ringe i vandet, når vi deler det med hinanden.

Læs mere om karriereveje i AP Pension
Medarbejdere holder internt møde

Trivsel og fællesskab

I AP Pension er sociale tiltag med til at løfte trivsel og fællesskab

  • Rabataftale til Pure Gym
  • Sundhedskomité
  • Sociale tiltag
  • Personaleforening
  • Fysioterapi
To medarbejder smiler til hinanden

Fleksibel arbejdsplads

I AP Pension bestræber vi os på at være en fleksibel arbejdsplads for dig som medarbejder

  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Betalte fridage ved barn syg
  • Attraktiv barselsordning
  • Mulighed for ledsager ved sygdom
  • Fleksibilitet ved ændringer i dit liv
Stående medarbejder har en snak ude på gangen

Stærk overenskomst

I AP Pension har vi forhandlet en stærk overenskomst på plads, det betyder gode personalegoder for dig som medarbejder

  • Mellem 6-13 AP-dage om året
  • Mulighed for tilkøb af ferie
  • 17-19% arbejdsgiverbetalt pension
  • Attraktiv kantine
  • Gruppe-, sundheds- og tandforsikring

En tryg og fair ansættelsesproces

Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.

quote icon

Vi investerer tid og engagement med kandidaten - og det er vigtigt for mig, at vi møder den enkelte i øjenhøjde. Derfor gør vi alt for, at du som kandidat føler dig hørt og set, så vi sikrer det rette match for begge parter.

Janni Bové Schou,
Chief Strategy Officer

Portræt af Janni Bové Schou
4 of 5 stars

75 af AP Pensions medarbejdere har vurderet AP Pension på Jobindex

Ønsker du at læse mere om AP Pension?

Besøg vores virksomhedsprofil og læs mere om AP Pension som en arbejdsplads


AP Pensions logo

AP Pension

Sundkrogsgade 29

2150 Nordhavn

AP Pension

Axel Kiers Vej 11

8270 Højbjerg

LinkedIn

Følg os her