Teamleder til terminal/lager – Taulov

Fredericia

Får du det bedste frem i andre og trives du i rollen som leder?
Så skal du da med på vores hold!
Til maj står vi klar til at klippe båndet til 4000m2 spritny terminal i Taulov. Vi får travlt og derfor står vi klar til at byde dig velkommen!

Til vores afdeling i Taulov søger vi en teamleader med erfaring i ledelse og håndtering af gods.

Der arbejdes i tidsrummet fra 16.00-00.00, og i travle perioder forventer vi, at du er villig til at give en ekstra hånd med. Til gengæld lover vi, at du hurtigt vil føle dig som en del af holdet gennem din oplæring.

I teamet arbejder 37 mand og 3 teamleadere, og denne gruppe du blive en del af. Som leder er du ansvarlig for at arbejdet bliver koordineret og fordelt effektivt og du kan lide at samarbejde på tværs og skabe nye relationer.

Du vil have en stor berøringsflade i hele LEMAN, da du vil være et bindeled mellem lageret, distributionen og speditionsaktiviteterne. Desuden vil du være en del af ledelsen på terminalen i Taulov. En oplagt mulighed for at starte en ny karriere hos LEMAN.

Til dagligt vil du

  • Deltage aktivt i læsning og losning af ind- og udgående enheder i dialog med disponenterne.
  • Sørge for effektiv arbejdsfordeling.
  • Følge interne retningslinjer, herunder gældende miljø-, sikkerheds- og kvalitetspolitikker.
  • Tilsikre at afgangstider overholdes samt varetage kommunikation med speditionen.
  • Deltage i lagermøder på terminalen i teamet.
  • Optimering af drift og interne procedurer (ser du en smartere måde at gøre tingene på, så sig til!)
  • Almindelig forekommende lageropgaver.

Hvem vi leder efter dig, der

  • Har et par års erfaring på lager, gerne indenfor speditionsbranchen.
  • Har erfaring i rollen som leder.
  • Forstår at yde den bedste kundeservice og er med til at gøre forskellen ude ved vores kunder.
  • Positiv, udadvendt holdspiller, der værdsætter en humørfyldt hverdag.
  • Stiller krav til dig selv omkring service, kvalitet og har et godt overblik.
  • Fleksibel, ansvarsbevidst og kan lide at have mange bolde i luften.
  • Har et gyldigt truckcertifikat.
  • Taler dansk og også kan kommunikere på tysk eller engelsk.

Vi tilbyder

  • Et alsidigt, selvstændigt og spændende job med udviklingsmuligheder.
  • Et godt og velfungerende positivt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er i centrum.
  • Gode og hjælpsomme kolleger.
  • En spændende og åben arbejdsplads med frihed under ansvar.
  • Lønforhold og pensionsordning efter gældende overenskomst .
  • Helbredssikring, kantineordning og personaleordning.

Nok om os. Nu vil vi gerne høre om dig! Vi behøver ikke en lang ansøgning, send blot dit CV med et par linjer om, hvorfor du finder stillingen interessant og hvorfor du mener, at det er dig vi skal have med på holdet.

Vi modtager både ansøgninger på dansk og engelsk samt holder løbende interviews og ansætter, når vi har fundet den rette. Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Cross Dock Manager, Johnny Bergmann, på +45 4130 8593.

Vi glæder os til at høre fra dig!

What We Offer

  • Flexibility: We understand that life is unpredictable, which is why we offer flexible working arrangements, where possible, to help you achieve a healthy work-life balance. You'll have the freedom to structure your workday in a way that suits you best, whether that means working from home, adjusting your hours, or taking time off when you need it.
  • Sabbatical: Need a break from the daily grind? We offer sabbatical opportunities to take extended time off to recharge, explore your passions, and come back to work feeling refreshed and inspired.
  • Investment in Professional Development: We're committed to helping our people grow and reach their full potential.
  • Global Travel Opportunities: We're a global organization with offices around the world, which means that there are plenty of opportunities to travel and experience new cultures.
  • Social and Company Events: We believe that work should be enjoyable, which is why we organize regular social and company events to bring our people together.

Do you want to hear more of what it is like to work at LEMAN? Take a look for yourself here.

Our Values

We're driven by our core values of Quality, Commitment and Respect. Join our dynamic team where we encourage authenticity, foster meaningful connections, and inspire bold ideas to shape a brighter future.

Transport, logistik & services

I LEMAN hjælper vi kunder over hele verden med deres transport- og logistikopgaver. Uanset opgavernes størrelse er vores tilgang den samme: At sammensætte den løsning, som tidsmæssigt og økonomisk bedst tjener kundens interesser. Det kræver erfaring, fleksibilitet og kreativitet.

Vores medarbejdere er vores vigtigste resource. Det er dem, som kender kunderne og deres forretning, som stiller de rigtige spørgsmål og som aldrig er bange for at tænke ud af boksen for at gøre det lidt bedre.

image of flagpoles

LEMAN er en speditionsvirksomhed med ambition om vækst. Vi arbejder konstant med et fokus på vores medarbejdere og vores organisation. Vi lægger vægt på professionel rekruttering, medarbejder- og lederudvikling og tilbyder attraktive ansættelses- og arbejdsvilkår.

Vi blev grundlagt i 1900 og har kontorer i Danmark, Norge, Sverige, Finland, UK, Kina og USA og har ca. 800 medarbejdere og en årlig omsætning på ca. DKK 2,0 milliarder.

Totalt disponeres over 85.000 m2 terminal- og logistikfaciliteter og et verdensomspændende agentnet med omkring 200 egne import- og eksportruter.

LEMAN gruppen har med Mission 2020 igangsat en vækststrategi, hvor vi ønsker at vokse både organisk samt gennem opkøb i de lande, hvor vi i forvejen er til stede. Virksomheden er i en forandringstid med stigende globaliseringsgrad og fornyelse i måden, hvorpå forretningen og organisationen drives.

"Hos LEMAN har jeg de bedste kollegaer! - og jeg arbejder dagligt med et bredt og internationalt netværk i en hurtigt ekspanderende virksomhed."

ANDERS MØRK, Forwarding Agent, Airfreight Export