København, Aarhus eller Odense

Banke, banke på… Hvem der? Den nye ejendomsadministrator!

  • Del
  • Er du interesseret i en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, fantastiske kollegaer og vidensdeling er fast inventar af arbejdsdagen? Så er Heimstaden lige præcis dét, du mangler.

    Nu har du mulighed for at blive en del af en virksomhed, der skaber momentum i ejendomsbranchen. Vi tilbyder en topprofessionel arbejdsplads med et fællesskab i verdensklasse, og hvor en ting er sikkert: Du har et smil på læben før, under og efter arbejdsdagen.

    Som Ejendomsadministrator hos Heimstaden Denmark får du en uformel, fleksibel og dynamisk hverdag - hver dag. Du vil indgå i virksomhedens største team med i alt 35 kollegaer. Vi har kontorer i København, Odense og Aarhus.

    Vores kommende kollega vil blive tilknyttet vores kontor i København, Aarhus eller Odense, alt efter hvor i landet du bor.

    Vi er et kompetent team, hvor holdånden er helt i top. En social, sammentømret super-afdeling, der sammen administrerer en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vi lærer til og lærer fra, sætter pris på hinanden og elsker det, vi gør.

    Så grib chancen, og vær med til at sætte dit præg på ejendomsbranchen - Vi står klar til at byde dig velkommen i Heimstaden Denmark.

    Dine primære arbejdsopgaver består bl.a. af:

    • Beboer- og myndighedskontakt
    • Udarbejdelse af varslinger og OMK-regnskaber
    • Udarbejdelse af varslinger, skatter og afgifter
    • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
    • Restancekørsel, herunder overdragelse til inkasso
    • Behandling af klager og huslejenævnssager
    • Oprettelse og vedligeholdelse af data på ejendomme
    • Udarbejdelse af flytteafregninger
    • Indberetning til GI
    • Varsling af BRL 5, 2 moderniseringer samt oprettelse af moderniseringsskemaer
    • Beregning af forbedringsforhøjelser samt 62 b aftaler
    • Generel vejledning til lejere fx fremleje, bytte, opsigelse mv.
    • Kontraktsudarbejdelse

    Om dig:

    • Er uddannet som ejendomsadministrator EA
    • Du har erfaring med Unik Bolig 4
    • Du sætter en ære i at levere kvalitet, service og godt samarbejde
    • Behersker dansk flydende og er i stand til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på engelsk
    • Er fortrolig med IT såsom Microsoft Office-pakken og andre digitale løsninger

    Hvordan søger du jobbet?

    Vi kender værdien af at udfordre ubevidst bias og vigtigheden af at fokusere på den enkeltes fulde potentiale og kompetencer. Derfor beder vi ikke ansøgere om en motiveret ansøgning, når de søger vores stillinger, men bruger test som et værktøj i processen. På denne måde sikrer vi, at vi ikke går glip af kandidater, som måske har mindre erfaring, men alligevel ville bringe den rette indstilling, kompetencer og forudsætninger for at lykkes i rollen.

    Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med Heimstadens værdier Care, Dare & Share? Så send et CV hurtigst muligt.

    Vi forventer at afholde samtaler løbende. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan de rettes til Head of Administration, Tina Hansen tlf. +45 31 25 41 98.

    Ansøgningsfrist: 12-05-2024.

    Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?

    Du bliver en del af en travl og varieret hverdag i en virksomhed, hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

    I dag er vi 250 gode kolleger, der arbejder fra vores kontorer i København, Odense og Aarhus. Gennem omtanke, nytænkning og autenticitet skaber vi boliger med omtanke. Hver dag.

    Genvejen til gode løsninger er dedikerede medarbejdere. Derfor sigter vi mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som vi hjælper på vej med attraktive personalegoder som pension, sundhedsforsikring, overenskomst, betalt internet og sport, sociale arrangementer og meget mere.

    Hos Heimstaden ved vi, at mangfoldighed gør os stærkere og bedre som virksomhed. Hver dag servicerer vi beboere fra hele verden i deres hjem.

    Diversion, Inclusion and Belonging

    Diversion, Inclusion and Belonging

    Menneskerettigheder, mangfoldighed og inklusion er grundlæggende for vores dagligdag.

    Heimstaden med omtanke er vores løfte om at gøre en positiv forskel i samfundet, altid at handle ansvarligt, have et åbent sind og respektere, at forskellighed er et plus. Vi tror på et samfund, hvor forskellighed værdsættes, respekteres og fejres, og hvor alle talenter skal motiveres til at nå deres fulde potentiale. Som en åben og inkluderende virksomhed, med nultolerance over for dårlig adfærd og diskrimination, byder vi alle velkommen uanset baggrund, alder, køn, etnicitet, religion, evne eller seksuel orientering.

    Læs mere
    Diversion, Inclusion and Belonging

    Vores værdier

    På tværs af alle lande arbejder vi ud fra ét fælles værdisæt, som tager udgangspunkt i vores skandinaviske arv. Vores værdier danner afsættet for det, vi vælger at gøre i dag, det vi planlægger i fremtiden og måden vi gør det.

    Heimstaden - Dare

    Dare

    Vi er nytænkende og tør forandre verden uden at gå på kompromis med vores værdier. Vi møder udfordringer direkte og tør sige vores mening.

    Heimstaden - Care

    Care

    Vi viser omtanke for samfundet, samarbejdspartnere, beboere, kunder og kolleger. Sammen finder vi bæredygtige løsninger og fælles udfordringer.

    Heimstaden - Share

    Share

    Vi er autentiske, deler ud af vores viden og hjælper andre fremad. Vi er troværdige, transparente og ærlige i vores kommunikation og handlinger.

    Stolthed løber som en rød tråd igennem Heimstaden. Der er bare et ansvar her – ligegyldigt hvem det drejer sig om – at uanset om vi arbejder fra kontoret eller ude på vores ejendomme, så skal tingene være i orden.

    Heimstaden - arbejde med træ
    Heimstaden - kontor arbejde
    Heimstaden - vicevært
    Heimstaden - footer mobil Heimstaden - footer desktop