I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.
Vil du være med til at gøre en forskel i AP Pension? Nu har du chancen, for vi søger en dygtig kunderådgiver til Firmakunder i Kundeservice.
Afdelingen har ansvaret for vores indbetalinger og firmaaftaler og består af 10 medarbejdere.
Du bliver en del af et dygtigt og engageret team, som står for håndtering af vores indbetalinger og administration af pensionsordninger for vores firmakunder.
Dine opgaver vil primært være håndtering af vores indbetalinger. Sammen med dine kolleger er du med til at give den bedste kundeoplevelse.
Du kommer til at arbejde med en bred vifte af administrative opgaver som blandt andet vil bestå af:
Vi forestiller os, at:
Som person er du energisk og har masser af gå på mod. Du er positiv og imødekommende, og det formår du at vise forsikringsformidlere og kunder, når du taler og skriver med dem. Du tilegner dig hurtigt ny viden og kan tænke hele vejen rundt til gavn for kunderne.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Der vil løbende blive afholdt samtaler med ansøgere.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Katcha Tamstrup Larsen
Teamleder i Firmakunder
M: 53 62 40 12
E: klt@appension.dk
Ansøgningsfrist:
6. maj 2024
Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.
Janni Bové Schou,
Chief Strategy Officer