Piccoline - Corporate Finance (København)

Frederiksberg

Hos EY har du muligheden for at opbygge enestående erfaringer. Vi giver dig mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi, og du bliver omgivet af ambitiøse og dedikerede kollegaer. Du får den globale rækkevidde, mangfoldighed og inkluderende kultur, alt imens du opbygger et bredt netværk af kollegaer, mentorer og ledere.

Tænk! Hvis din nysgerrighed kunne være med til at ændre verden?

Får du et kick af at være den, der får puslespillet til at gå op, og er du ekstremt serviceminded? Vil du være en del af et ambitiøst og friskt team, der yder fokuseret M&A rådgivning? Så kan vi tilbyde dig et alsidigt job i et internationalt miljø, da vi søger en kvalitetsbevidst blæksprutte til vores Corporate Finance team i København. Forventet opstart den 1. august 2024.

Dine muligheder: Dit nye eventyr venter på dig!

Du kommer til at være en del Strategy & Transactions, der lige nu består af over 200 medarbejdere i København. Dit primære ansvarsområde bliver at supportere vores Corporate Finance team på kontoret i København, som yder rådgivning i forbindelse med køb og salg af virksomheder. Du vil blive en stor del af et team med en festlig kultur og mange forskellige typer af mennesker.

Teamet, som er ungt og dynamisk, vokser hastigt, og det bliver din opgave at sørge for, at hverdagen fungerer ved at håndtere de mange små administrative og praktiske opgaver, herunder:

  • Oprette og administrere vores kundesager
  • Planlægning af sociale arrangementer
  • Mødebooking (internt og eksternt)
  • Bestilling af rejser
  • Fakturering af afsluttede transaktioner
  • Kontering af udlæg
  • Velkomst af nye medarbejdere
  • Print og indbinding
  • Administrative ad hoc-opgaver
  • Praktiske opgaver, herunder bestilling af aftensmad

Det vi søger

  • Du er serviceminded og detaljeorienteret. Vi søger en, der arbejder selvstændigt og proaktivt. Tilliden og ansvaret er stort.
  • Du er en god teamplayer. Du har et højt energiniveau, er udadvendt, et godt humør og evnen til at se, hvor der er behov for netop din hjælp.

Kvalifikationer:

  1. Vi forestiller os, at du ønsker at tage en sabbatperiode fra dit studie, og/eller har erfaring fra en lignende stilling.
  2. Det er en forudsætning at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Det vi tilbyder

  • Sparring og oplæring i ovenstående opgaver af Corporate Finance teamet.
  • Indsigt i det daglige arbejde med M&A rådgivning.
  • Et team med fart på, både på det personlige og arbejdsmæssige plan – du bliver en vigtig del af teamet og kan se frem til en hverdag, hvor det sociale vægtes højt, og to dage aldrig er ens.
  • Din horisont udvides ved at arbejde med integrerede teams over hele kloden og indgå i samarbejder med mennesker med vidt forskellige baggrunde – både fagligt og kulturelt.
  • Eventuel videre ansættelse som studentermedhjælper, når du påbegynder dit studie.
  • Dine kvaliteter afdækkes og udfoldes ved løbende investering i din personlige trivsel og karriereudvikling.
  • Dine egne personlige mål udvikles og medvirker til at skabe en positiv effekt på vores teams, vores virksomhed, vores kunder og samfundet.
  • Sociale arrangementer med et dynamisk team – vi elsker at have det sjovt sammen!

Næste skridt?

  • Hvis ovenstående lyder som noget for dig, bedes du sende din ansøgning, CV og karakterbevis hurtigst muligt.
  • Kandidater vil blive kaldt til samtale løbende og skal forvente at gennemføre mindst et fysisk interview.

Ansøgningsfrist: 12. maj 2024.

Ved eventuelle spørgsmål, bedes du række ud til Josefine Andersen på tlf. +45 25 29 31 22 eller på mail: Josefine.Andersen@dk.ey.com.

Stillingen er fuldtid.

EY Nordic

+

ansatte

+

kontorer

EY Global

+

ansatte

+

kontorer