Key Account Kundeservice Assistent

Brøndby

Kan dit smil høres gennem telefonen? Og brænder du for at give kunder en førsteklasses service? Så er du måske vores nye medarbejder.

Hos Link Logistics har vi sat os for at være et naturligt bindeled til cross-border logistikløsninger gennem fleksible services og integrationer. Vi er en førende spiller på markedet indenfor kurertransport i Danmark, og vi har et godt ry i branchen og hos vores kunder. Årsagen til Links succes er et højt og personligt serviceniveau samt engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en forskel.

Vi har kontorer i Danmark, Sverige, Norge og USA. Vi stræber efter at finde nye og innovative måder at arbejde på; vi er løsningsorienterede og sætter en ære i altid at finde en vej. Vi holder af vores kunder og af verden omkring os, og vi passer godt på vores medarbejdere ved at skabe et positivt og venligt arbejdsmiljø.

Hvad kommer du til at lave i rollen som vores nye Key Account Kundeservice Assistent…

  • At have tæt og proaktiv kontakt med vores største kunder og sikre et godt forhold til dem
  • Besvarelse af indgående telefonopkald og e-mails fra vores kunder
  • Opfølgning på kurerforsendelser
  • Besvarelse af en lang række transportrelaterede spørgsmål
  • Udarbejdelse af diverse rapporter til vores kunder
  • Ad hoc-opgaver

Dine nøglekompetencer til at lykkes i rollen…

  • Erfaring fra en lignende kundeservicerolle i transportbranchen
  • Du brænder for at levere en kundeoplevelse i verdensklasse
  • Du har gode kommunikationsevner, der sætter dig i stand til at skabe positive og stærke relationer til vores kunder
  • Færdighed i dansk og engelsk i tale og skrift
  • Kan arbejde struktureret og systematisk
  • Du har IT-kompetencer, primært Office 365

Vi tilbyder…

  • At blive en del af et velfungerende og positivt team med en uformel omgangstone og korte beslutningsprocesser
  • Et professionelt arbejdsmiljø med dygtige, venlige og hjælpsomme kolleger
  • En stærk kultur med stort fokus på vores værdier
  • Løn baseret på kvalifikationer

Åbningstiderne i vores Servicecenter i Brøndby er mandag-fredag kl. 07:00-17:00. Du kommer til at arbejde 37 timer om ugen inden for åbningstiden.

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.

Vi behandler ansøgninger løbende, indtil vi finder den rette kandidat, så vi opfordrer dig til at sende en ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Service Supervisor, Tanja Veje Rahbek, på telefon 51 70 49 40 eller e-mail tra@linklog.com.

Vi værdsætter mangfoldighed som en nøglestyrke. Alle kvalificerede, uanset baggrund, køn og etnicitet, opfordres til at ansøge. Vi tror på, at forskellige perspektiver beriger vores arbejdsplads og gør os til en stærkere og mere dynamisk organisation.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

We don't just move boxes

We think outside of them

Let us do the heavy lifting, so you can focus on business

Founded in 2002, our company was started with a clear vision: to make your logistics as simple, effective and responsible as possible.

We do this by taking the weight of logistics off your shoulders, and linking you to ideal carriers and transportation options around the world.

Today, our market leading offering and exceptional service have transformed international logistics for high value B2B and B2C companies everywhere – setting new standards for the sector by helping improve businesses, people and work towards greener solutions.

The most precious item we handle is your trust.

Pioneering: We’re curious by nature and have an innovative mindset. We stay proactive and always one step ahead.

Solution-oriented: We never say no – always finding a way and quick to act on problems that need solving.

Responsible: We care for the environment, so we make decisions that are not only best for our customers, but also for the world around us.

Friendly: We take care of and stand up for each other. We enjoy a happy workplace, working hard together yet still finding time to have fun.