Roskilde
FBO står for Fixed Base Operator og stammer oprindeligt fra USA. FBO-konceptet er designet til General Aviation sektoren, hvor fly med VIP-kunder ønsker en høj kvalitet og ensartet service. Hos Roskilde Executive Handling sørger vi for, at kunderne blot behøver én enkelt kontakt for at gennemføre deres flyvning. Kort sagt skaffer vi alt, hvad piloter og passagerer har brug for i forbindelse med deres flyvning.
Din hovedopgave bliver primært at tage dig af de business jets, der lander og afgår fra Roskilde Lufthavn. Levere topprofessionel service med et smil på læben, samtidig med at det hele forløber nemt og effektivt for kunden.
I denne stilling får du rig mulighed for at gøre en forskel for vores kunder. Din hovedopgave bliver at formidle og koordinere kontakten med de respektive Flight Operations, servicere ankommende piloter og passagerer og bestille ydelser hos vores leverandører, herunder at tage kontakt med f.eks. catering firmaer og limousineservice firmaer.
Du vil blandt andet skulle tage hånd om følgende, konkrete opgaver:
Stillingen er 37 timer ugentligt, primært fordelt mellem 07.00 og 19.00 mandag til fredag, hvor man arbejder enten morgenvagter eller eftermiddagsvagt. Dog kan det af hensyn til vores gæster ske, at man møder tidligere eller får senere fri f.eks. kl. 22:00, samt enkelte arbejdsdage i weekender.
Du har en helt igennem ægte interesse for ”faget” og stortrives med de mange forskelligartede opgaver, du vil skulle tage hånd om. Din fleksibilitet viser sig både i din attitude og tilgang til opgaverne – og tidspunkterne, de skal udføres på. Som person er du naturligt smilende, professionel til fingerspidserne og begår dig lige ubesværet i alle sociale sammenhænge.
Erfaring fra luftfartsbranchen er selvfølgelig et plus, men vigtigst er det, at du er yderst lærenem, hvilket viser sig ved, at du hurtigt kommer ind i fagtekniske termer og nye arbejdsområder.
Fagligt kan du uden tvivl genkende dig selv i nedenstående:
Vi sørger naturligvis for en god oplæring med fokus på procedurer og sikkerhed, så du vil blive godt rustet til at samarbejde med dine egne kollegaer og kunderne.
Roskilde Lufthavne (RKE) er en del af Københavns Lufthavne A/S (CPH) og har 45 ansatte. Med mere end 65.000 operationer (start/landing) er vi operationelt set Danmarks næststørste lufthavn – og vi er inde i en fantastisk spændende udvikling med strategisk fokus på business flyvning.
Vi har en strategi om at blive et knudepunkt i verdensklasse, hvilket kræver engagerede og ansvarlige medarbejdere, der alle bidrager til at nå i mål med vores vækststrategi. Som en attraktiv arbejdsplads udvikler vi medarbejderne fagligt og personligt, så vi sammen skaber resultater i et arbejdsklima, hvor medarbejdertilfredsheden er høj. Det lykkes vi med ved at have et klart fokus på dygtige ledere, som bl.a. gennem vores værdier formår at omsætte de overordnede mål til konkrete mål for den enkelte.
Som leder sætter jeg stor pris på godt humør og at det er rart at gå på arbejde. Du vil opleve, at jeg er til stede og nærværende, når der er behov for det.
Jeg giver dig ansvar og frihed i dine opgaver, så du udvikler dig, men står naturligvis til rådighed så vi kan sparrer omkring de udfordringer, der eventuelt kan opstå i en arbejdssituation.
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og en familie, der hver dag engageret arbejder for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Udover frokostbuffet, Sundhedsforsikring og pension tilbyder vi:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 29. april 2024. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Head of Commercial Operations Simona Jespersen på mail simona.jespersen@cph.dk eller på telefon hverdage mellem 08:00-0900 +45 53 78 10 56.
Read more
307 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.
Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Gæstfrihed
Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.
Partnerskab
Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.
Respekt
Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.
Stolthed
Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.