Kokmose 3
Vil du arbejde med fortoldning i et unikt arbejdsmiljø på et ambitiøst hold? Er du skarp i en administrativ funktion, og kunne du tænke dig at blive rigtig stærk inden for toldområdet?
Så er du måske vores nye kollega, som er med til at sikre, at de rigtige informationer er noteret, når vi importerer varer fra primært Schweiz, Norge og England. Du kan se frem til at komme ind i en virksomhed, hvor vi kender hinanden godt, og hvor medarbejdertrivsel er prioriteret højt.
Du kommer til at indgå i et passioneret og trygt team. Dit fokusområde bliver import af varer fra Schweiz, Norge og England. Du skal fortolde varerne ind i Danmark. Du er med til at sikre, at vi får de rigtige oplysninger registreret, og vi har de nødvendige certifikater og importtilladelser til en korrekt fortoldning.
Dine primære opgaver bliver at:
Selvom der til tider arbejdes koncentreret for at nå deadlines, er humøret højt og tonen uformel. Dit team består af din leder samt to kollegaer. Jeres team er en del af hele Customs-afdeling, som består af omkring 40 fantastiske medarbejdere.
Din baggrund og uddannelse er ikke det vigtigste. Kender du til toldregler og import, er det selvfølgelig en fordel, men det er ikke et krav for at søge stillingen – så længe du blot har lyst til at lære det. Vi skal nok sørge for en grundig oplæring, så du kommer godt fra start.
Dine vigtigste egenskaber er, at du:
Din nye arbejdsplads bliver GLS’ hovedkontor i Kolding. Stillingen er på 37 timer om ugen og ligger i tidsrummet kl. 06.00 - 16.00 mandag til fredag.
I GLS kommer du ind i en virksomhed med et unikt fællesskab og en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Dine input er forventede såvel som værdsatte, og du vil opleve en høj grad af medbestemmelse og ansvar i et arbejdsmiljø med fokus på trivsel. Hos GLS er der endvidere rig mulighed for at udfolde dit potentiale, når vi understøtter din udvikling med GLS Academy og specialiserede uddannelser.
Glæd dig desuden til
Send os gerne dit opdaterede CV senest den 8. maj 2024.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Vibeke Krigslund, Supervisor Import på tlf. 2524 1128. Vibeke bliver din daglige leder.
Forventet opstart er den 1. juni 2024 eller efter anden aftale.
Vi glæder os til at høre fra dig.
”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”
Nitharshan Karthigaseu, IT Project ManagerVi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden. Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.
Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR AdvisorDet er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året