Svinninge
Har du lyst til at sætte dit præg på Andel Energis kundekommunikation og kundeoplevelser? Har du masser af erfaring med at drive og eksekvere projekter? Er du en haj til Marketing Automation?
Og vil du være en del af et marketingteam, hvor vi er drevet af at gøre en forskel?
Så er det lige dig, vi leder efter!
Du bliver en del af et kommunikationsteam med 7 kolleger, som arbejder med kundekommunikation – hele vejen rundt. Lige fra store projekter og den løbende kommunikation til kampagner og nyhedsbreve.
I teamet er vi alle passionerede om det, vi laver. Vi drives af at gøre en forskel og skabe store resultater og ønsker at være de bedste til det, vi laver. Og så elsker vi et godt grin i hverdagen.
Vores base er på vores hovedkontor i Svinninge. Vi mødes fast om tirsdagen, og yderligere 1-2 gange om ugen. De resterende dage har du mulighed for at arbejde hjemmefra.
Vi arbejder i et marked, der udvikler sig lynhurtigt. Derfor har vi gang i masser af spændende kunderettede projekter og initiativer, som understøtter den gode, personaliserede kundeoplevelse og kommunikation på tværs af kanaler og løsninger.
Som vores nye Senior Marketing Konsulent bliver du ansvarlig for at koordinere og eksekvere på kommunikationsinitiativer, der understøtter kundefastholdelse og den gode kundeoplevelse. Det kan både være gennem projekter i afdelingen og i tværgående forretningsprojekter. Du vil desuden være en nøgleperson i udarbejdelse og eksekvering af vores strategi for marketing automation.
Du skal derfor have en holistisk tilgang og være nysgerrig på processer, kommunikation og kunderejse på tværs af systemer og kanaler.
Du kommer bl.a. til at:
Du har et højt energiniveau og er en ’doer’, som får ting til at ske. Du har overblik og sans for detaljen, en analytisk tilgang til problem- og opgaveløsning, er topstruktureret og en afslutter, der altid leverer til tiden og giver ikke op, før målet er nået. Og så har du masser af godt humør.
Derudover forestiller vi os, at du har:
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er en del af et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en naturlig del af dagligdagen.
Vores særlige andelskultur bygger på fællesskab og tillidsfulde relationer. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget unikt og værdifuldt.
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Kundekommunikation & Marketing Automation, Charlotte Valentin på +45 30 12 87 19.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Ansøgningsfrist: 22-05-2024
I Andel Energi leverer vi el, naturgas og energirådgivning til mere end 1,2 mio. privat- og erhvervskunder. Det gør os til Danmarks største energiselskab.
Og vi bliver kun ved med at være de største, hvis vi har de bedste og gladeste kollegaer. Derfor vil du hurtigt opleve, at vi fokuserer på både trivsel og udvikling – og på at give dig fleksibiliteten til, at din hverdag kan hænge bedst muligt sammen.
Vi har hinandens ryg, så man kan sagtens melde ud, hvis man har et svagt område eller ikke føler sig kvalificeret til en opgave. Samtidig har vi masser at lære af hinanden, og det er super spændende.