Stilling:

Økonomiassistent


Nordhavn

Økonomiassistent

Er du vild med tal og følelsen af, at det hele stemmer? Og er du typen, som gerne fordyber dig og gør dit bedste for at hjælpe en kollega med det rigtige svar?

”Klar kommunikation og evnen til at jonglere forskelligartede opgaver er alfa og omega her. Stillingen er en garanti for en hverdag med udfordring og variation – der er bogstaveligt talt ikke to dage, der er ens, så hvis du gerne vil holdes i gang og har lysten til at lære, så bliver du rigtig glad for at være her,” fortæller Country Controller Yasin Yalman.

Få masser af udfordringer

Som økonomiassistent på vores kontor i Nordhavn, indgår du i et team med kompetente kollegaer, hvor deadlines, faglig grundighed og fleksibilitet er i højsædet. Du bliver en del af en spændende branche, hvor miljøet er internationalt og professionalisme er omdrejningspunktet. I tæt samarbejde med resten af finansteamet kommer du til at spille en vigtig og central rolle i vores økonomifunktion.

I din hverdag kommer du bl.a. til at arbejde med:

  • Registrering af ind- og udbetalinger
  • Afstemninger til månedsrapporteringer
  • Besvare spørgsmål via mail og telefon fra vores mæglere samt øvrige samarbejdspartnere
  • Behandling af datafiler fra samarbejdspartnere og kunder
  • Strukturering af data
  • Støtte forretningen med relevante ad hoc analyser

Lidt om dig

  • Er færdiguddannet og gerne med erfaring inden for regnskab, men dette er ikke et krav
  • Har gode IT-kundskaber, herunder erfaring med Microsoft Excel
  • Er god til at formulere dig på skrift og i tale - både dansk og engelsk
  • Arbejder struktureret og systematisk og har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Trives i en nuanceret rolle, hvor du både udfører standardopgaver samt har en mere udadvendt servicefunktion
  • Er i stand til selvstændigt at tage ansvar og bibeholder overblikket med et smil og god humor i en til tider hektisk hverdag

Lidt om os

Du bliver en del af en spændende international virksomhed. Vi tilbyder en god løn iht. kvalifikationer samt en favorabel pensionsordning, sundhedsforsikring, tandforsikring samt andre forsikringspakker og fleksible arbejdsvilkår som bl.a. arbejdstider og hjemmearbejde. Vi har et åbent og uformelt arbejdsmiljø, hvor du har indflydelse på din hverdag indenfor afdelingens rammer og deadlines.

I Aon har vi stor fokus på medarbejdertilfredshed og på den enkelte medarbejders udvikling. Vi har en sund og dynamisk virksomhedskultur med fokus på en god balance mellem privat- og arbejdsliv. Sociale arrangementer bliver prioriteret højt og som kollegaer vil vi gerne hinanden.

Er du vores nye kollega?

Er du interesseret i stillingen, så upload et motiveret CV og kort ansøgning snarest muligt. Vi afholder løbende samtaler og og ansætter så snart vi har fundet vores helt rigtige nye kollega.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Yasin Yalman på yasin.yalman@aon.com

Følg os gerne på Instagram, LinkedIn og Facebook for at se mere fra vores hverdag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Aon Denmark medarbejdere Aon Denmark medarbejdere
5 af 5 stjerner

24 af Aon Denmarks medarbejdere har bedømt Aon på Jobindex

Citationstegn

Jeg har ikke været mange steder, hvor lysten til at vinde har været så gennemtrængende i hele forretningen. Og så er Aon præget af godt kollegaskab, spændende arbejdsopgaver, en stejl læringskurve, stor fleksibilitet, gode ledere og en super lækker frokostordning.

- Kasper Mortensen, Account Executive

Aon Denmark team-møde Aon Denmark team-møde Aon Denmark team-møde

Hurtige facts om Aon

Blev grundlagt i

Betjening i antal lande

Antal medarbejdere

Samarbejde og netværk

Selvom du får frihed til at strukturere din egen hverdag, så elsker vi at arbejde sammen og inspirere hinanden. Og da du er omgivet af erfarne kolleger, er hjælpen altid nær, når du har brug for faglig sparring – og med 50.000 kolleger er der også samarbejde og fokusgrupper på tværs af landegrænser, som mange drager stort nytte af.