Key Account Kundeservice Supervisor

Brøndby

Som Key Account Kundeservice Supervisor hos Link Logistics har du ansvaret for at lede og styrke vores Key Account-team for at sikre en effektiv og kvalitetsfuld afdeling. Din rolle indebærer udover at deltage i de daglige driftsopgaver sammen med Key Account-teamet, at du skal fastlægge arbejdsprocesser og standarder samt arbejde med at optimere teamets præstation.

Link Logistics er et førende logistikfirma grundlagt i 2002, og i dag har vi kontorer i Danmark, Sverige, Norge og USA. Vi er dedikerede til at levere markedsførende logistikløsninger med fokus på B2B- og B2C-virksomheder globalt, og vores løfte om enkelhed, effektivitet og ansvarlighed guider vores arbejde. Vi er forpligtede til at sætte nye standarder og implementere bæredygtige løsninger. Som arbejdsplads vægter vi medarbejderne højt, og vi går langt for at værne om god trivsel og glade medarbejdere.

Personlige kompetencer

  • Gode samarbejdsevner på tværs af forskellige forretningsfunktioner
  • Dygtig til at forstå komplekse problemstillinger og situationer
  • Evner at bevare et klart overblik, når tingene går stærkt
  • Struktureret, analytisk og detaljeorienteret tilgang til arbejdsopgaver
  • Venlig og åben personlighed med evnen til at opbygge relationer

Professionelle kompetencer

  • Erfaring inden for transport- og serviceindustrien er en fordel men ikke et krav
  • Professionelle kommunikationsevner på både dansk og engelsk
  • Menneskeorienteret med evne til både at tænke analytisk og håndtere problemstillinger
  • Gerne 1-2 års ledelseserfaring og erfaring med at motivere og udvikle et team

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af teamets daglige arbejdsopgaver og sikring af overholdelse af deadlines
  • Optimering af arbejdsprocesser og implementering af interne forbedringer
  • Deltagelse i årlige kundemøder og kvartalsvise afdelingsmøder
  • Udarbejdelse af skifteplaner og optimal organisering af arbejdsopgaver
  • Opfølgning og levering i henhold til aftaler og behov fra kunder – besvarelse af mails og opkald
  • Supportere på implementering af nøglekunder

Vi tilbyder

  • En god onboarding til virksomheden, afdelingen og vores kunder
  • En konkurrencedygtig lønpakke
  • Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø
  • Muligheder for faglig dygtiggørelse, udvikling og læring

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, derfor holdes der samtaler løbende. Stillingen fjernes, når den rette er fundet.

For yderligere info om stillingen og dens indhold kan Tanja Veje Rahbek kontaktes på tra@linklog.com.


I Link Logistics værdsætter vi mangfoldighed som en nøglestyrke. Alle kvalificerede, uanset deres baggrund, køn og etnicitet er velkomne til at ansøge. Vi tror på, at forskellige perspektiver driver og beriger vores arbejdsplads, hvilket gør os til en stærkere og mere dynamisk organisation.

We don't just move boxes

We think outside of them

Let us do the heavy lifting, so you can focus on business

Founded in 2002, our company was started with a clear vision: to make your logistics as simple, effective and responsible as possible.

We do this by taking the weight of logistics off your shoulders, and linking you to ideal carriers and transportation options around the world.

Today, our market leading offering and exceptional service have transformed international logistics for high value B2B and B2C companies everywhere – setting new standards for the sector by helping improve businesses, people and work towards greener solutions.

The most precious item we handle is your trust.

Pioneering: We’re curious by nature and have an innovative mindset. We stay proactive and always one step ahead.

Solution-oriented: We never say no – always finding a way and quick to act on problems that need solving.

Responsible: We care for the environment, so we make decisions that are not only best for our customers, but also for the world around us.

Friendly: We take care of and stand up for each other. We enjoy a happy workplace, working hard together yet still finding time to have fun.