Lagermedarbejder til terminal med Cross Docking – Taulov

Fredericia

Kan du styre en truck? Så kan vi styre dig i retning af et spændende job med gode kollegaer!
Til maj står vi klar til at klippe båndet til 4000m2 spritny terminal i Taulov. Vi får travlt og derfor står vi klar til at byde dig velkommen på holdet!

Hvad skal du lave
Dine primære opgaver er læsning og losning af import-/eksport-biler og containere. Vi søger både til daghold (kl. 07-15 eller 08-16) og aftenhold (kl. 14-22 eller 15-23). Vi er 37 mand i alt, fordelt på fire hold, hvor du kommer til at indgå i ét af dem. Vi er en flok med lidt forskellige funktioner, men vi er alle blevet lært op i de samme opgaver, så vi kan hjælpe hinanden færdige uanset, hvem der er på vagt.

Der kan forekomme overarbejde, og i travle perioder forventer vi, at du er OK med skiftende arbejdstider og giver et nap med. Til gengæld lover vi, at du hurtigt vil føle dig som en del af holdet. Gennem din oplæring tilknyttes du nemlig en buddy, som først slipper dig, når du kan tingene.

Til dagligt vil du stå for;

  • Læsning og losning af ind- og udgående enheder i dialog med disponenterne.
  • Håndtering af stykgods.
  • Pakning/pluk.
  • Kontrolfunktion.
  • Kørsel med truck.
  • Almindeligt forekommende lagerarbejde og ad hoc-opgaver.
  • Medvirke til renhold og orden.
  • Følge retningslinjer for gældende miljø-, sikkerheds- og kvalitetspolitikker.

Hvem vi leder efter

  • Du har et par års lagererfaring, gerne indenfor spedition.
  • Du har gyldigt truckcertifikat.
  • Du er positiv, værdsætter en humørfyldt hverdag.
  • Du stiller krav til dig selv omkring service og kvalitet.
  • Du kan holde et stort overblik og kan overskue flere ting på én gang.
  • Du taler dansk og engelsk på basisniveau og har gerne kendskab til tysk.
  • Du skal kunne fremvise en ren straffeattest.

Vi leder efter dig, der trives i et selvstændigt og alsidigt job. Du kommer til at stå for kontakten til disponenten, og sammen finder I ud af, hvordan bilen skal læsses. Du pakker bilerne forsvarligt, og har samtidig øje for, hvordan vi kan optimere yderligere og gøre det lidt bedre. Hvis du er god til Tetris, så er det her jobbet for dig!

Vi tilbyder

  • Gode kolleger og en uformel omgangstone samt et positivt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Et alsidigt, selvstændigt og spændende job i en organisation i forandring og vækst
  • Høj grad af frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder
  • Lønforhold og pensionsordning efter gældende overenskomst
  • Helbredssikring, kantineordning og personaleordning

Nok om os. Nu vil vi gerne høre om dig! Vi behøver ikke en lang ansøgning, send blot dit CV med et par linjer om, hvorfor du finder stillingen interessant og hvorfor du mener, at det er dig vi skal have med på holdet.

Vi modtager både ansøgninger på dansk og engelsk og har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Cross Dock Manager, Johnny Bergmann, på +45 4130 8593.

Vi glæder os til at høre fra dig!

What We Offer

  • Flexibility: We understand that life is unpredictable, which is why we offer flexible working arrangements, where possible, to help you achieve a healthy work-life balance. You'll have the freedom to structure your workday in a way that suits you best, whether that means working from home, adjusting your hours, or taking time off when you need it.
  • Sabbatical: Need a break from the daily grind? We offer sabbatical opportunities to take extended time off to recharge, explore your passions, and come back to work feeling refreshed and inspired.
  • Investment in Professional Development: We're committed to helping our people grow and reach their full potential.
  • Global Travel Opportunities: We're a global organization with offices around the world, which means that there are plenty of opportunities to travel and experience new cultures.
  • Social and Company Events: We believe that work should be enjoyable, which is why we organize regular social and company events to bring our people together.

Do you want to hear more of what it is like to work at LEMAN? Take a look for yourself here

Our Values

We're driven by our core values of Quality, Commitment and Respect. Join our dynamic team where we encourage authenticity, foster meaningful connections, and inspire bold ideas to shape a brighter future.

Transport, logistik & services

I LEMAN hjælper vi kunder over hele verden med deres transport- og logistikopgaver. Uanset opgavernes størrelse er vores tilgang den samme: At sammensætte den løsning, som tidsmæssigt og økonomisk bedst tjener kundens interesser. Det kræver erfaring, fleksibilitet og kreativitet.

Vores medarbejdere er vores vigtigste resource. Det er dem, som kender kunderne og deres forretning, som stiller de rigtige spørgsmål og som aldrig er bange for at tænke ud af boksen for at gøre det lidt bedre.

image of flagpoles

LEMAN er en speditionsvirksomhed med ambition om vækst. Vi arbejder konstant med et fokus på vores medarbejdere og vores organisation. Vi lægger vægt på professionel rekruttering, medarbejder- og lederudvikling og tilbyder attraktive ansættelses- og arbejdsvilkår.

Vi blev grundlagt i 1900 og har kontorer i Danmark, Norge, Sverige, Finland, UK, Kina og USA og har ca. 800 medarbejdere og en årlig omsætning på ca. DKK 2,0 milliarder.

Totalt disponeres over 85.000 m2 terminal- og logistikfaciliteter og et verdensomspændende agentnet med omkring 200 egne import- og eksportruter.

LEMAN gruppen har med Mission 2020 igangsat en vækststrategi, hvor vi ønsker at vokse både organisk samt gennem opkøb i de lande, hvor vi i forvejen er til stede. Virksomheden er i en forandringstid med stigende globaliseringsgrad og fornyelse i måden, hvorpå forretningen og organisationen drives.

"Hos LEMAN har jeg de bedste kollegaer! - og jeg arbejder dagligt med et bredt og internationalt netværk i en hurtigt ekspanderende virksomhed."

ANDERS MØRK, Forwarding Agent, Airfreight Export