Avidenz A/S

Er du vores nye arbejdsmiljøkonsulent i Odense?

Avidenz A/S

Indrykket 

Vi har de bedste kunder – har du en solid erfaring som arbejdsmiljøkonsulent eller lignende stilling som rådgiver? Og vil du være med til at udvikle vores kunders arbejdsmiljø og miljø – så vil vi meget gerne høre fra dig? Det er dog afgørende for din succes i jobbet, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt.

Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 20 medarbejdere, hvoraf 13 er placeret på kontoret i Odense. Dine øvrige kolleger arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland. Som vores nye kollega får du arbejdsplads fra vores kontor i Odense. Du vil blive kundeansvarlig for en del af vores eksisterende kunder – primært i Syddanmark, men du kommer til at arbejde på tværs af hele organisationen.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du som kundeansvarlig afdækker kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger, som udvikler deres arbejdsmiljø i relation til deres forretning. Der vil være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.
Du deler din arbejdstid mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor.

Konsulent med specialistviden

Ud over din erfaring som konsulent og viden om det generelle arbejdsmiljø kan du have specialviden inden for et eller flere områder. Vi oplever blandt andet en stigende efterspørgsel på det kemiske område – specielt inden for kemisk risikovurdering. Det vil herfor være relevant, hvis du har erfaring med dette område – men anden specialistviden inden for andre arbejdsmiljø- og miljøområder kan også være relevant. Dette kan blandt andet være ventilation, ATEX, miljøansøgninger, OML-beregninger etc.

Vores kunder er primært beskæftiget inden for industri og håndværk. Det vil derfor være en fordel, hvis du har din erfaring inden for disse brancher.

Vi forestiller os:
  • at du har en videregående uddannelse, som er relevant for stillingen
  • at du har erfaring gennem lignende job som rådgiver
  • at du har egen bil og mulighed for at bruge den i arbejdet
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt. Har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du behersker dansk i skrift og tale

Stærke kommunikations- og formidlingsevner

For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.

Kompetenceudvikling gennem samarbejde

Ligeledes er det vigtigt, at du trives i tæt samarbejde på tværs af mange forskellige faggrupper i vores organisation og har lyst til at sætte dig ind i kollegers kompetencer – med salg for øje. Derfor er du også god til at dele din viden med dine kollegaer, og du kan lide at have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

I løbet af året vil du, ud over den telefoniske kontakt med dine kolleger og i samarbejdet om konkrete opgaver hos kunderne, også deltage på vores regionsmøder, seminarer og produktdage, hvor vi videndeler og sparrer for at udvikle vores kompetencer.

Du vil blive mødt med et stærkt team af kolleger, som står parat til at hjælpe dig og give dig den nødvendige oplæring i jobbet. Ligesom du vil opleve en stor frihed til at planlægge dine besøg og opgaver hos kunderne.

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte adm.direktør John Bregndahl Larsen på tlf. 6617 3455.

Send din ansøgning og dit CV via ansøgningsknappen længere nede.

Ansøgningsfristen er hurtigst muligt.

Tiltrædelse efter nærmere aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Avidenz A/S

Vi er autoriseret arbejdsmiljørådgiver og leverer individuelle løsninger på arbejdsmiljø- og miljøområdet. Vores høje faglige niveau gør os i dag til toneangivende rådgiver for industri, håndværk og handel. Vores kunder fordeler sig fra få ansatte op til flere hundrede, men vores største kundesegment ligger hos mindre og mellemstore virksomheder. Du bliver en del af et stærkt team, der deler viden og erfaringer på tværs i organisationen. Vi har en åben og uformel omgangstone, hvor vi sætter frihed under ansvar, gensidig tillid og anerkendelse i højsædet. Besøg os på www.avidenz.dk.