Vikingeskibsmuseet i Roskilde

Ekspert i velkomst og gode oplevelser

Vikingeskibsmuseet i Roskilde

Indrykket 

Til vores bookingteam søger vi en kollega, der er vild med kundekontakt, som arbejder struktureret og som finder stor glæde ved at yde den form for service, som gør kontakten med Vikingeskibsmuseet til noget helt særligt. Er det dig?

Arbejdsområde og opgaver

Booking-teamets fornemste opgave er at sikre, at enhver forespørgsel eller bestilling bliver håndteret professionelt. At ethvert arrangement bliver styret, koordineret og fulgt helt til dørs, så gæsterne får en god oplevelse og ønsker at komme igen.

I højsæsonen har vi travlt. Der kimer telefonerne uafbrudt og det vælter ind med forespørgsler om alt fra prisen på en enkelt sejltur til et komplet selskabsarrangement for 120 personer. I lavsæsonen er her mere stille, og dér evaluerer, udvikler og forbedrer vi vores services, følger op på vores partnere og gennemfører kampagner i samarbejde med vores kommunikationsteam.

Teamet består af 3 personer i booking og reception. Ud over at tage telefoner, booke arrangementer og besvare mails fra hele verden, varetager teamet også ugeplanlægning og receptionistopgaver. Du skal derfor være indstillet på, at dit arbejdsfelt er bredt.

I jobbet kan du forvente følgende opgaver:

  • Besvare bookingforespørgsler på telefon og mail
  • Følge og koordinere en booking fra første forespørgsel over planlægning og bemanding til fakturering efter arrangementet
  • Sikre koordinering af bookede arrangementer på tværs af museet, så alle kolleger ved, hvad deres rolle i begivenheden er
  • Sikre nødvendig kontakt til kunden undervejs
  • Mindre receptionist-opgaver og forefaldende arbejde i det omfang, der er tid til det

Om dig

Uanset sæson, skal du kunne holde hovedet koldt og bevare overblikket, for der er altid mange detaljer at holde styr på.

Derfor lægger vi vægt på, at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling/funktion.
  • Arbejder systematisk og struktureret.
  • Taler og skriver engelsk, da 75 procent af vores gæster er internationale.
  • Er god til at lytte til både gæsternes ønsker og dine kollegaers behov, når det gælder om at få et arrangement til at lykkes.
  • Kan holde hovedet koldt, selvom der i en periode er meget travlt.
  • Kendskab til Microsoft CRM er en fordel, men ikke et krav. Men det er vigtigt, at du har både flair og interesse for it, herunder at du har et godt og grundigt kendskab til Office-pakken.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8-16. Du vil blive vagtsat for at sikre, at reception og booking er bemandet i åbningstiden, men der vil også være mulighed for fleksibilitet. Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger om stillingen

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Lisbeth Weichel på mail lw@vikingeskibsmuseet.dk elle telefon 21251447 eller Publikumschef Maiken Maigaard på mail mma@vikingeskibsmuseet.dk

Send din ansøgning

Du søger jobbet via "Søg jobbet online" nedenfor inden den 20. oktober 2021 kl. 12.00. Vi forventer at afholder samtaler i uge 43.

Ansøgningen skal indeholde

  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Om museet

Vikingeskibsmuseet giver gode oplevelser til omkring 150.000 gæster, hvert eneste år. Som en af Danmarks absolutte topattraktioner sætter vi en ære i, at vores gæster føler sig velkomne og oplever at de får den bedste service og høj kvalitet i enhver kontakt med os. Du kan læse mere om Vikingeskibsmuseet på www.Vikingeskibsmuseet.dk